
On tuo homma jo jonku verran edennyt. Keskelle tehty kunnon tuet, etuosaan vähän yksinkertasemmat ja sivulaitojen päälle hitsattu rautapalkit. Etulaita on viljalaita samasta kärrystä, pienesti muokkaamalla sopiva.. Huomenna isäntä hakee lisää rautaa, takalaita ja tukijalka värkit.. Kärryn takapää vielä pienessä suunnittelussa saranoinnin kannalta. Paljon on vielä tehtävää..
E: Lavan alta löytyi myös merkkejä raskaista kuormista. Löyty vähän ratkenneita hitsaus-saumoja ja lavan etuosassa oli painunut aluspalkkeihin kärryn rungon muotoiset painaumat. Isäntä vaa tuumaili, harmaalaitanen tuhti ois tuommosella ryskäajolla saatettu sulatuskuntoon. Jännä ku tuon telillekkään oo koskaan tehty mitään vaikka hirveitä kuormia ajettu pikkusen huomaa ,että ovat kierossa ,muttei pahasti.



 Mut jos on jo tavoille oppinu niin kai se kestää.
 Mut jos on jo tavoille oppinu niin kai se kestää. 












 . Tänää tuli tungettua talliin niin saa hytin paremmin kuivaksi, kannentiivisteet joutu vaihtaan pihalla kun ei mahtunut kippaan hyttiä tallissa. Tuskin nyt koskaan ihan museo kilpiin asti tulee tehtyä kun rajoittaa käyttöä mutta jos kunnon sais siihen lähelle joskus 10v aikana. Päätavoite on että pikkuhiljaa parantaa ja korjaa mitä vikaa tulee ja pitää ajokuntosena ja leimaa joka vuosi.
 . Tänää tuli tungettua talliin niin saa hytin paremmin kuivaksi, kannentiivisteet joutu vaihtaan pihalla kun ei mahtunut kippaan hyttiä tallissa. Tuskin nyt koskaan ihan museo kilpiin asti tulee tehtyä kun rajoittaa käyttöä mutta jos kunnon sais siihen lähelle joskus 10v aikana. Päätavoite on että pikkuhiljaa parantaa ja korjaa mitä vikaa tulee ja pitää ajokuntosena ja leimaa joka vuosi.








 <-- annetaa saviukolle kunniaa!
<-- annetaa saviukolle kunniaa!



 <-Aralle kiitokset!
<-Aralle kiitokset!



