Ezmo kirjoitti:
Tänään meinasin saada tuon Directin sammumaan vaihteella, kun pykälsin C alueelta B:lle ja jarrutin samaan aikaan. Vauhti oli pysähtynyt, kun se sai vaihdon tehtyä ja kytki vedon päälle, jarrua oli kuitenkin niin paljon, ettei se jaksanu liikkua ja meinas sammua. Jarru ja kytkin on huonossa asennossa. Monta kertaa kaasulle jalkaa laittaessa oon laittanu osittain jarrullekkin.
Vähän on ollu vastaavia ongelmia automatiikan kanssa silloin tällöin ku pykältää alemmas.
Esim kun tarttis ylöspäin viettävään risteykseen kääntyä isolla kuormalla ja vaihdan D1 -> alemmas ja aattelen
että kone löis sisään jonkun C4 ta C3. Mutta eiii... ison kolauksen saattelemana se heittää C1 päälle.
Jotenkin ihmeellisesti se automatiikka kyllä toimii tota nopeusaluetta vaihtaessa kun heittää isolta tiputtaessa
turhan pientä vaihdetta aika usein. Sen vaihetikun verkkaisuus harmittaa kanssa välillä. Joskus kun tarttis vaihtaa
vaihdetta kahdella vaikka C1->C3 nii ohjekirjakin kehottaa napauttamaan nopeasti peräkkäin kaksikertaa eteenpäin.
No ei vaan toimi niin, vaa siinä joutuu toista napautusta oottamaan sekunnin pari ennen kuin onnistuu.
On se muuten iha ok kampe, mutta tälläset pikkujutut jaksaa välillä ärsyttää.