Latoin laita huomiseks siitä i3d:henCity^ kirjoitti:Miks et laita yveenä?valtravalmet kirjoitti:Mesessä vainCity^ kirjoitti:Pistä vaa linkkiä tulemaan nii minä laitan.

Latoin laita huomiseks siitä i3d:henCity^ kirjoitti:Miks et laita yveenä?valtravalmet kirjoitti:Mesessä vainCity^ kirjoitti:Pistä vaa linkkiä tulemaan nii minä laitan.

Sanon s@@t@n@ kun kukaan eilaita mun omaa i3d:henFergu135 kirjoitti:Päivitystä laitoin eri putken ja loppu tulos oli tällainen mitäs sanotte? Ja valot myös.

Tapahtukoon jos on paremman näkönenValmet702s kirjoitti:Laita takasia leveemmälleen!

Noin on hyvä.Fergu135 kirjoitti:Tapahtukoon jos on paremman näkönenValmet702s kirjoitti:Laita takasia leveemmälleen!

Hieno sampo onopelman kirjoitti:Määkin testasin vanhusta. Vähän turhan iso tuo pöytä.
 Mullaki on vähä liian iso pöytä
  Mullaki on vähä liian iso pöytä 

Tartteetko textuureja 690 samposta? Meiltä löytys...opelman kirjoitti:Määkin testasin vanhusta. Vähän turhan iso tuo pöytä.

Tai ei ehkä ihan
  Tai ei ehkä ihan  

Ihan hieno mutta onko toi linkku vai 4-pyörä ohjaus?jiiikoo kirjoitti:Rupesin sulattelee tota H800:sta jäistä pitäs saaha meshit yhistettyy, mutku on kai liikaa tektuureja ku osa hävii giantsissa
Renteröin noi kuvat, mut minusta näyttää ihan yhtä hyvältä shcetshupissa tai giantsissaTai ei ehkä ihan

Siinä vielä linkit kuviin jos ei näy.
Kommenttia!!

valtravalmet kirjoitti:Ihan hieno mutta onko toi linkku vai 4-pyörä ohjaus?jiiikoo kirjoitti:Rupesin sulattelee tota H800:sta jäistä pitäs saaha meshit yhistettyy, mutku on kai liikaa tektuureja ku osa hävii giantsissa
Renteröin noi kuvat, mut minusta näyttää ihan yhtä hyvältä shcetshupissa tai giantsissaTai ei ehkä ihan

Siinä vielä linkit kuviin jos ei näy.
Kommenttia!!

Saanko likkiä paalikärryihin?Wedenoja kirjoitti:Aika huonoja kuvia kyllä mullaMutta hienoja sampoja kaikilla !
Ja makiat tuhdit ja ryskyt kans.