Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
- John Deere 2650
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja rälli-inglish
- Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Viesti:
Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
Viddu ku heräsi jossaki öbaut puol seittemän aikoihin ja yritin nukkuu viel ja sitte ku o saamassa unta silmään nii iskä huutaa rappuste alapääst "JÄTKÄ!!!!! YLÖS!!!!!" sillee et se kuulostaa ku se olis joku kaukane ääni jostai unimaailman syövereistä. Sitä o vaikee kuvailla mutta se o vittumaista.
- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Vau! Siis miten ihmeessä sää kestit tuon?!!?John Deere 2650 kirjoitti:Viddu ku heräsi jossaki öbaut puol seittemän aikoihin ja yritin nukkuu viel ja sitte ku o saamassa unta silmään nii iskä huutaa rappuste alapääst "JÄTKÄ!!!!! YLÖS!!!!!" sillee et se kuulostaa ku se olis joku kaukane ääni jostai unimaailman syövereistä. Sitä o vaikee kuvailla mutta se o vittumaista.

On kyllä nyt oikeesti lyöty ihan uusi pohja siihen asteikolle mikä vituttaa, itehän heräsin tänä aamuna 4.45 eikä siltikään vituta..
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Voi niitä vanhoja hyviä aikoja tälläkin foorumilla.Nevamies kirjoitti:Vau! Siis miten ihmeessä sää kestit tuon?!!?John Deere 2650 kirjoitti:Viddu ku heräsi jossaki öbaut puol seittemän aikoihin ja yritin nukkuu viel ja sitte ku o saamassa unta silmään nii iskä huutaa rappuste alapääst "JÄTKÄ!!!!! YLÖS!!!!!" sillee et se kuulostaa ku se olis joku kaukane ääni jostai unimaailman syövereistä. Sitä o vaikee kuvailla mutta se o vittumaista.![]()
![]()
On kyllä nyt oikeesti lyöty ihan uusi pohja siihen asteikolle mikä vituttaa, itehän heräsin tänä aamuna 4.45 eikä siltikään vituta..
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Tuohon aikahan tehään jo töitä. 

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Kyllä voi meinaan ihan perusmatematiikka ja niinkin yksinkertainen asia kuin matkan laskeminen vituttaa. Kun laittamalla luvut oikeinpäin tulee ihan päin persiaa oleva vastaus ja kun ne kääntää väärinpäin niin saadaan paljon lähempänä oleva vastaus. Joko mä oon ymmärtänyt jotain väärin tai sitten mä oon vaan helvetin tyhmä. 
Ei siinä muuten mitään mutta kun pääsykoekirjassa on tälläisiäkin. Sinit, kosinit ja tangentit osaan kyllä laskea mutta en tuota.

Ei siinä muuten mitään mutta kun pääsykoekirjassa on tälläisiäkin. Sinit, kosinit ja tangentit osaan kyllä laskea mutta en tuota.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Laita lasku tänne ni kokeilen pitkän matikan kuuden kurssin suorittamisen jälkeisellä järjellä.Valtra655 kirjoitti:Kyllä voi meinaan ihan perusmatematiikka ja niinkin yksinkertainen asia kuin matkan laskeminen vituttaa. Kun laittamalla luvut oikeinpäin tulee ihan päin persiaa oleva vastaus ja kun ne kääntää väärinpäin niin saadaan paljon lähempänä oleva vastaus. Joko mä oon ymmärtänyt jotain väärin tai sitten mä oon vaan helvetin tyhmä.

-
Esimerkki elävästä elämästä: olin kyntämässä ja halusin selvittää pellon pituuden. Nopeus oli 8,2km/h ja matkaan meni aikaa 3,30min. Tällä laskulaavalla pellon pituus olisi joku 160metriä. Kun luvut kääntää väärinpäin niin matka olisikin yli 600m.
Jos laskee taas sillätavoin että jakaa 8200 metriä /60minuutilla ja kertoo sen kulutetulla ajalla eli kolmella ja puolella minuutilla niin tulos on vajaa 500m. Ja sen voin sanoa että 160m on liian lyhyt. Jollain laskukaavalla sain sinne pitiudeksi jopa 810metriä.
Jos laskee taas sillätavoin että jakaa 8200 metriä /60minuutilla ja kertoo sen kulutetulla ajalla eli kolmella ja puolella minuutilla niin tulos on vajaa 500m. Ja sen voin sanoa että 160m on liian lyhyt. Jollain laskukaavalla sain sinne pitiudeksi jopa 810metriä.

Uunituore reserviläinen.
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Ite sain 478m. Muutin 8,2 km/h metreiksi eli 8200m/h. Sitten jaoin sen 60 min. niin saadaan minuutissa kuljettu matka. Ja sen tulos kerrotaan 3,5.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Tälläisissa tilanteissa kaivetaan MAOL sieltä paremmalta, eli fysiikan puolelta, auki ja etitään muutama kaava.Valtra655 kirjoitti:Esimerkki elävästä elämästä: olin kyntämässä ja halusin selvittää pellon pituuden. Nopeus oli 8,2km/h ja matkaan meni aikaa 3,30min. Tällä laskulaavalla pellon pituus olisi joku 160metriä. Kun luvut kääntää väärinpäin niin matka olisikin yli 600m.

s=vt, jossa s on siirtymä, v on nopeus ja t on aika. Eli v=8,2/3,6m/s ja t=3,30x60s=200s
Koska tulos halutaan metreissä on järkevintä laskea käyttäen nopeutta m/s muodossa.
Elikkä (8,2/3,6)m/s*200s = 455,556m ≈ 460m (huomataan suureista, että sekunnit supistuvat pois)
Nopeudesta on ole ihan varma, että onko kyseessä 3min 30s vai 3min 20s.
Laskin sen ny kolmen kokonaisen minuutin ja yhen kolmasosan perusteella.
Miksei täällä humppa soi?
-
Kyllä voi ihminen tuntea olonsa tyhmäksi kun täytyy valjastaa puoli foorumia laskemaan yksi fucking lasku. 

