Button box
-
- Kunniakäyttäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Button box
Elikkäs.. Toimiiko itse tehty/ebaysta ostettu button box, suoraan farmingin kanssa?
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Button box
Enny oo iha varma mitä meinaat, mutta itellä ollu mielessä rakentaa just jotain nappipaneelia ja kolvaa sitte näppiksen piiriin kiine niin ajaa saman asian ku painais vaikka Z.

-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Joo, kyllä kyllä. Tää on harvinaisen tyhmä kysymys näköjään ollu, mut kännispäissään ei sitä näköjään kaikkea mieti ihan loppuun asti 

Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
- Simppa
San_anttu kirjoitti:Joo, kyllä kyllä. Tää on harvinaisen tyhmä kysymys näköjään ollu, mut kännispäissään ei sitä näköjään kaikkea mieti ihan loppuun asti

Mutta niin, onnistuu sellasten paneelien teko helpostikkin, jossain oon nähny sellasia piirejä mihin laitetaan napit ja sitten omalla ohjelmalla napit ohjelmoidaan, ne vaan aika hintavia. Edullisin ratkaisu varmaan uhrata joku vanha näppis.

-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Edullisin ja aikavarmasti helpoin ratkaisu on uhrata vanha näppis. Siitä en sitten taas osaa sanoa, että pitääkö se näppiksen piirilevy jättää koskemattomaksi (aka tulee aika levee boksi) vai pystyykö sitä katkoa ilman, että se lopettaa toimintansa.

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Näppiksen piirissä on vain muutama ongelma. Tinausliuskat on monasti päällystetty hiilellä, eikä muutenkaan tahdo kestää tinausta, kuparit irtoaa levystä helposti ja piiri ilmeisesti lämpenee tinatessa helpolla. Mulla tuo vaihekeppi systeemi on näppäimistön piirillä, siinä eka piiri kärys ilmeisesti liiasta lämmöstä, kun piti korjata irronnutta kupariliuskaa. Sen jälkeen avasin muistaakseni kolme eri näppäimistöä, muttei niissä ollu sopivaa piiriä. Lopulta 70 euron Logitechhin näppäimistöstä löytyi sopiva, johon pystyi tinaamaan. Sitä levyä ei pysty pienimään, kovin helpolla ilman, että menee kokonaan sököksi. Kannattaa myös varata muutama tunti aikaa, jos koko matriisikartan aikoo selvittää.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Simppa
Jonkun tutoriaalin katoin muutama viikko takaperin missä käytettiin vanhaa näppistä, ihan pieni piiri oli siinä.Jespa kirjoitti:Edullisin ja aikavarmasti helpoin ratkaisu on uhrata vanha näppis. Siitä en sitten taas osaa sanoa, että pitääkö se näppiksen piirilevy jättää koskemattomaksi (aka tulee aika levee boksi) vai pystyykö sitä katkoa ilman, että se lopettaa toimintansa.