Juu kyllä se aukes, mutta mistä löytyy se muokattava save ja mitä pitäis painella kun sen saa avattua?Kasitonni kirjoitti:Ootko saanu editorin auki? Pitää muistaakseni purkaa jotain tiedostoja mutta se ehdottaa sitä itestään
itekki kasailin uuesta ja jäi yks niistä polttoainetankin pulteista löysälle ja ei menny läpi mutta onneks oli kalut tools mukanamaajusssiiii kirjoitti:Pitkästä aikaa tuli taas kasattua satsuma ja olin sata varma että menee katsastuksesta ekalla läpi. Kävin kaikki osat läpi että on varmasti kiinni ja muistin ottaa kolmion matkaan. Perkele jäi 1x12mm mutterit kiristämättä polttoaine tankilta. No ehkä seuraavalla kerralla muistaa senkin.
Ite en oo saanu teleportattua mitää esinettä vaikka oon tehny kaikki ohjeiden mukaan. Esim yritin sen kaato paikka sohvan teleportata tallin eteen, vaan eipä tullu.. Missähän vika?Muhka kirjoitti:Editorin mukana tuli README.txt jossa lukee mikä pitää avata ku muokkaa ja sitte editorin yläpalkissa o joku tools tais olla ja sieltä si teleport ja si valitset minkä ja mihin. En suosittele esim. Sisun teleporttaamista hallin pöyälle ja muutenki kannattaa kattoa ettei satsuma jää alle ku teleporttailee. Sitte sisussa o semmone että teleportatessa se jää ilmaan ja pitää män ottaa käkkäri pois että tippuu.
Autot ja Valmetti on defaultES2-kansiossa.Muhka kirjoitti:Editorin mukana tuli README.txt jossa lukee mikä pitää avata ku muokkaa ja sitte editorin yläpalkissa o joku tools tais olla ja sieltä si teleport ja si valitset minkä ja mihin. En suosittele esim. Sisun teleporttaamista hallin pöyälle ja muutenki kannattaa kattoa ettei satsuma jää alle ku teleporttailee. Sitte sisussa o semmone että teleportatessa se jää ilmaan ja pitää män ottaa käkkäri pois että tippuu.
No-niin, mutta petyin vähän kun vasta nyt, ostin & latasin 5min sisään julkaisusta.Admin kirjoitti:Pitää melkeen ostaa tämä peli tänään...![]()
Vaikuttaa niin houkuttelevalta.
Msc editorilla siirrät vaikka tallin pöydälle.mjom kirjoitti:Mun konepelti tippu johonki nii miten sen sais takasi, ku ei löydä eikä ollu kaatopaikalla?