Ai perskeles. Kahtelinki kuvista, että on tutun näkönen Sisu ku oon sen tossa videolla nähny. Jos toi kanava on sun niin propsit myös siitä rehunteko videosta.Karlox kirjoitti:Naapurinurakoitsijan Sisu E12 480 pumppukuormaajallisen lietteensiirtoauton projektissa tuli oltua mukana niin että suunnittelin siihen CAD:lla pumput säiliön perään ja pumppukuormaajaan (täyttö/purku). Osat leikkuutettiin laserilla ja itse hitsailivat kasaan, ja päälle kuumasinkki. Kok.massa 38t, pönttö NordicTank alumiini 28m³, kaukosäätimellä pelaava hydrauliikka. Säiliö kuormaajineen nopea pudottaa pois ja vaihtaa soralava. Ongelmiakin oli kun korvausilmaletkut meni tukkoon ja tyhjentäessä veti säiliön ruttuun...selvisi oikomalla ja vahvikkeiden laitolla säiliön päälle ja sisälle.
Siinäpä videota Sisusta kun kerran lupasin:
Omanpajan tuotoksia
- RehuriFin
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Re: Omanpajan tuotoksia
- Maatila
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus

Sonneille vähän järiämpi juoma-allas.
- Motokuski
- Ylläpitäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Lankaa on palanu täälläkin, kohta joutuu siirtymään pihalle kun ei aisan kanssa mahdu ovesta ulos.
Peltolana siis tuloillaan.

Taispa tulla isot kuvat mutta en nyt ala luurilla pienentämään, koittakaa pärjätä.
Peltolana siis tuloillaan.

Taispa tulla isot kuvat mutta en nyt ala luurilla pienentämään, koittakaa pärjätä.
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Komia lana tuloillaan!
Tuleeko muita ominaisuuksia kun nosto ja kalistus?

Tuleeko muita ominaisuuksia kun nosto ja kalistus?

Voorumin kovin deutzimies.

Ei, enkä oo varma vielä kallistuksestakaan. Ei viitti kääntyvää terää muutaman sarkapellon takia tehä.
- Ezmo
- Moderaattori
Kallistus on pakko tehä. Ei sillä saa sarkapeltoakaan muotoon, jos sitä ei saa kallistettua. Kummallekkin renkaan sylinterille oma hydraulilohko, niin eikö se siinä sitten kallistele jo mukavasti.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Sarkapelloille on perälevy ja kaivuri, ei tuommosella levyllä kapeilla saroilla tee mitään näin mututuntumalla arveltuna.
Kallistuksen jos haluaa niin virtauksenjakoventtiili että yhdellä lohkolla nousee aina samaan tahtiin ja toiselle sylinterille kakkoslohkolta letkut venttiilin ohi.
Kallistuksen jos haluaa niin virtauksenjakoventtiili että yhdellä lohkolla nousee aina samaan tahtiin ja toiselle sylinterille kakkoslohkolta letkut venttiilin ohi.
- Ezmo
- Moderaattori
Mihin käyttöön tuo sitten tulee, jos muutaman sarkapellon takia ei kannata kääntöä tehä, eikä tuolla sarkapelloilla mitään tee? Ilman kallistusta salaojillakaan tee mitään.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Salaojitettujen peltojen muotoiluun. Notkolla olevia peltoja niin saa reunoilta vedellä maat keskemmäs.
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Ite ainakin tekisin kallistuksen ny täs vaihees ku mistä sitä tietää mitä sillä tulee tulevaisuudes tehtyä.
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Kotoa löytyy pellontasaus lana jossa on kääntyvä levy, nosto tapahtuu nostovarsilla ja kallistus hoituu toisessa pyörässä olevalla sylinterillä. Ei maailman paras, mutta ajaa jotenkin asiansa.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Ezmo
- Moderaattori
Niissä levyn käännöllä ja kallistuksella hyötyy aika paljon. Varsinkin kallistus on tärkeä.jiitu kirjoitti:Salaojitettujen peltojen muotoiluun. Notkolla olevia peltoja niin saa reunoilta vedellä maat keskemmäs.

