Lähin sitte vielä illalla 7 aikaa paluttaa koeajo ännää ja hakemaan omaa.

Ajoin koneen sitte pihaan. Ja lähin ettimään omaaa...

Löysin sitte oman koneen ja kävin sisältä hakemassa avaimet ja kun kysin että tuonko teutsin tänään ni sanoivat että ei mikään kiire joten vien heti aamusta huomenna.

Poika siellä kyntää.

Kun pääsin kotia ni aloin ottaa valtrasta pareja pois. Otin tosta vain yhden kuvan kun tuo on vaan samaa hommaa.

Menin sitte kahtoo mitä poiska tekee ja pääsin vähän ittekin kyntään, yleensä on ollu tavoitteena että kun poika tykkää kyntää nin nin se saa kyntää aikalailla kaikki.

Tilan koneet rivissä. Naapuri tuloo käymään vaihtamaan fältit kun sillä on sen käyttöön liian "hyvät" aurat ja hlus mun 4 siipuiset sarka aurat.

Siirsin sitte omat aurat hallin viereen ja naapuri otti ne kiine ja jätti omat pihaan. Vaihettiin sitte muutama sana ja sovittiin että kuittaan aurat kylvöillä.

Pitihän niitä lähtiä heti testaamaan

Kyllä tuli hyvät kaupat!

Lähettiin sitte siinä 10 aikaa nukkumaan etttä aamulla jaksaa herätä.
Aamulla laitoion casen käyntiin ja tankkasin

Otin vielä aurat pois kun lähden teutsin viennin jälkeen lautas muokkaamaan.

Lähin sitte teustsia viemään

Toivottavasti tämä traktori on viimestä kerttaa minun ajossa

Valmetti oli ollu laitos tossa ja siihe vaihettiin renkaat ja muuta pientä.
Mää jotenkin arvasin että valtra oli hävinny pihasta ja poika oli lähtenyt kyntään

Itte oti sitte muokkarin perään ja lähin pellolle!

Maa kääntyy

Kerrankin muijja ajoissa hakemaan syömään

Jätin rattorin pellolle ja hyppäsin auton kyytiin ja lähettiin kotia syömään.

Poika Jannekin oli jo tullut kynnöistä syömään.

Näytti sitten kuvan kynnöistä mulle ja sano että vielävähän että voit mennä kyntämään ku et ole yhtään tolla yhistelmällä kyntäny no minä sanoin että totta helvetissä menen testaamaan auroja ja Traktoria aurojen edessä.

Katotaan sitte ens päivityksessä jos ois tuon raivion tönkimistä! Siihen asti moro!