Pienet kysymykset [FS15]
- N141H
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Re: Pienet kysymykset [FS15]
Mitehän, kun siirsin yhden nokan blenderiin, että saisin etupainon irrotettua modellista ja sain textuurit paikoilleen. Sitten kun koittaa siirtää takasin giantsiin, niin kun on exportannut sen, avaa ge:llä, giants lakkaa toimimasta. Että mitenhän saisin sen siirrettyä onnistuneesti takaisin giantsiin? 

-
Jos joku osaisi auttaa giantsiin laitossa niin laittaa yv. Olis kova tarve niin vois jopa saada tehtyä jotakin..
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- maajusssiiii
- Multiplayer tunnuksesi?: Jussi
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Latasin netistä erään modin fs15 peliin jota oli tarkoitus vägän editoita. Ongelmaksi muodostui että i3d tiedostoa ei ole. Eli pystyyköö i3d shapes tiedostosta jotenkin luomaan uuden i3d tiedoston?

FS17 Konfigurointi onnistuu (renkaat koneen värjäys moottoriteho yms)
Lisätietoa YV
My name is Madness
And I'm the light you need in darkness
Jussin fs17 konepaja
![]() | Lataa tästä... |
-
Saattaa olla piilotettu tiedosto? Jos on jo kokeiltu niin toimiiko pelissä? Koska ilman i3d:tä ei pitäs toimia.maajusssiiii kirjoitti:Latasin netistä erään modin fs15 peliin jota oli tarkoitus vägän editoita. Ongelmaksi muodostui että i3d tiedostoa ei ole. Eli pystyyköö i3d shapes tiedostosta jotenkin luomaan uuden i3d tiedoston?
___________________________________________________________________________________________________________________
Ketään joka osais kunnolla laittaa giantsiin? Ite osaan kyllä vähän mutten tarpeeks hyvin hallihe vielä ja ei oo oikeen aikaa alkaa ite sähläileen/ yrittään. Eli yv:tä kehiin jos osaat!

- Lännen c110
- Kielet: Suomi,englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Länkkäri!
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
- Viesti:
Mikäs vois olla vikana, kun omalle servulle ei pääse kaverit, mutta muut pääsevät?

-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
Miks kun yritän vaihtaa johonkin traktoriin renkaita niin ne renkaat ei tuu peliin? Mikähän on vika. En oo ikinä vaihtanu renkaita joten tää on mulle uus juttu 

-
- Multiplayer tunnuksesi?: metsästäjä
Only zip mods are supported in multiplayer. You need to zip the mod 'Suomäki' to use it in multiplayer.
Mitä tuo meinaa kun yritän tehä multiplayer peliä ni se valittaa tuota?
Mitä tuo meinaa kun yritän tehä multiplayer peliä ni se valittaa tuota?
-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Sun pitää pakata mappi zip-tiedostoksi.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: metsästäjä
Juu. Sain toimiin kiitos avusta.
Mistäs sitä saikaan toimintanopeutta lisää mettäkoneen puomiin? Asetuksissa laitoin mousen sensivity kohtaa 200% mut ei ollu kovin kummosta muutosta. 

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
Kiireellistä apua tarvittais!
Eli kuinka saisin noihin Farmari99 Ylö 7500 kärryihin laitettua tavaraa aumasta otettuna, kun ei nyt pysty pistään?
Onko se ees mahollista?
Eli otan valmiista aumasta rehuleikkurilla tavaraa ja se pitäis saada siihen yhteen Ylö 7500 kärryyn navetalle viemistä varte..
Niin onko tälläistä mahdollista tehdä, etten aivan turhaan aumoja laittanu Profin mappiin..
Eli kuinka saisin noihin Farmari99 Ylö 7500 kärryihin laitettua tavaraa aumasta otettuna, kun ei nyt pysty pistään?
Onko se ees mahollista?
Eli otan valmiista aumasta rehuleikkurilla tavaraa ja se pitäis saada siihen yhteen Ylö 7500 kärryyn navetalle viemistä varte..
Niin onko tälläistä mahdollista tehdä, etten aivan turhaan aumoja laittanu Profin mappiin..