- Maatila
- Moderaattori

Pajan oveen värkkäsin ite tuommosen lukon. Nyt ei lepata ovi tuulen mukana miten haluaa sillon ku ite oon siellä sisällä värkkäämässä. Aluksi oli oven ulkopuolella semmonen lukkosalpa joka ei oo toiminut vuosiin ku routa liikutellut rakennusta sen verran ja ovi ehkä vähän turvonnut ym.. Ohan tuo ruma mutta hyvin asiansa ajaa..
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Maalaamalla olisi parantunut huomattavasti.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Maatila
- Moderaattori
Niiii. En tiiä tarvineeko maalata, mutta tuota ulkoripaa vois vähän parannella jossain vaiheessa.
- Maatila
- Moderaattori
No ei, mutta maksanut olis kuitenki, kympin tai kaks en tiiä eikä kinosta ku itekki voi tehä. Tuolle ei oikeen hintaa pysty ees laskemaan ku tuommosesta jäteraudasta tekasin. Enemmän sille rahalle tarvetta on mitä samanlaiselle vähän hienommalle versiolle. Kuitenki tuoki oli nopia tehä ja saman asian ajaa vaikka ruma onki ja olihan siinä se tekemisen iloki mukana ku tykkää värkätä kaikenlaista.
Ulkokahvaan vetäsin äsken vanhaa lypsykoneen letkua nii tuli vähän siistimpi.

-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Nyykkärikuski
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Me tehtiin iskän kanssa puhdasvesisäiliölle telike ruiskuun. Se säiliö tuli pienestä vesikannusta ja teline jäteraudasta
.

Paskantaja junttieinari
-
- Kielet: suomi, ruotsi, englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tammiaro
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Nostellaas.
Tommoset tekasin tossa yks päivä, elikkä 2kpl vetovarrentappeja ja 1 työntövarrentappi.

Tommoset tekasin tossa yks päivä, elikkä 2kpl vetovarrentappeja ja 1 työntövarrentappi.

International 844xl '83, 4389cm³, ~95hv/2300rpm.Din, 16+8, 35km/h
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Kun kerran tuli ostettua itelle syntymäpäivälahjaks uus hitsuukone nii pitihän sitä päästä testaamaan.
Suursäkkinostin kaikista ylijäämä raudoista ja käytin hyväksi myös isännän aikoinaan tekemää versiota.

Suursäkkinostin kaikista ylijäämä raudoista ja käytin hyväksi myös isännän aikoinaan tekemää versiota.

Peltolanasta näköjään kirjottelin viime vuonna muttei valmiista tuotteesta tullut kuvaa. Kallistus tuli laitettua, ei vaan toimi ihan toivotulla tavalla mutta pärjää sen kanssa.
Kääntyvä terähän siinä pitäs olla muttei nyt heti kehtaa uutta rakentaa niin väsäsin perälevyyn omalla irrotettavalla välirungolla piennarterän, saa pelloilta ja teiltä pientareet muotoon.
Tuli erittäin kaunis, periaatteella eka vastaantuleva romu/rauan palanen pilleillä palasiks ja hitsikoneen kanssa aletaan ihmettelemään käykö tämä mitenkään päin.
Tuli erittäin kaunis, periaatteella eka vastaantuleva romu/rauan palanen pilleillä palasiks ja hitsikoneen kanssa aletaan ihmettelemään käykö tämä mitenkään päin.
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet
Tommosta kuljetus lootaa oon rakennellut. Tuli ehkä hieman liian iso ja kaikenlaista muuta värkättävää ois vielä.
Mutta siinä kuvia ensimmäisestä versiosta.

Mutta siinä kuvia ensimmäisestä versiosta.

- Ännä
- Moderaattori
Tuommonen polttoainekatos tuli täs kesän aikana värkättyä.
Sisällä 3x 1000l kaksoisvaippakonttia.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Ännä
- Moderaattori
Tuplapostia, mutta tuosta vanhasta puulaitakärrystä tuli alettua tekemään konttia kuivaajan moskille.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!