Traktoreita/koneita
- Nevalle
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Traktoreita/koneita
Parit fotoset muutamalta viikolta , muutama haaverikin sattu...
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Valtralla uus käsinoja ja uudet Aat & S394 esitelty. Aasta A134 suurin.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Vai että tuommosta. 

- Ezmo
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Tuo käsinoja näyttää hyvältä tai ainakin huomattavasti vanhaa parempi.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- mod mies
- Multiplayer tunnuksesi?: Suomela
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Ei oo kyllä tuo A sarja mikään hienoin omasta mielestä 

Asus Geforce GTX 1060 Dual OC 6 GB, Ryzen 5 1600, MSI A320M PRO-VD PLUS, 8GB RAM, 120 GB + 480GB SSD, 1TB HDD
YT:https://www.youtube.com/channel/UCZtAW_ ... 0Aa5wcjP-g
-
Käsinojakin matkittu Casesta..

- Ezmo
- Moderaattori
Eipä nuo kauheasti samaa muistuta. Eikä muutenkaan hirveän erillaista voi tehdä, kun molemmissa kuitenkin samat napit käsinojaan tulee.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
No eihän nuo edes ole kovin samanlaisia
. Tarkemmin kun katsoo nii monikin asia eri paikalla tai muuten erilaisesti toteutettu.

-
Eeei, mutta lohkojen ja tuon ajovivun osalta. Näyttäis vaan aika kulmikkaalta tuo valtran ajovipu, mahtaa olla typerä käteen?Ezmo kirjoitti:Eipä nuo kauheasti samaa muistuta. Eikä muutenkaan hirveän erillaista voi tehdä, kun molemmissa kuitenkin samat napit käsinojaan tulee.
Kuvitteletko sää oikeesti että kun ne noita suunnittelee niin miettivät että hei joo matkitaampa casesta nää lohkojen paikat.Kuuspytty kirjoitti:Eeei, mutta lohkojen ja tuon ajovivun osalta. Näyttäis vaan aika kulmikkaalta tuo valtran ajovipu, mahtaa olla typerä käteen?Ezmo kirjoitti:Eipä nuo kauheasti samaa muistuta. Eikä muutenkaan hirveän erillaista voi tehdä, kun molemmissa kuitenkin samat napit käsinojaan tulee.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Tuskin suoranaisesti matkivat ketään, mutta jos tietävät että jonkun muun käsinoja on omaa parempi niin siitä voidaan ottaa vaikutteita. Ja on omasta mielestä noissa samaa näköä.Kasitonni kirjoitti:Kuvitteletko sää oikeesti että kun ne noita suunnittelee niin miettivät että hei joo matkitaampa casesta nää lohkojen paikat.Kuuspytty kirjoitti:Eeei, mutta lohkojen ja tuon ajovivun osalta. Näyttäis vaan aika kulmikkaalta tuo valtran ajovipu, mahtaa olla typerä käteen?Ezmo kirjoitti:Eipä nuo kauheasti samaa muistuta. Eikä muutenkaan hirveän erillaista voi tehdä, kun molemmissa kuitenkin samat napit käsinojaan tulee.![]()

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
-
- Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
- Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Näyttää nokka vähän liiahko suurelle omasta mielestä verrattuna nokkaan.. 

- Ezmo
- Moderaattori
Ajovipu ei juuri enempään muistuta Casen versiota kuin muillakaan. Hydraulivivutkin on vaan käännetty oikeinpäin, eikä etes ole sioitettu samallailla kuin Casessa.Kuuspytty kirjoitti:Eeei, mutta lohkojen ja tuon ajovivun osalta. Näyttäis vaan aika kulmikkaalta tuo valtran ajovipu, mahtaa olla typerä käteen?Ezmo kirjoitti:Eipä nuo kauheasti samaa muistuta. Eikä muutenkaan hirveän erillaista voi tehdä, kun molemmissa kuitenkin samat napit käsinojaan tulee.

- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Tuo uus A-sarja iha hirveen näköinen. Ei oo enää semmosta pikku konetta joka olisi perus tekniikalla varustettu ja suht luotettava. Ja noiden käsinojien kanssa alkaa menee jo ylitse. Tommosistaki kun joku toiminto halvaantuu nii maksaa tuhansia saada kuntoon... Ei jatkoon. Joka merkillä sama juttu. Muutamat toiminnot iha jees olla saman peukalon alla mutta jos kaikki pitää tunkea siihen samaan nii EI....
#Kuuukkelijutut
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Kahvassa samaa näköä ku deutzissa.

Zetori on varma valinta.mikebirdie kirjoitti:Tuo uus A-sarja iha hirveen näköinen. Ei oo enää semmosta pikku konetta joka olisi perus tekniikalla varustettu ja suht luotettava. Ja noiden käsinojien kanssa alkaa menee jo ylitse. Tommosistaki kun joku toiminto halvaantuu nii maksaa tuhansia saada kuntoon... Ei jatkoon. Joka merkillä sama juttu. Muutamat toiminnot iha jees olla saman peukalon alla mutta jos kaikki pitää tunkea siihen samaan nii EI....

Voorumin kovin deutzimies.

- mikebirdie
No ei tuo Deutzinkaan nii pahalta näytä kuin Jotkut Fentit yms... Saa sentään jollain kannella laitettua piiloon ettei tuu vahingossa takin hihalla koskettua johonki katkaisijaan niinkuin kävi viime keväänä kun koeajoin uutta T4:sta...
#Kuuukkelijutut
- Ezmo
- Moderaattori
Eipä se juuri hintaan vaikuta, että onko ne napit käsinojassa vai jossakin penkin välissä piilossa. Tuommosessa käsinojassakaan ei oo valmistuskustannukset juuri mitään, mutta valmistajat veloittaa suunnittelista.mikebirdie kirjoitti:Tuo uus A-sarja iha hirveen näköinen. Ei oo enää semmosta pikku konetta joka olisi perus tekniikalla varustettu ja suht luotettava. Ja noiden käsinojien kanssa alkaa menee jo ylitse. Tommosistaki kun joku toiminto halvaantuu nii maksaa tuhansia saada kuntoon... Ei jatkoon. Joka merkillä sama juttu. Muutamat toiminnot iha jees olla saman peukalon alla mutta jos kaikki pitää tunkea siihen samaan nii EI....

