Mä oon toitottanut samaa että opettelis ajamaan sillä ( ͡° ͜ʖ ͡°)leepu kirjoitti:Mikä tuossa Ventissä niiku on teillä hämminkinä, ku lähinnä moitit sitä? Ette ilimeisesti osaa käyttää, tai säätää sitä eri töihin sopivaks? Ja jos 180hp ei jaksa vetää 6m karhia muka savikolla nii siinä on penkillä vikaa eikä koneessa. Ps. Kai tiiätte että siinä ventissä on aluevaihe kumminki, joka kuuluu vaihtaa hitaalle pellolla.
Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
- Simppa
- Viestit: 4635
- Liittynyt: 24.05.2012 13:53
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita

- Peluri4
- Moderaattori
- Viestit: 6406
- Liittynyt: 15.04.2009 16:19
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Paikkakunta: Alvajärvi
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
En mäkään kyllä osaa käsittää että talossa on 716 fentti vai olikose 718? No kummiski ja sitte kynnetään tuolla SE jontikalla... 

- Muhka
- Viestit: 1844
- Liittynyt: 22.02.2012 16:32
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kymenlaakso
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
18 son ja jontikalla mä ite ajan ennemmin ku fentillä. Eikä tossa sitä SEtä paljoa oo ees. Vastaavissa premiumeissa ei oo paljoa eroa
Ps. Ja mukava kuunnella että opettele ajaa ja sit ei kerrota miten sillä pitäis ajaa.
Ps. Ja mukava kuunnella että opettele ajaa ja sit ei kerrota miten sillä pitäis ajaa.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Peluri4
- Moderaattori
- Viestit: 6406
- Liittynyt: 15.04.2009 16:19
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Paikkakunta: Alvajärvi
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
No sitäkai on tässä kirjottaessa vähä vaikia neuvoo. Lähinnä sitä meinasin tolla SE:llä että se on kuitenkin on keppilootalla, mekaaniset hydet, ei taida olla jousiakaan yms... mitkä fendtissä olis...Muhka kirjoitti:18 son ja jontikalla mä ite ajan ennemmin ku fentillä. Eikä tossa sitä SEtä paljoa oo ees. Vastaavissa premiumeissa ei oo paljoa eroa
Ps. Ja mukava kuunnella että opettele ajaa ja sit ei kerrota miten sillä pitäis ajaa.
- Muhka
- Viestit: 1844
- Liittynyt: 22.02.2012 16:32
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kymenlaakso
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Juu. Ei tossa muuta ku jousia kaipaa, ja niitäkää kyntäessä oikee tartte. Jos mä nyt saisin uuen traktorin ostaa ni se ois kyllä keppilootanen. Ja noilla mekaanisilla lohkoilla on koko ikä tullu ajettua ni ei niissä mitää huonoa nää.
Ja kiitos asiallisesta kommentista kerrankin.
Ja kiitos asiallisesta kommentista kerrankin.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Peluri4
- Moderaattori
- Viestit: 6406
- Liittynyt: 15.04.2009 16:19
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Paikkakunta: Alvajärvi
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Onhan se tietty kun oot vanhoilla koneilla tottunut ajaan niin alkuun se fentti erikoinen, kannattais tosiaan opetella kaikki niksit siitä niin epäilen, että et kyllä sen jälkeen moittis.
Päisteautomatiikat yms...

- Muhka
- Viestit: 1844
- Liittynyt: 22.02.2012 16:32
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kymenlaakso
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Ja tähänkään viestiketjuun ei oo tullu yhtään viestiä koskien päivitystä vaan kaikissa on vaan vittuiltu js puhuttu fentistä. Sen saa muuten tulla hakemaan 90 000€. Tartteis sit enää kuunnella tätä helvetin ininää.Muhka kirjoitti:Ps. Ja mukava kuunnella että opettele ajaa ja sit ei kerrota miten sillä pitäis ajaa.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
-
- Viestit: 4258
- Liittynyt: 12.11.2012 18:40
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Nivala
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Niin meinaatteko ruveta tekemään rehut silppurilla kun jumbokin myynnissä?
Itse asiassa ollaan isännän kanssa kahteltukkin tuota venttiä mutta puuttuu etu nostolaite ja pto.
Itse asiassa ollaan isännän kanssa kahteltukkin tuota venttiä mutta puuttuu etu nostolaite ja pto.


