Skini ja modi muokattuna on oma tekemä ja sitä ei ole missään jaossa tuossa kunnossa!
Ei sitä saa mistään. Ihte pitää muokata sopivaksi nelkkuun.LogLift kirjoitti:Kerro toki mistä tuon saa?Zetor 6211 kirjoitti:Se kärry tulee tossa modissa mukana.
Ihan oma on sen skini, ja se siinä onki että kuva on tungettu mua enne mutta.Santsa4 kirjoitti:En tiedä kenenkä tekemä transpoint skini tuola erellisellä sivulla on, mutta ainaki siitä on tuupattu kuva tänne ennen sua ..![]()
Menöö jo vähä huomiokalastelun puolelle jos pitää ruveta siitä kitisemähän että joku muu teköö samasta (ja erittäin arkisesta) yrityksestä ittellensä skinin.
No jos se "pitää" itse tehdä niin minkä takia teillä kahdella on sitte ihan(melkein) samanlaiset yhdistelmät? No mitenkäs tommosen sitten voi tehdä jos voi?luppe kirjoitti:Ei sitä saa mistään. Ihte pitää muokata sopivaksi nelkkuun.LogLift kirjoitti:Kerro toki mistä tuon saa?Zetor 6211 kirjoitti:Se kärry tulee tossa modissa mukana.
Olen toki.Pelaaja80 kirjoitti:Koska einari matki.Ookko kuullu sellasesta?
Kasitonni kirjoitti:Niin mites tolla täysperällä saa niitä nuppikeikkoja?
Ihan modi on.jallikka kirjoitti:Komeita rekkoja. Onko noi mchelin ukot mod vai ihan pelissä oleva.