Mites ne laitetaan? En oo ammattilainen näis jutuisSampoMan kirjoitti:Laitappa navettaa ja muihi rakennuksii varjot jois ei oo jo. Ja nimiehdotus vaikka Kujala.

Mites ne laitetaan? En oo ammattilainen näis jutuisSampoMan kirjoitti:Laitappa navettaa ja muihi rakennuksii varjot jois ei oo jo. Ja nimiehdotus vaikka Kujala.
Luopajärvi saa kannatusta täältäkin.Transit mies kirjoitti:Komiaa on!Uusia nimiehdotuksia olisivat Kuusistola ja Luopajärvi![]()
Vaikken tiedäkkään että onko mapissa järveä
Täällä kansNeliveto kirjoitti:Luopajärvi saa kannatusta täältäkin.Transit mies kirjoitti:Komiaa on!Uusia nimiehdotuksia olisivat Kuusistola ja Luopajärvi![]()
Vaikken tiedäkkään että onko mapissa järveä
Katot et nois o ruksit mitkä on punasella ympyröity.Tuputin kirjoitti:Mites ne laitetaan? En oo ammattilainen näis jutuisSampoMan kirjoitti:Laitappa navettaa ja muihi rakennuksii varjot jois ei oo jo. Ja nimiehdotus vaikka Kujala.
Kiitos! Ja parhaani teen!Tasaaja kirjoitti:On kyllä komiaa jälkeä! Jatka loppuun asti.
Kyllä!Tasaaja kirjoitti:On kyllä komiaa jälkeä! Jatka loppuun asti.
![]() | Lataa tästä... |
Milläs lailla se bugaa? Ja en oo tehny pohjanmaa mapista pohjaa. Oon vaa ottanu objektit sieltä.Tasaaja kirjoitti:Älä hyvämies käytä pohjanmaata lehmämapinpohjana. Heinä bugaa...
Ensin ei niitä ja sit yhtä-äkkiä siihen tulee kunno auma.Tuputin kirjoitti:Milläs lailla se bugaa? Ja en oo tehny pohjanmaa mapista pohjaa. Oon vaa ottanu objektit sieltä.Tasaaja kirjoitti:Älä hyvämies käytä pohjanmaata lehmämapinpohjana. Heinä bugaa...
Joo no jos tuo mapinpohja ei toimi nii ois kiva jos joku linkkaas toimivan mapinpohjan nii sais mappia jatkettua.Tasaaja kirjoitti:Ensin ei niitä ja sit yhtä-äkkiä siihen tulee kunno auma.Tuputin kirjoitti:Milläs lailla se bugaa? Ja en oo tehny pohjanmaa mapista pohjaa. Oon vaa ottanu objektit sieltä.Tasaaja kirjoitti:Älä hyvämies käytä pohjanmaata lehmämapinpohjana. Heinä bugaa...
Poistaa map01.i3d.colMap.grle mapin tiedostoista niin toimii. Niin niittää hienosti eikä tule kasoja.Tasaaja kirjoitti:Ensin ei niitä ja sit yhtä-äkkiä siihen tulee kunno auma.Tuputin kirjoitti:Milläs lailla se bugaa? Ja en oo tehny pohjanmaa mapista pohjaa. Oon vaa ottanu objektit sieltä.Tasaaja kirjoitti:Älä hyvämies käytä pohjanmaata lehmämapinpohjana. Heinä bugaa...
.Poistaa map01.i3d.colMap.grle mapin tiedostoista niin toimii. Niin niittää hienosti eikä tule kasoja
Kasvaaha laitumilla puitakin...MaastoSisu kirjoitti:Parannella voisi ton toisen männyn tekstuureita kun on vähän huonosti maskattu, eli noissa havuissa on tommoset valkoset ääriviivat. Tietty jos ei kuvankäsittely onnistu... mutta ainakin ton puskan keskellä laidunta vois heivata, tuskin tommonen pääsee kasvamaan jos ammut mutustaa tota nurmea minkä ehtii
![]() | Lataa tästä... |
Jaa, no ei silti omaa silmää miellytävalmetti 1502 t kirjoitti:Kasvaaha laitumilla puitakin...