Uunituore reserviläinen.
- Mini20
- Kielet: Suomi, englanti ja huonoa svenskaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Mini20
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Tuontitukku ja kaupan hitaus. Neljä päivää menee siihen ennenkuin saavat paketin edes postiin. 

Intel i3 6100|Asus H110M-A|8gb Crucial Ballistix sport|500 watt Be quiet!|
Sapphire rx 460|Crucial 250gb SSD l Seagate Barracuda 64MB 2TB 3.5" 7200rpm
- valtraman3
- Kielet: Suomi, Englanti ja ruotsi
Se että opettajat pitävät minua silmätikkuna.

Intel core i5 6400, asus h110m-a, Kingston hyperX 16gb, asus dvd asema, cooler master sickleflow red 120, bitfenix neos black/red, corsair vs550, Msi gtx1060 6gb gaming x.
Make Ls-Fin Great Again!
-
- Viesti:
Sain itsekin kärsiä tuosta ala-asteella.
Nykyään tuun niiden kanssa hyvin juttuun.
Nykyään tuun niiden kanssa hyvin juttuun.

Suora putki on kaiken A ja O.
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Elkee pojat leikkikö niillä mopeteilla. Mankilla keulin ympäri ja manki lens ojaan. Etulampun muovi ja kromirengas vaihtoon. n.80€.

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Mikä vitun vittu siinä on, että tuo yksi itepäinen ratti ei suostu asentumaan vaan, koska se ei oo alunperin usb laitteille ja nyt ku on adapteri ni kone ei yritäkkää tunnistaa sitä. Laitekeskuksessa lukee, että on kaksi tuntematonta laitetta mut kumpaakaan ei voi tunnistaa yrittämälläkään. Ja kuitenkin meikäläiselle pari kymppiäki on rahaa ni kyllä se nyt pistää vähän kiukuttaa, jos kerta tilasin turhaan Amerikasta asti tuon adapterin siksi, että mun kone ei tunnistais sitä.
Sanokee fiksummat millä tuon peliratin saa tunnistumaan tällä koneella?
Sanokee fiksummat millä tuon peliratin saa tunnistumaan tällä koneella?
-
- Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
No vittutaamuisti tikku mis oli mun kaikki fs17 ediitit on ny paskana...
Tarinan opetus älä säilö mitään tärkeää muisti-tikulle.

-
Hui kauhia joku fs, mietippä jos siellä olis ollu vaikka kuvia mitä ei voi korvata mitenkään..Valmetkuski kirjoitti:No vittutaamuisti tikku mis oli mun kaikki fs17 ediitit on ny paskana...
-
- Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Oli siellä myös editoituja fs15 videoita...Kuuspytty kirjoitti:Hui kauhia joku fs, mietippä jos siellä olis ollu vaikka kuvia mitä ei voi korvata mitenkään..Valmetkuski kirjoitti:No vittutaamuisti tikku mis oli mun kaikki fs17 ediitit on ny paskana...

- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Johan on maailman loppu käsillä, herran jumala se on peli tai pelistä video. Tekee uusia/uudestaan.
Enempi harmittais jos ne ois jokku ulkomaan reissun kuvat jokka oli vaan sillä tikulla, niitä on kummasti vaikeampi saada takaisin tai tehtyä uusia..
Enempi harmittais jos ne ois jokku ulkomaan reissun kuvat jokka oli vaan sillä tikulla, niitä on kummasti vaikeampi saada takaisin tai tehtyä uusia..
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
- John Deere 2650
- Kielet: Suomi ja rälli-inglish
- Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
- Viesti:
Eihän tänne ole pakko laittaa asioita joista maailma kaatuu. Ei siitä tarvitte nostaa mellakkaa jos vitutuksen aihe ei ole niin vakava. Pienekki asiat voi laittaa vituttamaa.Nevamies kirjoitti:Johan on maailman loppu käsillä, herran jumala se on peli tai pelistä video. Tekee uusia/uudestaan.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Oottaminen ku tietää rekka käy tänää pihassa eikä näy missään 

Kiitos RAPE
-
- Viesti:
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Saatana, että pistää vihaksi nämä Manchesterin tapahtumat
.

- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Kylvökone oli särkyny tännää taas jälleen, jo kolmannen kerran tuosta konneesta katkii runko työntövarren korvakkeen takkaa.
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet
Casen nostolaite sano soparinsa irti.
Remontti paja kutsuu. Eikä muute taida olla mikään halpa remontti.
Remontti paja kutsuu. Eikä muute taida olla mikään halpa remontti.