Traktoreita/koneita
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Re: Traktoreita/koneita
Semmosta oon miettiny että olisko paha homma tai ylleesä mahollista siirtää tuosta 6550:sta jarruventtiili tuohon 8550 valmettiin kun siinä sitä tarviis enemmän?
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Onko niissä samat hydrauliikka lohkot? Oma lohkohan sille pitää ainakin lisätä .

Voorumin kovin deutzimies.

Sadepäivän ohjelma oli hallin siivoilua ja ylimäärästä tavaraa vein pois.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Aika kermapersemäistä meininkiä kun täällä kaikki kynnöt ja kylvöt tehdään koneella jossa on mekaaniset lohkot.Maon^ kirjoitti: Mekaaniset ajaa kyllä kärryn ajossa,tienlanauksessa ja karhen eessäkin ihan menevät. Mutta sitten kun alkaa laittamaan kääntövälttejä perään niin saa nakata mekaaniset vittuun. Kylvämisestäkään tulis kyllä mekanisilla mitään. Niittäessäkin ovat melkeenpä pakolliset. Eikä taida mekaanisilla hydruliikalla varustetuista vehkeistä löytyä LS linjaa.Mutta toki jos kylvää nostolaite koneella ja on sarka-aurat niin ei niitä sitten tarte.
![]()
Emmä tiiä onko ne mekaaniset lohkot niin kamalia. Noissa uusissa Valttereissa ainakin oli ihan pätevän oloiset ja kevyet vivut mitä tehtaalla joskus viime keväänä rämpläsin. Ja saa kuormantuntevalla hydrauliikalla. LS-linjasta en tiedä.
Miksei täällä humppa soi?
-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Ei se aurojen kääntely mekaanisilla minun mielestä niin kamalaa ole. Tosin ei ole paremmasta tietoa. 

- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Saa sen ls-linjan vanhempiinkin haitekkeihin ja activeissa taitaa olla vakiona. Ainakaan ite en koe ongelmaksi niittäessä käyttää käsinojasta löytyvää kolmosta ja nelosta liikkuukin niittokone niistä nopeammin yleensä käytän kuitenki 1 ja 2 eli joystickkiä.
- tofu
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Viime viikonloppuna käytiin pari kuormaa hietaa hakemassa, meinas fiudea ahistaa isommissa ylämäissä. 

Traktorin kaatuessa pidä kiinni ohjauspyörästä, ÄLÄ HYPPÄÄ!
#Kuuukkelijutut
"Hei mikebirdie haista p@#ka" ~ valametmiäs
-
Eikö aecelilla oo uudessa ännässä sähkölohkoja?
Jaa kermaperse touhua näköjään heti kun on sähkölohot.
Sattuvatpahan olemaan vakiona deutzissa jo -07.
Ja tuo kyntäessäkin hyöty riippuu siitä myös millaiset aurat on. Jos on muistisylinteri tms kavennus ennenn kääntöä niin se aika kasvaa melkosesti. Ja päisteautomatiikalla väittäisin kyllä tunti saavutuksen nousevan. 
Jaa kermaperse touhua näköjään heti kun on sähkölohot.

- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:

Tommone tuli montulla vastaan.

Ahistushan loppuu ku semmosen solmun kietasee sinne putken alkuun.tofu kirjoitti:Viime viikonloppuna käytiin pari kuormaa hietaa hakemassa, meinas fiudea ahistaa isommissa ylämäissä.

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
On siinä ja on tuossa 10v vanhassa T-sarjalaisessakin. Mutta sitten on noita vanhoja sotaratsuja missä on iha mekaanista ja ihan hyvinMaon^ kirjoitti:Eikö aecelilla oo uudessa ännässä sähkölohkoja?
Jaa kermaperse touhua näköjään heti kun on sähkölohot.Sattuvatpahan olemaan vakiona deutzissa jo -07.
Ja tuo kyntäessäkin hyöty riippuu siitä myös millaiset aurat on. Jos on muistisylinteri tms kavennus ennenn kääntöä niin se aika kasvaa melkosesti. Ja päisteautomatiikalla väittäisin kyllä tunti saavutuksen nousevan.
niillä onnistuu paalaus tai kyntö siinä missä noilla uudemmilla. Ei oo juu mitään muistisylinteriä noissa liki 20v vanhoissa Kverneissä, mutta
kyllä ne muuten on todella hyvät ja yksinkertaiset aurat.

