Päivitys 1
Holmkvistin tila
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
- maajusssiiii
- Multiplayer tunnuksesi?: Jussi
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Holmkvistin tila
Hei Olen Otto Holmkvist 28v. Asunun vaimoni Annan kanssa Göteborgin liepeillä. Anna on täysin ruotsalainen mutta itseltäni löytyy myös suomen kansalaisuus ja tule joskus suomessakin käytyä. Maata minulla on noin 100ha peltoa ja ehkä 20hehtaaria metsää. Pääsuuntautuminen on kuitenkin lehmät ja niistä saatava maito. Toki myös viljan myynnistä tulee sievoinen summa rahaa. Paikka tilani on yksi seuduin isoimmista niin olen aina turvautunut muiden tilallisesten apuun. Eli naapuri auttaa minua ja minä autan naapuria.
Päivitys 1
Päivitys 1

FS17 Konfigurointi onnistuu (renkaat koneen värjäys moottoriteho yms)
Lisätietoa YV
My name is Madness
And I'm the light you need in darkness
Jussin fs17 konepaja
![]() | Lataa tästä... |
- Tasaaja
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Re: Holmkvistin tila
Lukee lukee. Jatka vaan. 

Kun tietämättömät lähtevät puhumaan asioista joista eivät tiedä mitään ja toiset tietämättömät lähtevät korjaamaan asioita niin loppu tulos on että kukaan ei tiedä mistä puhuu...
-------------------------
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Hyvä on blogi.Tasaaja kirjoitti:Lukee lukee. Jatka vaan.

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
![]() | Lataa tästä... |
-
- Kielet: SUOMI
- Multiplayer tunnuksesi?: lopari
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Lisää odotellessa...