-
Ihan niinkun eivät ottaisi mallia mistään.. Vai meinaatko että ne ite hokas tehä tolleen? Arvelisin että kattoneet muista merkeistä ja sen mukaan pyrkineet tekemään.Kasitonni kirjoitti:Kuvitteletko sää oikeesti että kun ne noita suunnittelee niin miettivät että hei joo matkitaampa casesta nää lohkojen paikat.Kuuspytty kirjoitti:Eeei, mutta lohkojen ja tuon ajovivun osalta. Näyttäis vaan aika kulmikkaalta tuo valtran ajovipu, mahtaa olla typerä käteen?Ezmo kirjoitti:Eipä nuo kauheasti samaa muistuta. Eikä muutenkaan hirveän erillaista voi tehdä, kun molemmissa kuitenkin samat napit käsinojaan tulee.![]()
No johan on insinöörihommaa jos katotaan muista merkeistä miten tehää.
Mut joo en rupee sun kanssas vänkkämään. 

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Täällähän on kovemman spekulaatiot teollisuusvakoilusta kuin neuvostotuotteista konsanaan.
Mää vähä luulen, että tuollaista vipstaakkinojaa on hankala nykyää tehdä niin ettei se muistuttaisi jonkun
valmistajan tuotteita.
Miten niin nuo a-sarjalaiset ei ois enää luotettavaa perustekniikka?(onko ne koskaan olleetkaan? Hattat)
Mahtaiskohan jossain lukea, että millasta vaihteistotekniikkaa noissa on sisällä? Nyttenhän noihin taitaa
tulla nuo penteleen saastelaitteetkin.

Mää vähä luulen, että tuollaista vipstaakkinojaa on hankala nykyää tehdä niin ettei se muistuttaisi jonkun
valmistajan tuotteita.
Miten niin nuo a-sarjalaiset ei ois enää luotettavaa perustekniikka?(onko ne koskaan olleetkaan? Hattat)
Mahtaiskohan jossain lukea, että millasta vaihteistotekniikkaa noissa on sisällä? Nyttenhän noihin taitaa

Miksei täällä humppa soi?
- mikebirdie
Itsellä on A92:sen tekniikalla oleva Massikka vuosimallia 2012 ja sen 750 h mitä oon ajanu niin ei voi yksinkertaisempaa ja varmatoimisempaa olla. Lähtee käymään hyvin ja toimii niinkuin pitää. Vetositkeä moottori ja ei oo tehohäviöitä. Jotkut saavat Aakkosistakin voimansiirrot porsimaan kun laittavat 150 heppaa löylyä. Monetkin halkasee perän sillä kun heittävät kytkinpommilla jonkun lietepumpunkin täyskaasulla pyörimään.Aecel kirjoitti:Täällähän on kovemman spekulaatiot teollisuusvakoilusta kuin neuvostotuotteista konsanaan.![]()
valmistajan tuotteita.
#Kuuukkelijutut
- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Ilmeisesti 4700-sarjan massikkoihin perustuvat nuo. Valmistuskin tieten siirtyy ulkomaille.Aecel kirjoitti:Miten niin nuo a-sarjalaiset ei ois enää luotettavaa perustekniikka?(onko ne koskaan olleetkaan? Hattat)

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Entäs jos ne on vaan tehny silleen niinku on parhaalta käytössä tuntunu?Kuuspytty kirjoitti: Ihan niinkun eivät ottaisi mallia mistään.. Vai meinaatko että ne ite hokas tehä tolleen? Arvelisin että kattoneet muista merkeistä ja sen mukaan pyrkineet tekemään.
- Maatila
- Moderaattori
Edellinen aakkonen oli ihan komia, mutta näköjään seki nyt pilattu ihan niinku muutki mallit. Aivan järkyttävän näkösiä laitoksia...mod mies kirjoitti:Ei oo kyllä tuo A sarja mikään hienoin omasta mielestä
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Tuo voi olla aika kova isku siirtää kokoonpano ulkomaille. Noita A3 kun vilisi ainakin vuosi sitten Suolahdessa ihan kiitettävästi.ViljamiFIN kirjoitti: Ilmeisesti 4700-sarjan massikkoihin perustuvat nuo. Valmistuskin tieten siirtyy ulkomaille.
Jaajaa, lueskellu vaan, että noissa A2 ois suunnanvaihdin aika köykänen väkerrys. Kyllä mä tuommosen A93 ottaisin,mikebirdie kirjoitti: Itsellä on A92:sen tekniikalla oleva Massikka vuosimallia 2012 ja sen 750 h mitä oon ajanu niin ei voi yksinkertaisempaa ja varmatoimisempaa olla. Lähtee käymään hyvin ja toimii niinkuin pitää. Vetositkeä moottori ja ei oo tehohäviöitä. Jotkut saavat Aakkosistakin voimansiirrot porsimaan kun laittavat 150 heppaa löylyä. Monetkin halkasee perän sillä kun heittävät kytkinpommilla jonkun lietepumpunkin täyskaasulla pyörimään.
ois varmasti pätevä peli jos sais pätevämmän hydrauliikan ja 50km/h laatikolla.
Miksei täällä humppa soi?