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Lisää Ylo7500.xml:ään jne. fillTypes-elementtiin tyyppi "silage". Huom. modDescissä oleva fillTypes vaikuttaa vain kauppasivun tietoihin.
Partikkelit taas saa näkymään oikein lisäämällä dischargeParticleSystems-elementtiin rivin silagelle vastaavalla tavalla kuin mitä pehkuilla yms. on.
Partikkelit taas saa näkymään oikein lisäämällä dischargeParticleSystems-elementtiin rivin silagelle vastaavalla tavalla kuin mitä pehkuilla yms. on.
.
Viimeksi muokannut VeeKutone, 08.05.2023 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kielet: Suomi, Ruotsi ja Englanti
Onko kellään neuvoa miten saan vaihettua vanteet? Kun pitäs saaha yhtee raktorii uuet vanteet.

Mukava on kesän tullen kuivaa sarkaa niittää viljelijä ihmeenä koko kylä kiittää, muija joskus huokaa että nyt jo kylvöt riittää se on putkesta kiinni koko homma.
- Mrjakari
- Kielet: Suomi,Englati,Ruotsi
Miten tästä http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 00&t=21664 saa täyttettyy kylvö koneen. Mulla kärry on näin?

Nothing runs like a Deere when Puma is hunting
Pohjalta ei voi lähteä kuin ylös päin!
Osa aikainen maatalousyrittäjä
Pohjalta ei voi lähteä kuin ylös päin!
Osa aikainen maatalousyrittäjä
- Jarski89
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Onko kukaan törmänny tämmöseen ongelmaan, kun koneiden ajovalot on alkanu yhtäkkiä näyttämään näin surkialta? Sitten kun laitat työvalot päälle niissä missä semmoset nyt sattuvat olemaan kunnolliset niin ne näyttävä taas ihan normaalilta.

-
Mitä pitää tehdä kun latasin modin ja sitten ostan sen Bjornholmissa ja peli lagaa -> lopettaa toiminnan ja sitten tulee teksti: ''Giants 6.0.2'' tjv lakkasi toiminnasta?
- SuperVallu
Miten sais keinuvan etuakselin ku ois iha kova tuossa valmetissa. Sit kans on nää vanteet et miten saa ne vaihdettuu. Joku osaava vois tehä ohjeisii ja oppaisii tommose jutun misä neuvotaan nuo vanteide vaihdot ku aika ylene ongelma monella.

- sierraman
- Kielet: suomi englanti Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: sierraman
Samanlailla ne vaihdetaan kuin renkaatkinSuperVallu kirjoitti:Miten sais keinuvan etuakselin ku ois iha kova tuossa valmetissa. Sit kans on nää vanteet et miten saa ne vaihdettuu. Joku osaava vois tehä ohjeisii ja oppaisii tommose jutun misä neuvotaan nuo vanteide vaihdot ku aika ylene ongelma monella.

Kiitos JGFin!
- SuperVallu
Emmä sitäkää ossaasierraman kirjoitti:Samanlailla ne vaihdetaan kuin renkaatkinSuperVallu kirjoitti:Miten sais keinuvan etuakselin ku ois iha kova tuossa valmetissa. Sit kans on nää vanteet et miten saa ne vaihdettuu. Joku osaava vois tehä ohjeisii ja oppaisii tommose jutun misä neuvotaan nuo vanteide vaihdot ku aika ylene ongelma monella.

- sierraman
- Kielet: suomi englanti Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: sierraman
Liität ne uudet vanteet sinne renkaan kansioon (yleensä right/left fender ja siellä alikansio jossa on wheelRightFront1)ja nollaat translatet. Sitten liikuttelet sitä fender kansioo niin, että ne on oikeassa kohdassa. Takana on vaan vähän erillaiset kansiot, muuten sama periaate. Toivottavasti tästä nyt oli jotain hyötyä!SuperVallu kirjoitti:Emmä sitäkää ossaasierraman kirjoitti:Samanlailla ne vaihdetaan kuin renkaatkinSuperVallu kirjoitti:Miten sais keinuvan etuakselin ku ois iha kova tuossa valmetissa. Sit kans on nää vanteet et miten saa ne vaihdettuu. Joku osaava vois tehä ohjeisii ja oppaisii tommose jutun misä neuvotaan nuo vanteide vaihdot ku aika ylene ongelma monella.

Kiitos JGFin!
- SuperVallu
Kyllmää sen verra tyhmä oon et en mä tommosta saa tehtyä. 

-
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Entiiä onko tää väärä paikka kysyä mutta kysyn kuitenkin,
eli onko tähän fs15 kunnon vetopuomia? Kun se ketju mikä on tällä foorumilla on niin raskas että ei paljoo sillä kiinnosta vetää kun kaikki koneet sen edes hyytyy. 

FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!
Parhaalla on värinsä.Sininen.
Parhaalla on värinsä.Sininen.