![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Oletko purkanut mapin?matteus1234 kirjoitti:Hei. Haluaisin tehdä oman mapin mutta en saa tuota giants editoria toimimaan?
En pääse siihen asti. Olen ladannut tuon tyhjän mapin mutta se editori "kaatuu"?patte027 kirjoitti:Oletko purkanut mapin?matteus1234 kirjoitti:Hei. Haluaisin tehdä oman mapin mutta en saa tuota giants editoria toimimaan?
Se pitää purkaa eka enne ku avaa editorissa, muuten sillee kaatuu/jäätyy, eli itse ainakin puran resurssienhallinnalla.matteus1234 kirjoitti:En pääse siihen asti. Olen ladannut tuon tyhjän mapin mutta se editori "kaatuu"?patte027 kirjoitti:Oletko purkanut mapin?matteus1234 kirjoitti:Hei. Haluaisin tehdä oman mapin mutta en saa tuota giants editoria toimimaan?
Yksinpeliä ja mapin tekemisessä testaamista varten ei ole pakko pakata, purettu kansio toimii pelissäkin. Ja sitä myös pystyy muokkaamaan peli käynnissä, ja muutokset näkyy traktroreissa kun myy pelissä pois ja ostaa uudelleen. Mapin muutokset lataamalla savegame uusiksi.Jussi FIN kirjoitti:Ja ne sit pitää pakata, että toimii pelissä