Miksei täällä humppa soi?
Onhan siinä tietysti kauhea homma napata napista aurat ylös ja vetäistä mekaanisesta kepistä paine päälle.Maon^ kirjoitti:Ja tuo kyntäessäkin hyöty riippuu siitä myös millaiset aurat on. Jos on muistisylinteri tms kavennus ennenn kääntöä niin se aika kasvaa melkosesti. Ja päisteautomatiikalla väittäisin kyllä tunti saavutuksen nousevan.
Kyllähän päisteautomatiikka käyttömukavuutta nostaa mutta en usko että tuntisaavutus kovin paljon nousee kun päistekääntymien vie oman aikansa.
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Joo, se on aivan varma, ettei päisteautomatiikalla tuntisaavutus parane sekunttiakaa, mutta käyttömukavuus kyllä.jiitu kirjoitti:Onhan siinä tietysti kauhea homma napata napista aurat ylös ja vetäistä mekaanisesta kepistä paine päälle.Maon^ kirjoitti:Ja tuo kyntäessäkin hyöty riippuu siitä myös millaiset aurat on. Jos on muistisylinteri tms kavennus ennenn kääntöä niin se aika kasvaa melkosesti. Ja päisteautomatiikalla väittäisin kyllä tunti saavutuksen nousevan.
Kyllähän päisteautomatiikka käyttömukavuutta nostaa mutta en usko että tuntisaavutus kovin paljon nousee kun päistekääntymien vie oman aikansa.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Ezmo
- Moderaattori
Huomattavasti nopeammin pyörähtää päädyssä, kun on päisteautomatiikka. Menee sitä aikaa, kun vaihdetta pienentää ja sitten alkaa vipua vetämään. Varsinkin jos pakittaa, niin aikaa menee hukkaan. Sitten vasta toisessa päädyssä huomaa, että unohti palauttaa lohkon ja koko matkan on paine menny käännölle.Ännä kirjoitti:Joo, se on aivan varma, ettei päisteautomatiikalla tuntisaavutus parane sekunttiakaa, mutta käyttömukavuus kyllä.jiitu kirjoitti:Onhan siinä tietysti kauhea homma napata napista aurat ylös ja vetäistä mekaanisesta kepistä paine päälle.Maon^ kirjoitti:Ja tuo kyntäessäkin hyöty riippuu siitä myös millaiset aurat on. Jos on muistisylinteri tms kavennus ennenn kääntöä niin se aika kasvaa melkosesti. Ja päisteautomatiikalla väittäisin kyllä tunti saavutuksen nousevan.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Ännä
- Moderaattori
No eipä oo ikää tarttenu vaihdetta räpätä kyntäes, normi hitekillä vaa pikavaihdeautomatiikka päälle, nii päistees menee tasan se aika, että raktori on käännetty toiseen suuntaan, oli siinä päisteautomatiikka tai ei.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Ezmo
- Moderaattori
Tsa nyykkärissäkin pitää käsin puottaa napilla vaihe, kun se automatiikka on aika epämääräinen ja huono.
Farmi Forestin mainos tuli yks päivä postissa. Koitin ettiä videoa tuosta niitten isoimmasta hakkurista, kun kuvissa näyttää melko onnettomalta ja kuitenkin luvataan 70 kuutiota haketta tunnissa.
Farmi Forestin mainos tuli yks päivä postissa. Koitin ettiä videoa tuosta niitten isoimmasta hakkurista, kun kuvissa näyttää melko onnettomalta ja kuitenkin luvataan 70 kuutiota haketta tunnissa.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
Itestäki tuntuu kyllä että se kääntyy nopiammin päisteautomatiikalla kun oon laittanu noston käännön ja suunnan vaihdot ja laskun niin ei tarte kun heilauttaa vipua sivulle aina.
Vielä käyny mielessä että laittas vielä vakkarin siihen mutta toistaiseksi tullu ilman sitä kynnettyä. 

- Maatila
- Moderaattori
T6 nyykkärissä on ihan pätevä automaatti näin ainaki maantie ajossa. Tänään huvikseen kokkeilin samalla ku ajo valumavesiallasta tyhjäksi. Pellolla ei oo tullu kokeiltua.Ezmo kirjoitti:Tsa nyykkärissäkin pitää käsin puottaa napilla vaihe, kun se automatiikka on aika epämääräinen ja huono.
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:

Olipaha kone..
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Tuli tuossa äskeen Ännän raktori nähtyä pellolla ku olin lapualle menossa. Siellä oli valakoonen Valtra ja vihriät viljakärrit perässä 
Tarkootin sitte Ännää joka on täällä voorumilla moderaattorina, enkä Valtran N-sarjalaasta raktoria

Tarkootin sitte Ännää joka on täällä voorumilla moderaattorina, enkä Valtran N-sarjalaasta raktoria

-
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Eilen kävin ihimettelemäs rehuryskyssä koneita.

On kyl heti nii ruma toi uus casen optiumi et huhhuh!

Uusitalon jontikkaki näky oleva paikalla.

On kyl heti nii ruma toi uus casen optiumi et huhhuh!

Uusitalon jontikkaki näky oleva paikalla.

- pakastin
- Kielet: SUOMI, ENGLANTI, VÄHÄN RUOTSIA
- Multiplayer tunnuksesi?: VALTRA(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Joo itekki tuli käytyä, kun kilometrin päässä asun Ylivieskan raviradasta jossa näytökset oli.
Käyhän katsomassa ediittejäni.
![]() | Lataa tästä... |
-
- Lähettiläs
Löyty 359:iin uus jäähyttäjä, tosin se on 361:stä joten pitää tehä vähän muutostöitä. Ja sitte löyty siivapyöräki, mutta ei sen kiinnitysrautaa.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Olis kyllä teheny mieli käydä tuolla rehuryskyssä, mutta sattukin puinti päivä niin ei päässy.