Mutta mun mielestä toi defaulttimappi on paras mitä Giants on tehnyt.Haasa90 kirjoitti:Vaikuttaa jonkin verran monipuolisemmalta kyllä kuin edeltäjänsä ja niin pitäiskin, mutta silti vähä sellanen olo et mitään uutta ei olis tullutkaan. Kattoo ny kui kauan jaksaa orkkis mapilla touhuta, ne kun on aina ollut ja tulee varmaan aina oleen ihan syöpää. Eli sitten varmaan tulee taas enemmänkin aikaa vietettyy pelin parissa kun saa jonkun sorttisen mapin noiden orkkis syöpien tilalle
Joo erittäin hyvä mappi on , vaikka onkin Giantsin tekemä .Simppa kirjoitti:Mutta mun mielestä toi defaulttimappi on paras mitä Giants on tehnyt.Haasa90 kirjoitti:Vaikuttaa jonkin verran monipuolisemmalta kyllä kuin edeltäjänsä ja niin pitäiskin, mutta silti vähä sellanen olo et mitään uutta ei olis tullutkaan. Kattoo ny kui kauan jaksaa orkkis mapilla touhuta, ne kun on aina ollut ja tulee varmaan aina oleen ihan syöpää. Eli sitten varmaan tulee taas enemmänkin aikaa vietettyy pelin parissa kun saa jonkun sorttisen mapin noiden orkkis syöpien tilalle
On joo ja myöskin jos ottaa jotain kauhallaCorolla1 kirjoitti:Komeelta tuo näyttää.![]()
Aumaus vissiin on realisitsempaa kuin viistoistasessa?
Joko oon sokee tai muuten pihalla mut en ainakaan viä bongannut ns. koti tilaa mistään. Elukka paikkoja on kyl siä tää mut ns. tila keskusta en havainnut. Kauheen orpo olo mapissa kun ei oo ns. kotia ja muutenki kaikki on kaukana kaikesta kun niin iso mappi. Itelle ei kyllä noi orkkis mapit sovi lainkaan joten mappaajat vaan herätteleen taas GE:tä naftaliinistaSimppa kirjoitti:Mutta mun mielestä toi defaulttimappi on paras mitä Giants on tehnyt.Haasa90 kirjoitti:Vaikuttaa jonkin verran monipuolisemmalta kyllä kuin edeltäjänsä ja niin pitäiskin, mutta silti vähä sellanen olo et mitään uutta ei olis tullutkaan. Kattoo ny kui kauan jaksaa orkkis mapilla touhuta, ne kun on aina ollut ja tulee varmaan aina oleen ihan syöpää. Eli sitten varmaan tulee taas enemmänkin aikaa vietettyy pelin parissa kun saa jonkun sorttisen mapin noiden orkkis syöpien tilalle
Valmetti jätkä kirjoitti:Oisin aloittanut jo eilen, mutta, kun ei oo mapin pohjaa tarjolla.
Joo itekki vähä samaa mieltä että mappi vähä hajanainen, kaikki kylvetty ympäri mappia mutta kaikki löytyyHaasa90 kirjoitti:Joko oon sokee tai muuten pihalla mut en ainakaan viä bongannut ns. koti tilaa mistään. Elukka paikkoja on kyl siä tää mut ns. tila keskusta en havainnut. Kauheen orpo olo mapissa kun ei oo ns. kotia ja muutenki kaikki on kaukana kaikesta kun niin iso mappi. Itelle ei kyllä noi orkkis mapit sovi lainkaan joten mappaajat vaan herätteleen taas GE:tä naftaliinistaSimppa kirjoitti:Mutta mun mielestä toi defaulttimappi on paras mitä Giants on tehnyt.Haasa90 kirjoitti:Vaikuttaa jonkin verran monipuolisemmalta kyllä kuin edeltäjänsä ja niin pitäiskin, mutta silti vähä sellanen olo et mitään uutta ei olis tullutkaan. Kattoo ny kui kauan jaksaa orkkis mapilla touhuta, ne kun on aina ollut ja tulee varmaan aina oleen ihan syöpää. Eli sitten varmaan tulee taas enemmänkin aikaa vietettyy pelin parissa kun saa jonkun sorttisen mapin noiden orkkis syöpien tilalle