No se sitte täytyypi ladata.Saemo kirjoitti:En mitenkää ku latasin sen gulle stationin, siitä sain kärriin tavaraa..Timzze kirjoitti:Miten saemo sait paskaa siitä paskaympyrästä?

Pääsee tällä ajaan paskaa.

Smooth like babys ass

Eihä tuo edes ole minkään päällä.valtravalmet kirjoitti:Hieno vepi laita jakoon.
Tarkotin sitten kun on.Timzze kirjoitti:Eihä tuo edes ole minkään päällä.valtravalmet kirjoitti:Hieno vepi laita jakoon.![]()
Sitä voi muuten ehotella
Mikäs mappi sulla on ja tosi hieno ursusTumpe kirjoitti: Hyvin tulee kärry ja aurat ursuksen perässä, kunnolla kun painaa kaasua niin ei meinaa nähdä mitään hytistä
Puimurin saa LS-UK:sta Claas-osiosta. Ja Valtra on minun, jota ei saa enää, koska siinä on T_M:n hitaana ajoneuvonkolmion textuuri. Mitä pilkun nussimista.MasseyFerguson4245 kirjoitti:Ja valluu!
Kyllä siinä ovi aukee!_Asd kirjoitti:Koozzi: Linkkii pliz toho komeesee puimurii.. ! Oviki näyttää aukeevan..
Mulla ois hitaan ajoneuvon kolmion tekstuurit, voit vaihtaa T_M:n vastaavien tilalle tesktuuriin, vaikka sama lopputuloshan siinä olisi..Ja Valtra on minun, jota ei saa enää, koska siinä on T_M:n hitaana ajoneuvonkolmion textuuri. Mitä pilkun nussimista.
Voisin kyllä, mutta eipä taija mulla olla koko modia.juketsu kirjoitti:Mulla ois hitaan ajoneuvon kolmion tekstuurit, voit vaihtaa T_M:n vastaavien tilalle tesktuuriin, vaikka sama lopputuloshan siinä olisi..Ja Valtra on minun, jota ei saa enää, koska siinä on T_M:n hitaana ajoneuvonkolmion textuuri. Mitä pilkun nussimista.
Kaikki löytyy muistaakseni tältä foorumilta.LadaMies kirjoitti:Linkkii massikaan ja noihin sorajuttuihin!
Totta helve@is tuo valmiiksi. :O Voin vaikka laittaa giantsiin, jos on tarvis. (:ValtraN142 kirjoitti:Tällästä kokeilin mutta saa nähä mihin vaiheeseen jää :/
NoniinValtraN111 kirjoitti:Totta helve@is tuo valmiiksi. :O Voin vaikka laittaa giantsiin, jos on tarvis. (:ValtraN142 kirjoitti:Tällästä kokeilin mutta saa nähä mihin vaiheeseen jää :/