Mä oon Ilmajoelta, mutta en juo kaljaaBelkku kirjoitti:Onkos voorumilla Ilmajokelaisia?Itse sinne työn perässä muuttamassa tässä melko pian
Jos jotakuta kiinnostaa ni käydää vaikka kaljalla joku kerta
Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- Ännä
- Moderaattori
Mä oon ja juon.urakkamies kirjoitti:Mä oon Ilmajoelta, mutta en juo kaljaaBelkku kirjoitti:Onkos voorumilla Ilmajokelaisia?Itse sinne työn perässä muuttamassa tässä melko pian

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Transit mies
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Ilmajoen Krouvi on sitte hyvä paikka. Itellä vasta muutaman vuoden päästä ikä riittää käydä sielä.Belkku kirjoitti:Onkos voorumilla Ilmajokelaisia?Itse sinne työn perässä muuttamassa tässä melko pian
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Kokemuksen syvä rinta ääni näköjään puhuu.Transit mies kirjoitti:Ilmajoen Krouvi on sitte hyvä paikka. Itellä vasta muutaman vuoden päästä ikä riittää käydä sielä.Belkku kirjoitti:Onkos voorumilla Ilmajokelaisia?Itse sinne työn perässä muuttamassa tässä melko pian

Joo on krouvissa tullut istuttua iltaa jokusen kerran ja kyllä maailma on parantunut aina niillä kerroilla.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
-
- Lähettiläs
Nii löys Poika taas tiesä kotiin 

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Onko vielä voimassa se määräys, että vuoden mies on vuoden palveluksessa, vaikka palveluspaikkaa muutetaan? Meillä AUKista jäi muutama pois ja niistä tuli vuoden jääkäreitä.Valtra655 kirjoitti:Olisi edes niitä. Itselle kävi kusinen juttu. Pääsin ja aloitin aukissa mutta joutui terveydellisistä syistä keskeyttämään ja siirrettiin varastolle hommiin.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Koko helvetin finaalisarjan kirosin kuinka paskasti Jymy pelasi.Farmari99 kirjoitti:Nii löys Poika taas tiesä kotiin

Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Meillä lähti AUK:in keskeyttäneet meidän puolen vuoden morttien mukana kotia.Ezmo kirjoitti:Onko vielä voimassa se määräys, että vuoden mies on vuoden palveluksessa, vaikka palveluspaikkaa muutetaan? Meillä AUKista jäi muutama pois ja niistä tuli vuoden jääkäreitä.Valtra655 kirjoitti:Olisi edes niitä. Itselle kävi kusinen juttu. Pääsin ja aloitin aukissa mutta joutui terveydellisistä syistä keskeyttämään ja siirrettiin varastolle hommiin.

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Jos potkitaan kurssilta diplomitykärinä pois niin vuosi mutta puol vuotta jos haetaan lyhennystä kuten mulle on haettu.McNoitti kirjoitti:Meillä lähti AUK:in keskeyttäneet meidän puolen vuoden morttien mukana kotia.Ezmo kirjoitti:Onko vielä voimassa se määräys, että vuoden mies on vuoden palveluksessa, vaikka palveluspaikkaa muutetaan? Meillä AUKista jäi muutama pois ja niistä tuli vuoden jääkäreitä.Valtra655 kirjoitti:Olisi edes niitä. Itselle kävi kusinen juttu. Pääsin ja aloitin aukissa mutta joutui terveydellisistä syistä keskeyttämään ja siirrettiin varastolle hommiin.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Ezmo
- Moderaattori
Puoli vuotta tekee miehiä ja vuosi poikamiehiä.McNoitti kirjoitti:Meillä lähti AUK:in keskeyttäneet meidän puolen vuoden morttien mukana kotia.Ezmo kirjoitti:Onko vielä voimassa se määräys, että vuoden mies on vuoden palveluksessa, vaikka palveluspaikkaa muutetaan? Meillä AUKista jäi muutama pois ja niistä tuli vuoden jääkäreitä.Valtra655 kirjoitti:Olisi edes niitä. Itselle kävi kusinen juttu. Pääsin ja aloitin aukissa mutta joutui terveydellisistä syistä keskeyttämään ja siirrettiin varastolle hommiin.

