Tais ruveta liikaa vituttaan kun tasaaja sai tuosta ihan hienon koneen vaikka paskapila olikin alunperin..N141H kirjoitti:Ei oo kyllä vieläkään oikeet vanteet.Tasaaja kirjoitti:Noh nyt on semmoset "OIKEET" vanteet ja värisuoranki tein.

Tais ruveta liikaa vituttaan kun tasaaja sai tuosta ihan hienon koneen vaikka paskapila olikin alunperin..N141H kirjoitti:Ei oo kyllä vieläkään oikeet vanteet.Tasaaja kirjoitti:Noh nyt on semmoset "OIKEET" vanteet ja värisuoranki tein.
Miks mua se vituttas?Kuuspytty kirjoitti:Tais ruveta liikaa vituttaan kun tasaaja sai tuosta ihan hienon koneen vaikka paskapila olikin alunperin..N141H kirjoitti:Ei oo kyllä vieläkään oikeet vanteet.Tasaaja kirjoitti:Noh nyt on semmoset "OIKEET" vanteet ja värisuoranki tein.
Veikkaan että N141H ja Kone-Mies vaan nauraa tuolle tasaajalle, niinkuin minäkin. Ohan tuo helvetin ruman näkönen muutenkin, ja väärät vanteet vaikka kuinka väittää oikeiksi...N141H kirjoitti:Miks mua se vituttas?Kuuspytty kirjoitti:Tais ruveta liikaa vituttaan kun tasaaja sai tuosta ihan hienon koneen vaikka paskapila olikin alunperin..N141H kirjoitti: Ei oo kyllä vieläkään oikeet vanteet.
Ei vittu tääl o taas lapsellista porukkaa. Mikä siinä on että jos joku tekee modin ja siiinä on vaikka väärä väri nii pittää vittu heti haukkua iha paskaksi ja rumaksi, voin lyyä vetoa että ykskää teistä ei tee paremmin tuota.N141H kirjoitti:Veikkaan että N141H ja Kone-Mies vaan nauraa tuolle tasaajalle, niinkuin minäkin. Ohan tuo helvetin ruman näkönen muutenkin, ja väärät vanteet vaikka kuinka väittää oikeiksi...Kuuspytty kirjoitti:Miks mua se vituttas?N141H kirjoitti:
Tais ruveta liikaa vituttaan kun tasaaja sai tuosta ihan hienon koneen vaikka paskapila olikin alunperin..
"Paska pila". Omasta mielestä siinä ei ole mitään paskaa, jos joku tekee aprillipilana sellaisen.Kuuspytty kirjoitti:Tais ruveta liikaa vituttaan kun tasaaja sai tuosta ihan hienon koneen vaikka paskapila olikin alunperin..N141H kirjoitti:Ei oo kyllä vieläkään oikeet vanteet.Tasaaja kirjoitti:Noh nyt on semmoset "OIKEET" vanteet ja värisuoranki tein.
No jos totta puhutaan niin alkuperänen versio nokasta on Konemiehen tekemä ja reilusti paremman näkönen, samoin hytin skini.Wallubesti kirjoitti:Ei vittu tääl o taas lapsellista porukkaa. Mikä siinä on että jos joku tekee modin ja siiinä on vaikka väärä väri nii pittää vittu heti haukkua iha paskaksi ja rumaksi, voin lyyä vetoa että ykskää teistä ei tee paremmin tuota.
![]() | Lataa tästä... |
Kaunista katsottavaa!valmetti 1502 t kirjoitti:Ännällä on kyllä hieno Valtra!
Ei oo eikä tuu, ku vaikuttaa x5 monimutkaaselta lisätä se.Simppa kirjoitti:Ei taida vielä värivalintaa löytyä kasitonnareista kun punaasia ollu kaikki tähän asti
Ei se mun mielestä kauheen vaikeaa ole...Ännä kirjoitti:Ei oo eikä tuu, ku vaikuttaa x5 monimutkaaselta lisätä se.Simppa kirjoitti:Ei taida vielä värivalintaa löytyä kasitonnareista kun punaasia ollu kaikki tähän asti
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Laitappa johonki modiin, esimerkiksi siihen jaossa olevaan 8950.maajusssiiii kirjoitti:Ei se mun mielestä kauheen vaikeaa ole...Ännä kirjoitti:Ei oo eikä tuu, ku vaikuttaa x5 monimutkaaselta lisätä se.Simppa kirjoitti:Ei taida vielä värivalintaa löytyä kasitonnareista kun punaasia ollu kaikki tähän asti![]()
Pistähän yv jos haluut apuja.
EDIT: Sain casesta värjättävän alle 10min. Piilolaatikossa kuvat aiheesta.
Ei tarvii.Vapo_ kirjoitti:Eiks siihe sillo tarttis tehä 5 miljoonaa erillistä textuuri tiedostoa?
No kerros sit kuinka se onnistuu?Kone-Mies kirjoitti:Ei tarvii.Vapo_ kirjoitti:Eiks siihe sillo tarttis tehä 5 miljoonaa erillistä textuuri tiedostoa?