Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
No ei tuo kyllä kesäiseltäkään näytä kun pakkanen on painunu yli kymmeneen asteeseen ja luntakin jo nilkkaan asti.

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Monasti kesän ja talven välissä on sellainen lyhyt jakso, jota syksyksi kutsutaan. Kaikki kovasti ehtii innostua talvesta, niin ens viikolla viimmestään alkaa valitus, ettei nykyään talvet oo kunnollisia, kun lumi ei pysy maassa muutamaa päivää kauempaa.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Niin, se on harmi, ja kyllä minuakin vituttais muiden valitus siitä jos vain kiinnostais.
Olkoonkin nyt mikä vuodenaika tahansa, niin on nämä nykyiset olosuhteet enemmän talvisia kuin syksyisiä.
Olkoonkin nyt mikä vuodenaika tahansa, niin on nämä nykyiset olosuhteet enemmän talvisia kuin syksyisiä.

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- Maatila
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
Näin se reilun puolenvuoden työrupiama alkaa taas olla pulkassa, huomenna vika päivä. Talviloman viettoon ja liiton rahoilla elelemään..
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Jahas se ois sitten hyvät viikonloput kaikille
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Se olis eka päivystysviikko tehty, ja nyt saakin vähän hengähtää eikä säikähdellä keskellä yötä soivaa puhelinta 

-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Jaa se rupeis pukkaamaan kuumetta ja nuhaa.
Sattuipa taas niin sopivaan ajankohtaan. Ensiviikolla kotiuttamis kuntotestejä ynnä muita niin se ei riittänyt että aloitus kuntotesteissä oli kipeä vaan sitå pitää olla nytkin. 

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Siis miten toi cattle and cropsin tech demo toimii pitääkö eka antaa rahaa ennenku voi foorumille rekisteröityä vai voiko sinne jotekin rekisteröityy ilman sitä vaihetta? ois kiva kokeilla demoa ennen kun antaa 30-50€ sen kehitykseen..
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Ei tietääkseni voi kokeilla ilman maksamista.. tyhmäähän se on. Itsekkään en maksaisi tässä vaiheessa penniäkään.Nevamies kirjoitti:Siis miten toi cattle and cropsin tech demo toimii pitääkö eka antaa rahaa ennenku voi foorumille rekisteröityä vai voiko sinne jotekin rekisteröityy ilman sitä vaihetta? ois kiva kokeilla demoa ennen kun antaa 30-50€ sen kehitykseen..

- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Hieno keli oli yöllä tehdä töitä.

-
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmetp0ika[Fin]
Onko niin, että fs17 saa ladattua dlc koneita ilmaiseksi vai pitääkö maksaa? Jos oikein muistan niin viidessätoista sai ladattua jostain paikoista ilmaiseksi 

"Nothing drives better than Valtra"
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Laitonta joten ei kuulu tänne foorumille.Valmetp0ika kirjoitti:Onko niin, että fs17 saa ladattua dlc koneita ilmaiseksi vai pitääkö maksaa? Jos oikein muistan niin viidessätoista sai ladattua jostain paikoista ilmaiseksi

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
-
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmetp0ika[Fin]
No en nyt oikein tiedä. Kummiskin fs15 niitä sai ihan virallisilta modisivuiltaMuhka kirjoitti:Laitonta joten ei kuulu tänne foorumille.Valmetp0ika kirjoitti:Onko niin, että fs17 saa ladattua dlc koneita ilmaiseksi vai pitääkö maksaa? Jos oikein muistan niin viidessätoista sai ladattua jostain paikoista ilmaiseksi

"Nothing drives better than Valtra"
-
- Lähettiläs
"Virallisia" eli jotain fs.it tai jotain vastaavaa paskaa jotka on kaukana virallisesta. Ainoa virallinen on Modhub, luotettavia on FS-UK ja muut isot sivut, jotka ei upi joka vihun modia niitten palvelimelle ja vie tuloja, kun ei ladata Modhubista.Valmetp0ika kirjoitti:No en nyt oikein tiedä. Kummiskin fs15 niitä sai ihan virallisilta modisivuiltaMuhka kirjoitti:Laitonta joten ei kuulu tänne foorumille.Valmetp0ika kirjoitti:Onko niin, että fs17 saa ladattua dlc koneita ilmaiseksi vai pitääkö maksaa? Jos oikein muistan niin viidessätoista sai ladattua jostain paikoista ilmaiseksiMutta joo jätetään tämä tähän

