PROAG 16K AutoAlign BaleRunner (EN, FR or BE keyboards)

PROAG 16K AutoAlign BaleRunner (EN or DE keyboards)

Toi levy tonne eteen

Model : fendtbreizh22
Scripts : Bayn
Source : tsforum3
Noita koneita on 2 eri kielille (kantsii ottaa toi alempi)
BaleRunner eli paali vaunu.jiitu kirjoitti:Onko tää paalikärry vai mikä? Välillä vähän ihmettelen kun laitatte näitä tänne että miks siihen ei voi kirjottaa mitä se tekee, ja joissan on vaan kopsattu muun kieliseltä sivulta tekstit...
Se toimii noilla isoilla paaleilla ei alkuperäsillä!!Venom kirjoitti:Kävin testaas, ihan susi koko laite. Ei nostanu mulla paaleja kyytiin, muutenkin kauheesti bugeja.
On jatoimii kun unelma!Codrington kirjoitti:Asia vehje!
No millä niitä isoja paaleja saa?valtravalmet kirjoitti:Se toimii noilla isoilla paaleilla ei alkuperäsillä!!Venom kirjoitti:Kävin testaas, ihan susi koko laite. Ei nostanu mulla paaleja kyytiin, muutenkin kauheesti bugeja.
No milläs luulet että koitin, no niillä isoilla paaleilla prkl.valtravalmet kirjoitti:Se toimii noilla isoilla paaleilla ei alkuperäsillä!!Venom kirjoitti:Kävin testaas, ihan susi koko laite. Ei nostanu mulla paaleja kyytiin, muutenkin kauheesti bugeja.
Painoikko nappeja? KiinniVenom kirjoitti:No milläs luulet että koitin, no niillä isoilla paaleilla prkl.valtravalmet kirjoitti:Se toimii noilla isoilla paaleilla ei alkuperäsillä!!Venom kirjoitti:Kävin testaas, ihan susi koko laite. Ei nostanu mulla paaleja kyytiin, muutenkin kauheesti bugeja.
On tää aidompi kun arcusinValtraN111 kirjoitti:Nää tämmöset kerääjät vie innon koko pelistä. Mun mielestä on paljo mukavampi, ja aidompi kuormata EK:lla nu paalit kärryyn, ja kipata paalikuoppaan. (:
latexi kirjoitti:Hieno on ja hyvin pelaa ainaski kaupan pihas.
En tosta aitoudesta sit tiä kun ton Arcusin oon sentään nähnyt omin silmin livenävaltravalmet kirjoitti:On tää aidompi kun arcusinValtraN111 kirjoitti:Nää tämmöset kerääjät vie innon koko pelistä. Mun mielestä on paljo mukavampi, ja aidompi kuormata EK:lla nu paalit kärryyn, ja kipata paalikuoppaan. (:
Niin mutta ei neoo automaattisii kun ajaa paalin siihen kerääjän viereenHaasa90 kirjoitti:En tosta aitoudesta sit tiä kun ton Arcusin oon sentään nähnyt omin silmin livenävaltravalmet kirjoitti:On tää aidompi kun arcusinValtraN111 kirjoitti:Nää tämmöset kerääjät vie innon koko pelistä. Mun mielestä on paljo mukavampi, ja aidompi kuormata EK:lla nu paalit kärryyn, ja kipata paalikuoppaan. (:
Kyllähän tämmösiä on olemassa.ValtraN111 kirjoitti:Nää tämmöset kerääjät vie innon koko pelistä. Mun mielestä on paljo mukavampi, ja aidompi kuormata EK:lla nu paalit kärryyn, ja kipata paalikuoppaan. (:
Eihän hän sitä oo väittänykkääCity^ kirjoitti:Kyllähän tämmösiä on olemassa.ValtraN111 kirjoitti:Nää tämmöset kerääjät vie innon koko pelistä. Mun mielestä on paljo mukavampi, ja aidompi kuormata EK:lla nu paalit kärryyn, ja kipata paalikuoppaan. (: