Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Tää nyt on vaan mun mielipide mut ainoo kunnolla toimiva tabletti on ipad 

- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Kotoa löytyy nexus seiskaa, ipad airia ja huaweita niin kyllä noista nexus vie omien mieltymysten perusteella voiton.

- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Verkonpainonako sinä sitä tablettia olet käyttäny?MattiI kirjoitti:Tää nyt on vaan mun mielipide mut ainoo kunnolla toimiva tabletti on ipad

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Saman huomasin katellessani puhelimia ku reilu 1,5 vuotta sitten ostin vaimolle lahjaks Huawein Ascend G6 luurin ja missään ei myyty enää semmosia. Äkkiä ne uudet mallit tulee ja noi "vanhat" menee romukoppaan.McNoitti kirjoitti: Eivät taida enää vaa missää myyä tuota uutena.

- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Kyllä nyt on tullu huomattua et Applen laitteet vaan yksinkertaisesti toimii. Androidit on vähä sellasia et hetken toimii uutena ja sen jälkeen alkaa jumittamaan. Heti vaihtaisin puhelimenki iphoneen mut ei raaski nii paljo rahaa käyttääEzmo kirjoitti:Verkonpainonako sinä sitä tablettia olet käyttäny?MattiI kirjoitti:Tää nyt on vaan mun mielipide mut ainoo kunnolla toimiva tabletti on ipad

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti, jotenkin Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Kookospähkinä
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Joku huligaanihan kävi tuossa Portugali-Puola ottelun jatkoajalla ilman housuja kentällä juoksentelemassa. Hyvät naurut sai ainakin.
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Meidän ipad on ainakin niin tuskallisen hidas käyttää. Puhelimella aukiaa sivut paremmin ja nopeemmin. Ensimmäisiä retina näytöllisiä eli onhan se toki jo ihan kohtuullisen vanhakin.MattiI kirjoitti:Kyllä nyt on tullu huomattua et Applen laitteet vaan yksinkertaisesti toimii. Androidit on vähä sellasia et hetken toimii uutena ja sen jälkeen alkaa jumittamaan. Heti vaihtaisin puhelimenki iphoneen mut ei raaski nii paljo rahaa käyttääEzmo kirjoitti:Verkonpainonako sinä sitä tablettia olet käyttäny?MattiI kirjoitti:Tää nyt on vaan mun mielipide mut ainoo kunnolla toimiva tabletti on ipad

Voorumin kovin deutzimies.

Ainaki täs keväällä oli vielä seiskoja myynnissä Prismassa.McNoitti kirjoitti:Ite ostin poistomyynnistä vuoden 2013 mallisen Nexus Seiskan. Hintaa oli se reilu 130 euroa. Ja on kyllä jokasen pennin arvonen vehje.
Eivät taida enää vaa missää myyä tuota uutena.
- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Nii vaa oli nismolaisesta varmaan lohko halki ku vettä konees... eikai tuo oo muutaku tehtävä uus kone, onneks pakosarjan/imusarjan, vauhtipyörän yms. pystyy käyttämään tuosta. Eli... Löytyskö keltään -80luvun lopun nissan sunny? 1.6 8v moottorilla, tarviisin ainaki koneen, mutta koko autoki kelpaa. Halpa(maksan kuitenkin päälle romuhinnan)...
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
2 sania löytyy mehtän laijasta jotka olis menossa romukauppaan, 1.6 koneella ainakin toinen. Vähän osia purettu toisesta ja toisessa on pellit kurtussa, uudempi 80- lopulta peltoauto ajosta jäänyt seisomaan jo 3-4 vuotta joten ei mitään käsitystä kunnosta.

Kuvasta kiitokset Pelaaja80:lle
Paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa
Eurolla postikuluineen ei mielestäni paha hinta ole.arska fs11 kirjoitti:Tuliha se panssarilasiki sitte puhelimeen hommattua, vaikka hinta kirpaisikin.
-
- Kielet: englanti,ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Tässä linnanmäelle menossa 

- Maatila
- Moderaattori
Mistä niitä eurolla saa?jiitu kirjoitti:Eurolla postikuluineen ei mielestäni paha hinta ole.arska fs11 kirjoitti:Tuliha se panssarilasiki sitte puhelimeen hommattua, vaikka hinta kirpaisikin.

- Maatila
- Moderaattori
Niinnii. Oishan se pitäny arvata. Pitäs melekee opetella käyttään sitä ebayta nii säästyis rahhaa.
- Teemu
- Viesti:
Se on kuule ihan yksinkertasta käyttää eBaytä.
Mitäs muutakaan perjantaina kuin muuttohommia.
Mitäs muutakaan perjantaina kuin muuttohommia.

- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Maksaako porukka ebayssa paypall-tilin välityksellä vai miten?
- Teemu
- Viesti:
Paypal mihin on liitetty pankkikortit ja näin ollen maksu lähtee suoraan tililtä eilä paypaliin tarvii lisäillä erikseen rahaa.
- Ezmo
- Moderaattori
Olipa mukava ootella 180 Teekkarin kans hinuria tien poskessa ja vielä mukavempaa väännellä rattia muutamien kilsojen matkan ajan. Koko ajan veti ojaan päin, niin väkisin piti vääntää tielle koko ajan. Pari tuntia meni ihan hukkaan, kun joutu vielä mettäkuormaimen irrottaan toisesta traktorista. Sen jälkeen tuli todettua, että on se 6850 Valtra liikenneperällä melko nuhapumppu. 

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Kuis se nyt sillai?Ezmo kirjoitti:Olipa mukava ootella 180 Teekkarin kans hinuria tien poskessa ja vielä mukavempaa väännellä rattia muutamien kilsojen matkan ajan. Koko ajan veti ojaan päin, niin väkisin piti vääntää tielle koko ajan. Pari tuntia meni ihan hukkaan, kun joutu vielä mettäkuormaimen irrottaan toisesta traktorista. Sen jälkeen tuli todettua, että on se 6850 Valtra liikenneperällä melko nuhapumppu.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Onko Paypall-tiliin pakko liittää korttia?
- Ezmo
- Moderaattori
Joku alko venttiililohkon läheltä ruutaamaan öljyä ulos, eikä enään tohtinu käyttää.Kasitonni kirjoitti:Kuis se nyt sillai?Ezmo kirjoitti:Olipa mukava ootella 180 Teekkarin kans hinuria tien poskessa ja vielä mukavempaa väännellä rattia muutamien kilsojen matkan ajan. Koko ajan veti ojaan päin, niin väkisin piti vääntää tielle koko ajan. Pari tuntia meni ihan hukkaan, kun joutu vielä mettäkuormaimen irrottaan toisesta traktorista. Sen jälkeen tuli todettua, että on se 6850 Valtra liikenneperällä melko nuhapumppu.

- Mini20
- Kielet: Suomi, englanti ja huonoa svenskaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Mini20
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
22.00 tuli päähänpisto että lähetään Juvalle kattomaan onko Juva rokkaa:ssa mitään tapahtumaa. Nyt palauduttu kotiin. Mopoilla siis käytiin.
Ensitte tiiä että mikä idea oli tuossaki.

Intel i3 6100|Asus H110M-A|8gb Crucial Ballistix sport|500 watt Be quiet!|
Sapphire rx 460|Crucial 250gb SSD l Seagate Barracuda 64MB 2TB 3.5" 7200rpm
- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Ýleensä halpispaskaa on nuo muutaman euron, mulla S5:ssa ollu joku vahvempi lasi, en sitte tiä onko noissa liikkeissäkään ns. alkuperäistä lasia, joka lienee kestävämpää vai onko se hinta korkea jotta asiakas olisi vakuuttunut..Maatila kirjoitti:Mistä niitä eurolla saa?jiitu kirjoitti:Eurolla postikuluineen ei mielestäni paha hinta ole.arska fs11 kirjoitti:Tuliha se panssarilasiki sitte puhelimeen hommattua, vaikka hinta kirpaisikin.