Voorumin kovin deutzimies.

- Muhka
- Viestit: 1844
- Liittynyt: 22.02.2012 16:32
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kymenlaakso
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Tarkotus olis ainaki kokeilla.Maon^ kirjoitti:Niin meinaatteko ruveta tekemään rehut silppurilla kun jumbokin myynnissä?
Itse asiassa ollaan isännän kanssa kahteltukkin tuota venttiä mutta puuttuu etu nostolaite ja pto.
Saahan sen asennettua ja eihän sitä paljoa tartte ees.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- leepu
- Viestit: 3538
- Liittynyt: 17.01.2011 17:44
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Nivala, tila pihalla.
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Kyllä luulen että sua on turha neuvua viestillä käyttämää venttiä. Käjestäpittäi se pitäs tehä. Mutta hieno homma että kysyt apua täälä sen käyttöön ja myönnät ettet osaa käyttää sitä.Muhka kirjoitti:Ja tähänkään viestiketjuun ei oo tullu yhtään viestiä koskien päivitystä vaan kaikissa on vaan vittuiltu js puhuttu fentistä. Sen saa muuten tulla hakemaan 90 000€. Tartteis sit enää kuunnella tätä helvetin ininää.Muhka kirjoitti:Ps. Ja mukava kuunnella että opettele ajaa ja sit ei kerrota miten sillä pitäis ajaa.


Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.

- Muhka
- Viestit: 1844
- Liittynyt: 22.02.2012 16:32
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kymenlaakso
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Pikane tilannekatsaus ku viime päivityksestä jo nii kauan.
Talvi tuli ja meni ja tuli takas. Koko tää aika o tehty navetrahommia, korjailtu koneita ja yritetty myyä koneita. 6200 deere sai uuen vesipumpun ku vanha oli antautumassa, siihen pittäis viel saada radioile sähköt ku hävinny johonki. 6210 deereen ostettiin ylätyävalojen kiinnitysmuovit ja itte valot. Toine on jo selvinny paikoilleen mutta toiseen pitäis ettiä/tehä semmone metallilevy mikä pitää lampun sitä muovia vasten. Kaikista paitti foorteista o siivottu hytti.
Sitte apevaunuun korjattiin ketju ja ny o laakerien vaihtoa sinne akselien takapäähän. (Toisessa oli lähteny kokonaa ja toisessa oli 3 kuulaa
)
Silppuriki o selvinny pajalle ja siitä kans neljä laakeria vaihtoon menossa ja kaikki paitti kaks terää o hakkuista irti. Tie si mikä sinne män ku noin paljon hajos viime syksyllä ku pahnoja silputtiin. Ei sielä kyllä kaikki ollutkaan ehjiä ees ennen ku alotettiin syksyllä.
Moottoriöljyt tuli vaihdettua 6200 ja 6210 ja peräöljyt 6200.
Nii ja onhan sitä tullu katkastua ryssäläiste kärryjen valojohto ja myöhemmi siinä olleiden mangeettivalojen johto isännän toimesta ja kerran sen jäljiltä pomppas kärryn aisa kohti taivasta.
Talvi tuli ja meni ja tuli takas. Koko tää aika o tehty navetrahommia, korjailtu koneita ja yritetty myyä koneita. 6200 deere sai uuen vesipumpun ku vanha oli antautumassa, siihen pittäis viel saada radioile sähköt ku hävinny johonki. 6210 deereen ostettiin ylätyävalojen kiinnitysmuovit ja itte valot. Toine on jo selvinny paikoilleen mutta toiseen pitäis ettiä/tehä semmone metallilevy mikä pitää lampun sitä muovia vasten. Kaikista paitti foorteista o siivottu hytti.
Sitte apevaunuun korjattiin ketju ja ny o laakerien vaihtoa sinne akselien takapäähän. (Toisessa oli lähteny kokonaa ja toisessa oli 3 kuulaa