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
-
- Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
- Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
En parempaa aluetta löytänyt, joten pistän tänne.
Eli mikä on tämä liitin/liittimen nimi? On otsalampussa ja tätä kautta sais ladattua. oon Googlaillu, mutten oo löytäny mitään, missä mainittais tän liittimen nimi.
Ja toinen on, että mistä otsalampuista muilla olis kokemusta ja mitä suosittelis? Sen osto olis varmaan edessä lähiaikoina.
Kiitoksia jos joku pystyis auttamaan ja kertomaan jompaankumpaan juttuun vastauksia.
Eli mikä on tämä liitin/liittimen nimi? On otsalampussa ja tätä kautta sais ladattua. oon Googlaillu, mutten oo löytäny mitään, missä mainittais tän liittimen nimi.
Ja toinen on, että mistä otsalampuista muilla olis kokemusta ja mitä suosittelis? Sen osto olis varmaan edessä lähiaikoina.
Kiitoksia jos joku pystyis auttamaan ja kertomaan jompaankumpaan juttuun vastauksia.

- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
https://www.farming-simulator.com/dlc.p ... country=fiFarmari99 kirjoitti:"Virallisia" eli jotain fs.it tai jotain vastaavaa paskaa jotka on kaukana virallisesta. Ainoa virallinen on Modhub, luotettavia on FS-UK ja muut isot sivut, jotka ei upi joka vihun modia niitten palvelimelle ja vie tuloja, kun ei ladata Modhubista.Valmetp0ika kirjoitti:No en nyt oikein tiedä. Kummiskin fs15 niitä sai ihan virallisilta modisivuiltaValmetp0ika kirjoitti:Onko niin, että fs17 saa ladattua dlc koneita ilmaiseksi vai pitääkö maksaa? Jos oikein muistan niin viidessätoista sai ladattua jostain paikoista ilmaiseksiMutta joo jätetään tämä tähän
fs15 oli ilmasia dlc:itä
Ei mitenkään ihmeellisii ne ollu, mutta fs17 kaikki on maksullisia..
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
- Maatila
- Moderaattori
Pitäs viimeset tavarat lähtiä pajasta siivoamaan ja ajaa kingcäppi sinne. Alkaa lavasta sähköjä purkamaan ja alkaa koko lava irrottamaan pois.. Sitte alkaa syynäämään runko tarkemmin läpi ja alkaa käsittelemään ,ettei alkas mätänemään läpi.
- Vapo_
- Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
Siihe lavan paikalle sitte vetopöytä ja kärry perääMaatila kirjoitti:Pitäs viimeset tavarat lähtiä pajasta siivoamaan ja ajaa kingcäppi sinne. Alkaa lavasta sähköjä purkamaan ja alkaa koko lava irrottamaan pois.. Sitte alkaa syynäämään runko tarkemmin läpi ja alkaa käsittelemään ,ettei alkas mätänemään läpi.

- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Flunssa on hyvin vahvasti tulossa, eikä aamulla hankintapuitten ajostakaa tullu mittään kun heti ensimmäiseen ojan penkkaan jäi valmetti kiinni ja 3letkua särky kuormaimesta eikä mitkään pajat oo auki sunnuntaisin.
-
- Viesti:
Nyt kun tän uuden Tuntemattoman kävi kattomassa niin se ei ollukkaa pelkkä leffa. Se oli kokemus.

Suora putki on kaiken A ja O.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Joo, itekki kävin sen kattomassa sen HK-Scanin näytöksessä ja kyllä mää oon samaa mieltä.arska fs11 kirjoitti:Nyt kun tän uuden Tuntemattoman kävi kattomassa niin se ei ollukkaa pelkkä leffa. Se oli kokemus.
Turhaa ihmiset valittanu Putous-kasvoista ja kolmannesta filmatisoinnista.
Eihän tuo ota mitään niiltä edellisiltä pois ja parhaiten tuo sen Linnan romaanin rauhansanoman esiin.
Miksei täällä humppa soi?
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Tääl sitä vaan katotaan leffaa koulussa
.

- Maatila
- Moderaattori
Rungon käsittely ja lavan hitsaukset sitte takas paikollee.Vapo_ kirjoitti:Siihe lavan paikalle sitte vetopöytä ja kärry perääMaatila kirjoitti:Pitäs viimeset tavarat lähtiä pajasta siivoamaan ja ajaa kingcäppi sinne. Alkaa lavasta sähköjä purkamaan ja alkaa koko lava irrottamaan pois.. Sitte alkaa syynäämään runko tarkemmin läpi ja alkaa käsittelemään ,ettei alkas mätänemään läpi.
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Kouluun pitäs lähtee kun ruppee tuo lenssu hellittämään.
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Tj 23 ja yks loma päivä käyttämättä. Ei osaa päättää ottaisko sen ens viikolle maanantaihin vai perjantaihin. 

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.