Päivitys(2) .Noniin tässä päivityksessä on tapahtumia viimeisen neljän päivän ajalta kun tein kuivaheinää.
Noniin sitä lähdin sunnuntaina niittämään natikalla.Niittokone oli kyllä huono kun ei oiken tahtonut leikata.Ja kierokset kävi kovana
Siinä sitten kun sain pellon valmiiksi niin minulle soitti urakoitsia Heikki ja kysyi että,haluaisinko minä hänen vanhan niittokeneen sillä,hän oli ostanut perhosniittokoneen eikä tarvinnut enää vanhaa ja minähän vastin että totta helsvetissä otan.Minä menin sitten kahville siksi aikaa kun heikki tuo niittokoneen.
Noniin näissä kuvassa niitän jo uudella niittokeneeella joka oli paljon parenpi eikä kierroksetkaan nousseet.

Seuraavalle pellolle

Ja sitten niitettyäni pellot odottelin päivän ennenkuin lähden pöyhimään.Ja sitten tiistaina lähdin pyhimään

Itse pöyhin vain yhden pellon Heikki pöyhi loput eikä siitä ole kuvia.
Pöyhimisen jälkeen odotinHeikin kanssa 3-4 h että heinä kuivuu ja sitten heikki lähti karhottmaan
Ja siinä sitten keskiviikkona sitten lähdin paalaamaan Karin ja Anaan kanssa.Anna kasasi paalit kärriin kari vei kuorman ja minä paalasin.
Ja siinä sitten töräytin foordin käyntiin

Ja Kari töräytti natikan käyntiin.Anna halusi käveli pellolle
Ja tässä kuvia paalaamisesta.
Anna ei hallunut kuvaan
Tässä kuvia lasteista.
Ja iltaan siinä homassa meni kun tultiin joskus klo yhdeksältä pois.Anna kyllä meni lypsämään lehmät neljältä ja tuli takaisin viiden aikaan.
Mutta tähän päätty tämä päivitys toivottavasti piditte.