Silppuriki o selvinny pajalle ja siitä kans neljä laakeria vaihtoon menossa ja kaikki paitti kaks terää o hakkuista irti. Tie si mikä sinne män ku noin paljon hajos viime syksyllä ku pahnoja silputtiin. Ei sielä kyllä kaikki ollutkaan ehjiä ees ennen ku alotettiin syksyllä.
Moottoriöljyt tuli vaihdettua 6200 ja 6210 ja peräöljyt 6200.
Nii ja onhan sitä tullu katkastua ryssäläiste kärryjen valojohto ja myöhemmi siinä olleiden mangeettivalojen johto isännän toimesta ja kerran sen jäljiltä pomppas kärryn aisa kohti taivasta.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Muhka
- Viestit: 1844
- Liittynyt: 22.02.2012 16:32
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kymenlaakso
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Lantikka tuli tänään kuskattua kotio ja huomenna alotetaan purkamaan keulaa. Moottorin vaihto tiedossa. Kampiakseli nykysestä poikki. Vois joo korjatakkin mutta saatiin yheltä ukolta kokonainen motti ilmatteeks ku siivoili nurkkia.
Kuvitus kuvaa vvv
Kiinnostaisko jos laittelisin tänne projektikuvaa tosta?
Kuvitus kuvaa vvv

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Simppa
- Viestit: 4635
- Liittynyt: 24.05.2012 13:53
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita

Rehunteko alotettiin tossa jo, ei pikku lumi maassa haittaa


- Simppa
- Viestit: 4635
- Liittynyt: 24.05.2012 13:53
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Pellot kestää jo livakalla ajaa, muutamaa kuormaa pidempää ei ehtiny ajaa kun tuli pari muuttujaa..



Pumppukuormain ratkes..



Pumppukuormain ratkes..

- Muhka
- Viestit: 1844
- Liittynyt: 22.02.2012 16:32
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kymenlaakso
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Mjooo. Ekasta sadosta saatiin viime viikolla tehtyä kaikki siiloon. Nyt pittää ootella poutaa ja paalata viellä muutamat. Kuvia ei oo ku menin astumaan puhelimen päälle vahingossa
Tai no on sitä yks mikä tuli otettua. Laatu on mitä on 
Muistakaa varmistaa että se teli aukeaa aina ennen liittymiä.



Muistakaa varmistaa että se teli aukeaa aina ennen liittymiä.


Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Peluri4
- Moderaattori
- Viestit: 6406
- Liittynyt: 15.04.2009 16:19
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Paikkakunta: Alvajärvi
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Tai sitte pitäs kattoa taakseen.
Ei vaan, tärkeä on myös muistaa laittaa se lukkoon tiellä...

- Ezmo
- Moderaattori
- Viestit: 8124
- Liittynyt: 18.07.2010 17:33
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Tärkeä pistää lukko, kun pellolta lähtee kääntymään tielle. Helposti tulee tilanteita, joissa akselit lukossa menis, mutta teli kääntää väkisin ojaan.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- MattiI
- Viestit: 2086
- Liittynyt: 02.05.2012 16:43
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Eipä oo tullu laitettua lukkoon ku peruuttaessa ja hyvin on pysynyt tiellä 

- Muhka
- Viestit: 1844
- Liittynyt: 22.02.2012 16:32
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kymenlaakso
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Ihan oli joo kuskin vika... Tossa tien oikealla puolella jonkun mökki ja mökin aidan ulkopuolella kunnanvesijohtoverkon onkohan se sitten sulku kohta vai mikä niin tuli varottua ettei EK huitase sitä mutkalle. Itte pidän auki vaan liittymissä, risteyksissä ja pellolla. Pakittaessa ja tiellä lukkoon.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Ezmo
- Moderaattori
- Viestit: 8124
- Liittynyt: 18.07.2010 17:33
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Tuossa jos ois teli auki, ohjaus vääntäis renkaita ojaan päin. Eli eteenpäin ajaessa ohjautus ojaan ja taaksepäin pukkais renkaat linkkuun.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Muhka
- Viestit: 1844
- Liittynyt: 22.02.2012 16:32
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kymenlaakso
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Tossa ku ois teli auki ni ei olis menny ees ojaan
No saahan sen telin kiinni siellä ojassakin. Pitää vaan ankkuroida kärry ettei kippaa sen takia. Tossa en viittiny muutenkaan lähtä vetämään ylös yksinää vaa odotin että isäntä pääsee paikalle ni saatiin liina kärryn yläreunaan varmistamaan ja toinen pää traktoriin.


Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Muhka
- Viestit: 1844
- Liittynyt: 22.02.2012 16:32
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kymenlaakso
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Mjooo. Tokakin sato viime viikolla saatiin siiloon paitti paaliin pitäis viellä pari peltoa pyöräyttää. Kalusto vaihtu tossa vähän ennen alotusta kun noukkari meni vihdoin kaupaks. Silppuri löyty jo omasta pihasta. Joskus 2003 tai siinä main ostettu ja 2004 taidettu vikat meillä ajaa ja jäänyt sitten seisomaan kun ei mennyt kaupaksi.
Syksyllä jo kokeiltiin papujen olkia silputa ja hyvä että kokeiltiin. Sen seurauksena vaihdettiin noukkimen piikkien akseleiden päistä laakerit (4kpl). Olis vituttanut jos ois joutunut alkaa laakereita tilailemaan kesken rehunteon. Sähköt eivät olleet tykänneet ulkosäilytyksestä. Lipan moottori ei jaksanut liikuttaa koko lippaa, irti ollessa kyllä liikku. Hetken aikaa oli superluokon lipan moottori lainassa mutta oli liian pitkä eikä niin käytännöllinen. Loppupäässä lippa oli kuormaliinalla kiinne. Koko torven kääntö toimi yleensä. Välillä lopetti kummallisesti liikkumisen. Rauta ei ollu menny mikskään. Terotuskivi oli myös jumittunut ja herkistellessä lohkes ni joutu pistoolihiomakoneella terottaa terät.
Ennen seisontaan laittamista oli ajettu kivi silppurista läpi niin sai muutamia teriä vaihdella kanssa optimal silpun saavuttamiseksi. Kokeilussa oli IKH varaosa terät kun silppuri maksaa tonnin ja jos ois alkuperäset terät lyöny koko rumpuun ni ois ollu terissä toinen tonni kiinni
.
Yllättävän hyvin kesti silppuri. Mitään muuta vikaa ei tullut esille reilun sadan hehtaarin ajalla. Kärryihinkin tehtiin pikaparannusta. Naapurikylästä löyty M85 tuhdin rehulaidat jotka saatiin sopimaan noihin meitin M90 pienten porailuiden ja hitsauksien jälkeen. Ihan hyvät kolmos kärryt ja vältti nyt tässä tilanteessa kakkos kärryinäkin. Samana päivänä kun piti alottaa silppuroimaan tuli myyntiin 170 multivat. Olivat varmaan alle tunnin ehtineet olla myynnissä kun isäntä oli lähtenyt paikan päälle. Illalla olikin sitten kärryt pihassa. Olis monta kertaa vituttanut jos ois noilla palapelilaitasilla joutunut kaikki ajamaan.
Tilavuutta noissa taitaa rehulaidoilla olla n.35m3? Tuntu olevan ihan tarpeeksi silppurin perässä vedettäessä. Pakittaminen ei meinannut onnistua kärryn painon takia ja muutenkin varmaan silppurin runko tykkäs kyttyrää. Ens vuodeksi pitää kyllä päivitellä kalustoa. Kolmatta ei meinattu tehä. Ens talven rehut ja vähän yli jo kasassa. (Luomun takia jouduttiin tehdä myös paikallisten luomuviljaukkojen rehuja jotta on tarpeeksi luomurehua syötettäväksi. Uuden tilan pellot viellä siirtymävaiheessa.) Pöttingerin niittomurskaimesta meni kiven johdosta lautanen mutkalle joten viimenen pelto jouduttiin niiittämään 2.8m jfällä. Onneks on varakone pihassa valmiina ni ei seiso urakat.
Tänään saatiin puinnitkin alotettua myöhässä tottakai.
Mutta joo. "Muutaman" sanasen jälkeen kuviin joita taas aika vähän laisesti. Videomateriaaliakin tuli kuvattua. Katoo jos ediotija sais sen joskus valmiiks.
Syksyllä jo kokeiltiin papujen olkia silputa ja hyvä että kokeiltiin. Sen seurauksena vaihdettiin noukkimen piikkien akseleiden päistä laakerit (4kpl). Olis vituttanut jos ois joutunut alkaa laakereita tilailemaan kesken rehunteon. Sähköt eivät olleet tykänneet ulkosäilytyksestä. Lipan moottori ei jaksanut liikuttaa koko lippaa, irti ollessa kyllä liikku. Hetken aikaa oli superluokon lipan moottori lainassa mutta oli liian pitkä eikä niin käytännöllinen. Loppupäässä lippa oli kuormaliinalla kiinne. Koko torven kääntö toimi yleensä. Välillä lopetti kummallisesti liikkumisen. Rauta ei ollu menny mikskään. Terotuskivi oli myös jumittunut ja herkistellessä lohkes ni joutu pistoolihiomakoneella terottaa terät.
Ennen seisontaan laittamista oli ajettu kivi silppurista läpi niin sai muutamia teriä vaihdella kanssa optimal silpun saavuttamiseksi. Kokeilussa oli IKH varaosa terät kun silppuri maksaa tonnin ja jos ois alkuperäset terät lyöny koko rumpuun ni ois ollu terissä toinen tonni kiinni

