1.6 lohko ja öljypohja maalailtu, niinkin hieno väri kuin musta.
Venttiilitkin tuli kannesta purettua, jos tekis perus puhistelut ja sit kevyen läppäyksen ja venttiilivarren kumien vaihon. Ja kahtoo heittäiskö tuplajousilla sit kasaan. Siisteiltä nuo venat ja kansi vaikuttaa kyl muuten. Kireempi nokkakin ois kovasana, vaan ei kauheesti tuohon koneeseen tunnu löytyvän..
Kevyempää vauhtipyörääkin miettiny, 1.3 koneen vauhtis olis 1,25kg kevyempi..

Paksuudessa eroa, mut lohko ja vissiikin vaihteistokin samat, niin miks ei?
Ja putkistoakin tuli mietiskeltyä jo, kun kaveri toi 900 cbr pakosarjan. Mitoiltaan olis aika passelit noi putket, pitäis vaan leikkaa liimaa menetelmällä taikoa jotenkin kohilleen.. Öljynsuodatinkin tulee vittumaisesti tuossa eteen.. Ja rosteria tuokin, joten ei onnistu meijän vehkeillä sit hitsailutkaan, että että, alkaa se tuohon koneeseen tarkotettu 150-200€ rosteri pakosarja kuulostamaan ihan hyvältä.
