San_anttu kirjoitti:Tasaaja kirjoitti:Kiittämättömyys ja kaikki pitää olla valmiina on näissä teidän ongelma. Mikä vi**u siinä on ku aina valitetaan. Joo kritiikkiä saa antaa mutta kuka kartalla valittaa jostai viljanmyynti nimistä. Kiittäkää, että edes laitoin kartan toimivaksi! Ja tuossa pitäisi olla aivan selvä ohje miten se textuuri bugi korjataan! Voi olla, että viimeiseksi modiksi jää taas hetkeksi aikaa. Turhauttavaa tämmönen.
Täysin selviä juttuja. Itse en ainakaan kehtaisi tuommosta laittaa jakoon, mutta se onkin meikäläisen mielipide. Täällä ei kyllä saa pätkääkään arvostella, tai se mielletään vittuiluksi

No, mut tosiaa kuten Tasaaja sanoi, ois se kiva myös kiitos antaa, näistä kun ei modaajat rahaa saa ja työtä tekee tuntitolkulla, missä kiitos seisoo?
kaheli kirjoitti:Komiata,vaan en löydä steam/fs17 tiedostoista data saati foliage kohtaa..
Neuvokaa kädetöntä ..
Kaheli, olet varmaankin tuola Documents kansiossa? Pitää tosiaa mennä sinne, minne steam on sen asentanut jos tosiaa steamista oot asentanut (hyvin selitän taas) Esim. itse oon laittanut eri kovalevylle monia pelejä, mut jos steamin kautta asennettu, niin parhaiten löydät, kun meet steamis Kirjasto, siel FS17 klikkaat oikeenpuoleisella, meet Properties (Ominaisuudet) sit jossai lukee se Browse local files (Selaa paikallisia tiedostoja) siel pitäs olla se data ja foliage. Toivottavasti ymmärrät

Oon parempi näyttämään kuin selittämään fiksusti
Minä kiitän Tasaajaa meidän yhteistyöstä! Yritetään tää saada modhubiin täs jokupäivä eiks jeh? Lähinnä ens viikolla ois mul aikaa väsää!