Yllättävän hyvin kesti silppuri. Mitään muuta vikaa ei tullut esille reilun sadan hehtaarin ajalla. Kärryihinkin tehtiin pikaparannusta. Naapurikylästä löyty M85 tuhdin rehulaidat jotka saatiin sopimaan noihin meitin M90 pienten porailuiden ja hitsauksien jälkeen. Ihan hyvät kolmos kärryt ja vältti nyt tässä tilanteessa kakkos kärryinäkin. Samana päivänä kun piti alottaa silppuroimaan tuli myyntiin 170 multivat. Olivat varmaan alle tunnin ehtineet olla myynnissä kun isäntä oli lähtenyt paikan päälle. Illalla olikin sitten kärryt pihassa. Olis monta kertaa vituttanut jos ois noilla palapelilaitasilla joutunut kaikki ajamaan.
Tilavuutta noissa taitaa rehulaidoilla olla n.35m3? Tuntu olevan ihan tarpeeksi silppurin perässä vedettäessä. Pakittaminen ei meinannut onnistua kärryn painon takia ja muutenkin varmaan silppurin runko tykkäs kyttyrää. Ens vuodeksi pitää kyllä päivitellä kalustoa. Kolmatta ei meinattu tehä. Ens talven rehut ja vähän yli jo kasassa. (Luomun takia jouduttiin tehdä myös paikallisten luomuviljaukkojen rehuja jotta on tarpeeksi luomurehua syötettäväksi. Uuden tilan pellot viellä siirtymävaiheessa.) Pöttingerin niittomurskaimesta meni kiven johdosta lautanen mutkalle joten viimenen pelto jouduttiin niiittämään 2.8m jfällä. Onneks on varakone pihassa valmiina ni ei seiso urakat.
Tänään saatiin puinnitkin alotettua myöhässä tottakai.
Mutta joo. "Muutaman" sanasen jälkeen kuviin joita taas aika vähän laisesti. Videomateriaaliakin tuli kuvattua. Katoo jos ediotija sais sen joskus valmiiks.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
-
- Viestit: 1801
- Liittynyt: 26.11.2015 17:43
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: Pälkäne
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Vastoinkäymisiä ollut sielläkin kaluston kanssa.
Komeet kuvat.

- Muhka
- Viestit: 1844
- Liittynyt: 22.02.2012 16:32
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kymenlaakso
- Viesti:
Re: Hiehohotellin ja Maitomotellin turinoita
Mjooh. Justiinsa tulin kyntämästä viimesiä lietteitä maan alle. Lumet lähti ni alettiin uudelleen levittämään kun eihän sitä mitään muuta tekemistä ole
Kuvia en näköjään oo ottanu yhtään tai oon poistanu vahingossa mutta tämmönen vanha pätkä tuli upattua. Pidempien videoiden valmistumista Simpan editointipajalta odotellessa.

Kuvia en näköjään oo ottanu yhtään tai oon poistanu vahingossa mutta tämmönen vanha pätkä tuli upattua. Pidempien videoiden valmistumista Simpan editointipajalta odotellessa.


Perästä kuuluu -Valmetin omistaja