Päinvastoin!
Kaikki modit hävis yhtäkkiä

Menee moti tähän peliin ku alusta asti ollu ongelmia!
Käyttäjässä ei ole mitään vikaa?Transit mies kirjoitti:Ei auttanut![]()
Päinvastoin!
Kaikki modit hävis yhtäkkiä![]()
Voi olla, mutta kokeillaan nyt vielä kerran!San_anttu kirjoitti:Käyttäjässä ei ole mitään vikaa?Transit mies kirjoitti:Ei auttanut![]()
Päinvastoin!
Kaikki modit hävis yhtäkkiä![]()
Mulla on Steam versio ja tietääkö kukaan mistä johtuu isoja tiedostoja ladattaessa tulee, että lataus on keskeyttetty ja sitte kun painaa jatka niin se on latautunut, mutta ei pysty purkamaan.lucosol kirjoitti:Koitappa päivittää uusin versio.
Enpä ole moisesta ongelmasta kuullutkaan :OTransit mies kirjoitti:Mulla on Steam versio ja tietääkö kukaan mistä johtuu isoja tiedostoja ladattaessa tulee, että lataus on keskeyttetty ja sitte kun painaa jatka niin se on latautunut, mutta ei pysty purkamaan.lucosol kirjoitti:Koitappa päivittää uusin versio.![]()
Okei pitäisi varmaan tehdä aihe: Transit mies ja sata huolta
Onkohan sulla millanen nettiyhteys? huonohkolla netillä monesti isojen tiedostojen lataus on ongelmallista ja se latautuu virheellisenä, jonka takia ei pysty sitten purkamaankaan.Transit mies kirjoitti:Mulla on Steam versio ja tietääkö kukaan mistä johtuu isoja tiedostoja ladattaessa tulee, että lataus on keskeyttetty ja sitte kun painaa jatka niin se on latautunut, mutta ei pysty purkamaan.lucosol kirjoitti:Koitappa päivittää uusin versio.![]()
Ja sitten ei saa yhtään kritisoida/huomauttaa, tai se mielletään vitttuiluksiIbi1981 kirjoitti:Itselläni ei ainakaan toi lehmien vienti navettaan onnistu. Ei ole paikkaa tyhjentää kärryä. Samon jos koittaa ostaa yli kymmenen lehmää niin menee peli jumiin vaikka ostaisi yhden kerrallaan. Ärsyttävää.
Joo on huono nettiMuskeli_ kirjoitti:Onkohan sulla millanen nettiyhteys? huonohkolla netillä monesti isojen tiedostojen lataus on ongelmallista ja se latautuu virheellisenä, jonka takia ei pysty sitten purkamaankaan.Transit mies kirjoitti:Mulla on Steam versio ja tietääkö kukaan mistä johtuu isoja tiedostoja ladattaessa tulee, että lataus on keskeyttetty ja sitte kun painaa jatka niin se on latautunut, mutta ei pysty purkamaan.lucosol kirjoitti:Koitappa päivittää uusin versio.![]()
Kyseessä uusi vai vanha tallennus?Ryydman666 kirjoitti:Tuota noin... Mulla on nyt käynyt muutaman kerran niin että kun alointan mapin pelaamisen niin jää lataamaa sitä eikä suostu etenemään. Mappi on kyllä toiminut hienosti aikasemmin joten pikkasen ihmetyttää.
Koitappa aloittaa uus save ja olla myymättä sitä autoa.Ryydman666 kirjoitti:Eilen pelasin ja tallensin. Siitä alkoi tämä kikkailu.
Peliä varmaan pelattu 60 tuntia ilman ongelmia.
Sulla on joku modi mikä estää sen toimimisen. Kokeile poistaa viimesimpiä modeja ja kokeile uudestaan.Ryydman666 kirjoitti:Tuota noin... Mulla on nyt käynyt muutaman kerran niin että kun alointan mapin pelaamisen niin jää lataamaa sitä eikä suostu etenemään. Mappi on kyllä toiminut hienosti aikasemmin joten pikkasen ihmetyttää.
Olen tehnyt tämän maanmittauslaitoksen kuvilla ja Muwexin itse avustamana joten eiköhän se tälläinen ole..jontikkamiäs kirjoitti:Tää mappi ei oikeesti tommonen . Siinä on muitaki maatiloita vieres laita neki tohon mappiiin
![]()
![]()
![]()
![]()