Eipä tänäänkään mahottoman hyvä keli ollu. Koko päivä on ollut kauhean sumuisa ja vain 6-7 astetta lämmintä. Matalapaine sais jo tulla.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Tulipa käytyä pikipaikkahommissa, 12 tuntia paikkailtiin kantatie 46:sta.. Yllättävän siisti ruokapaikka otettiin Jaalasta, Ravintola Vanha Kelo.
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Vanha Kelo on loistava ravintola. On vaan huonolla etäisyydellä meistä. Niin kauaksi ei viitsi lähtä syömään jos joskus tulee käytyä mutta niin lähellä että jos johonkin lähtee niin ei viellä ole nälkä niillä main.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Ezmo
- Moderaattori
Nyt näkee ikkunasta taas ulos, joten tänään ehkä voi tulla puintipäivä. Tosin 98% ilmakosteus ja parin päivän sumu takaavat sen, että joka paikka on aivan märkiä.

-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Omassa saapumiserässä 1/16 oli niinisalossa yks kuketonttu. Jonku 3-5 kertaa yritti saada c korttia mutta inssiä jännitti niin ettei ajosta tullut mitään. Palveli meitin muiden kanssa koko vuoden mutta ei osallistunut millekkää leirille eikä mihinkään koulutuksiin. Oli nakkihommis kukella kapiaisten ja ajojärjestelijän juoksupoikana.Valtra655 kirjoitti:Jos potkitaan kurssilta diplomitykärinä pois niin vuosi mutta puol vuotta jos haetaan lyhennystä kuten mulle on haettu.McNoitti kirjoitti:Meillä lähti AUK:in keskeyttäneet meidän puolen vuoden morttien mukana kotia.Ezmo kirjoitti: Onko vielä voimassa se määräys, että vuoden mies on vuoden palveluksessa, vaikka palveluspaikkaa muutetaan? Meillä AUKista jäi muutama pois ja niistä tuli vuoden jääkäreitä.

"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
^Tuolla tavalla olis moni C-mies saanu palveluksen suoritettua. Tekee sen mihin pystyy, vaikka keittiölle kuoriin perunoita tai rättivarastolle kääriin sukkia. Kyllä jokaselle sieltä homma löytyis. Jos esim on polvi huonos hapes ni ei se estä tekemästä hanttihommia. Ja monilla ei kestä pää.
- Ezmo
- Moderaattori
Armeijan vuorokausi on aika kallis valtiolle, joten ihan hyvä, ettei siellä kukaan oo vaan lorvimassa.Verkku kirjoitti:^Tuolla tavalla olis moni C-mies saanu palveluksen suoritettua. Tekee sen mihin pystyy, vaikka keittiölle kuoriin perunoita tai rättivarastolle kääriin sukkia. Kyllä jokaselle sieltä homma löytyis. Jos esim on polvi huonos hapes ni ei se estä tekemästä hanttihommia. Ja monilla ei kestä pää.

- Teemu
- Viesti:

No nyt on nintendon kanssa tekemistä haettu tädin mieheltä

-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
"Verkku kirjoitti:^Tuolla tavalla olis moni C-mies saanu palveluksen suoritettua. Tekee sen mihin pystyy, vaikka keittiölle kuoriin perunoita tai rättivarastolle kääriin sukkia. Kyllä jokaselle sieltä homma löytyis. Jos esim on polvi huonos hapes ni ei se estä tekemästä hanttihommia. Ja monilla ei kestä pää.

Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
-
- Viesti:
Se olis sitte viljanajoa tiedossa.

Suora putki on kaiken A ja O.
- Admin
- Ylläpitäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Kahvia koneeseen...
Talvirenkaita alkaa katselemaan pikku hiljaa..

Talvirenkaita alkaa katselemaan pikku hiljaa..

#MakeLS-FINGreatAgain!
-
- Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsiki taittuu
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Ei sitä uskalla kertoa. Tulee porilaisilta turpaan.
Ollaan jo torstain puolella nii sanotaa ny että eilen tuli täytettyy 18 ja aamulla ajettua kortti ittelle 

- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Onneksi olokoonJTJcrafter kirjoitti:Ollaan jo torstain puolella nii sanotaa ny että eilen tuli täytettyy 18 ja aamulla ajettua kortti ittelle

-
- Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
- Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Huovilan puistossa luokan kans. 

- Admin
- Ylläpitäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Paljon onnea!JTJcrafter kirjoitti:Ollaan jo torstain puolella nii sanotaa ny että eilen tuli täytettyy 18 ja aamulla ajettua kortti ittelle

Nyt kahvia ja mustikkapiirakkaa.

#MakeLS-FINGreatAgain!
- Teemu
- Viesti:
Jaaha, se ois huomenna vedettävä suolakontti sisun lavalle.