Värit hieman pielessä mutta alkaa pikkuhiljaa olla ihan näköinen
Kuinka niin?Farmari99 kirjoitti:Oonkohän mää ikinä nähny mitään noin typerää..?
Tottakai sä ny ittelles voit editoida, mutta mitä järkeä tehdä huonompaa modellia jos parempikin on?valtraman3 kirjoitti:No saanko minä ottaa sinun mallisi tosta noin vaan? En tietääkseni
No pitäis varmaan, koska en löytänyt 502 valmettia miistään muuallata kuin vuodelta 2013 ja sekin olin oikeasti 702Neliveto kirjoitti:Kannattaa vaan jatkaa tuota pikkukakkosta, hyvä siitä tulee.
Wip 502 on ollu työn alla vuodesta 2014 jo.valtraman3 kirjoitti:No pitäis varmaan, koska en löytänyt 502 valmettia miistään muuallata kuin vuodelta 2013 ja sekin olin oikeasti 702Neliveto kirjoitti:Kannattaa vaan jatkaa tuota pikkukakkosta, hyvä siitä tulee.
Koima alku,suosittelen et teet pelkän nokan ja käytät ännän koppia!valtraman3 kirjoitti:Kun ei kerta kelvannut valmet 500 niin tässä olis 05, mutta saatte yrittää arvata pari kertaa mikä on kunnes kerron
Mitä ännän koppia? Ja kasitonni juu ohan 655 mutta selitin ton väärinValmetkuski kirjoitti:Koima alku,suosittelen et teet pelkän nokan ja käytät ännän koppia!valtraman3 kirjoitti:Kun ei kerta kelvannut valmet 500 niin tässä olis 05, mutta saatte yrittää arvata pari kertaa mikä on kunnes kerron
![]() | Lataa tästä... |
no empä hirveästi ehkä 3 kuukautta.Kuuspytty kirjoitti:Valtraman on kyllä pirun hyvä tekeen nuinkin nuoreks. Ootko kauankin harjoitellu?
Keula on näyttää vähän pieneltä mun mielestäniLeuqqumies kirjoitti:
Värit hieman pielessä mutta alkaa pikkuhiljaa olla ihan näköinen