Näköjään oot kerenny jotain tussaroimaan ko pesismaila ilmestyny viime kerrasta

Kyllä luulis pienoismallisa haittaavan jos hinnat kusee semmosen 75%..tuo 95mk on noin 15ekee..noin 65-70snt on maksanut diisseli litralta elikkäs noin 4.5mk minun matikalla..LogLift kirjoitti:Joo onhan sitä saanut jo esim vaikka vuonna 75... Mutta kun ei kaikilla huoltoasemilla ollut tuohon aikaan kylttejä missä olisi kaikki polttoainelaadut olleet merkattuina, koska siinä olisi ollut hirmu työ vaihtaa niitä koko ajan. Ja sitä paitsi ei minua haittaa jos hinnat pissii, tämä on pelkkä pienoismalli, ei oikea elämä.
Ja jos luet niin tuo renkaitten vaihtojen on tarjous ja sillä "yritetään houkutella" ihmisiä "ensilumien" aikaan vaihtamaan ja siksi alhainen hinta. Sitä mielikuvitustakin voi käyttää, ei pidä olla niin tarkkaa aina.
Näettävästä oot mennyt muokkaan Kirjoituksisasi,mutta epäilen että 13v.loglift on eläny markka-aikana..ei sillä että mää olisin.LogLift kirjoitti:Kuka yrittää pelastaa puheitaan? En minä ainakaan ole mielestäni mittään kummosta sanonut(ainakaan toisia kohtaan) Mutta joo kiitti vinkistä, pittääpä tehdä huomenna niitäkin!
Mitä väliä sillä on minkä ikäinen olen.. Ja en ole missään mielestäni sanonut että olisin elänyt, sen takiahan minä kysyin niitä realistisia bensahintojaluppe kirjoitti:Näettävästä oot mennyt muokkaan Kirjoituksisasi,mutta epäilen että 13v.loglift on eläny markka-aikana..ei sillä että mää olisin.LogLift kirjoitti:Kuka yrittää pelastaa puheitaan? En minä ainakaan ole mielestäni mittään kummosta sanonut(ainakaan toisia kohtaan) Mutta joo kiitti vinkistä, pittääpä tehdä huomenna niitäkin!