Jeps tätä vähän niinkuin ajoin takaa, ihan muutama paikka on mihin vois ruiskasta maalia. Kiitän vastauksista.Jespa kirjoitti:Nii, muttaku vähäkään vanhempi auto, niin se maali on haalistunut siitä alkuperäsestä värikoodin sävystä.

Jeps tätä vähän niinkuin ajoin takaa, ihan muutama paikka on mihin vois ruiskasta maalia. Kiitän vastauksista.Jespa kirjoitti:Nii, muttaku vähäkään vanhempi auto, niin se maali on haalistunut siitä alkuperäsestä värikoodin sävystä.



 Pitäs leimalla käyttää ja laittaa sit mahollisesti seisontaan, alustan ja vanteet vaihtelinkin jo, ja tummennukset poistelin valoista leimaamista silmälläpitäen, mutta tulin siihen tulokseen et ennen sitä vielä kannentiiviste uusittava... Jäähytysnesteet katoaa ja savuttelee melko reippaasti lämpimänäkin, niin kusee lie palotilaan..
 Pitäs leimalla käyttää ja laittaa sit mahollisesti seisontaan, alustan ja vanteet vaihtelinkin jo, ja tummennukset poistelin valoista leimaamista silmälläpitäen, mutta tulin siihen tulokseen et ennen sitä vielä kannentiiviste uusittava... Jäähytysnesteet katoaa ja savuttelee melko reippaasti lämpimänäkin, niin kusee lie palotilaan..  Ilmeisesti meni jo kesällä kun Motoparkissa keitti kone, mut nyt alkanu enemmän oireilemaan..
 Ilmeisesti meni jo kesällä kun Motoparkissa keitti kone, mut nyt alkanu enemmän oireilemaan.. 




Käsijarrun anturi on paskana tai piuha yms poikki.varmari1999 kirjoitti:Osaako joku kertoa minkä takia e46 pimmeris palaa käsijarrun valo keltaasena, eikä anna laittaa luistonestoa päälle.
Voiko olla joku piuha vaa poikki ku paloos näyttää olevan pintaa hyvin.





Mä oon tilannu kaikki xenonit Suomen erikoistekniikast.Haasa90 kirjoitti:Alkaa toi pimeys tuleen jo vastaan aamusin siinä määrin et tars diudiin vähä valoja päivittää. Mistä sakki täällä hommannu xenon polttimoita? Ohan noit esim motonetis mut mietin et olisko jotai halvempaa mestaa. Sinällään hyvä tilanne et työmatkalla ei tarvi pitkiä valoja lainkaan ku parkkikselta lähtee ni työmaan pihaan asti o katuvalot mut toi lähivalojen toinen xenon polttimo pitäs laittaa, vai pitääkö neki vaihtaa pareittain ni ei tuu sävy eroja?

Joo pitääpä mennä kattomaa jos sais tunkin sinne alle että pääsis ihmettelemää.Mini20 kirjoitti:Käsijarrun anturi on paskana tai piuha yms poikki.varmari1999 kirjoitti:Osaako joku kertoa minkä takia e46 pimmeris palaa käsijarrun valo keltaasena, eikä anna laittaa luistonestoa päälle.
Voiko olla joku piuha vaa poikki ku paloos näyttää olevan pintaa hyvin.



Joo rupesin miättimää että ei varmaa oo takapääs, mutta käytin kuitenki renkaat irti ja kattoon että kaikki kunnos, ku ei kovin kauaa oo auto ollu omistukses.Verkku kirjoitti:Kahvan juures se on.




 
 








 Perus konerempan jos tekasis, ohan tolla ajettu jo 268tkm, ja saanu kenkää ja rajotinta viime vuosinaan aika reilusti...
 Perus konerempan jos tekasis, ohan tolla ajettu jo 268tkm, ja saanu kenkää ja rajotinta viime vuosinaan aika reilusti...  Tuskin sen suurempia muutoksia ainakaan vielä tuohon tuloillaan. Poloon pitäs sit alusta ja jarrut laittaa vastaamaan g40 poloa, niin sit sais ollakin laillisesti jo melkein 140hp, eli sen mitä papereihin voi saaha.
 Tuskin sen suurempia muutoksia ainakaan vielä tuohon tuloillaan. Poloon pitäs sit alusta ja jarrut laittaa vastaamaan g40 poloa, niin sit sais ollakin laillisesti jo melkein 140hp, eli sen mitä papereihin voi saaha. 

 
 

Jussinmäeltä kyllä mutta SAEn valot, muistaakseni.Neliveto kirjoitti:Jussinmäen Waloniat noukalla? Laitoon kans vklp tuollaaset kiinni yhteen autoon.



Joo niinhän ne on, asiansakin on ajanut. Toki verrokki on e36 vakio tuikut niin vaikee olla pistämättä paremmaksi reilusti. ":D"Neliveto kirjoitti:Jees, samaa valoa eri logolla.

