

Sillä on myös Tm:mä myynnis, tosin tuontikone.urakkamies kirjoitti:Facen puolella ainakin on ollut kuvia. On melkoinen määrä sinisiä.
Näköjää meidän nykynen 7700 tuola rivissä...Neliveto kirjoitti:Siinä on nätti rivi aikansa suuria takavetoja.![]()
http://www.nettikone.com/ford/7000/1528477
Onkos niissä vielä ryssänlaakerit alla? Tuosta yhestä on teli kulahtanu vituilleen ja pyöränlaakerit menny.Valmeksi kirjoitti:Jos tosissaan kattelette 120 kokosia tuhtena niin M sarjalaiset on vielä tukevammin tehty.
W120,pin kanssa hirvittäis lähtee vielä lisälaitoineen täyden kuorman kanssa. Tietysti jos on kevyttä viljaa (hlp alle 65) niin saattaa viel kestää
Teli on vähän toisella tapaa tehty ja antaa selvästi periksi jo normaaleilla viljalaidoilla painavalla kuormalla. Renkaat on selvästi /-
Jaa kuorkinrungosta tehdytkö ei oo oikiat viljakärryiksi tehdyt?Aecel kirjoitti: P.S Ja jos vielä kaivais kuvetta, nii sais noitte katkastujen Sisujen tilalle ihan oikeet, viljakärryiksi tehdyt perävaunut,
joita e ioo raahattu ympäri maapalloa 1000 kertaa, pellolle sopivilla renkailla, jotka ei pompota.![]()
Tempoissa sama juttu.Ännä kirjoitti: Meillä on valitettavasti maakärryina nuo Tuhdin WS120D2t, ja tyhjänä ainakin niillä Nokian 500lla, tuloo tasaloikkaa peräs 50 vauhdis.
Niissä on vaan se huono puoli, että ainanki noi meiän kuorma-autoalustaiset kaatuu tosi helpolla, jos on vähänkin epätasanen paikka tai toispuoleinen kuorma. Siis niiden lehtijousten takia.urakkamies kirjoitti:Jousilla oleva kärry kuorma-auton renkailla kulkee kaikista tasaisimmin, mitä on itte tullu kärryjä nyhdettyä perässä.
Meillä aika monestikkin pitää vähintään kääntää kärrit pellon puolelle. Aina ei kanna edes noita tuhteja saati sitten kuorkin renkailla olevaa sisun perääMattiI kirjoitti:Viljakärryllä nyt tietysti aika vähän ajetaan pellolla nii ei sillä painolla sielläkään niin suurta merkitystä ole. Ja kyllähän nuo tuhtit aika katiskoja on kuorkista tehtyihin nähden
En tiiä mitkä laakerit telissä. Harmaissa tuhdeissa ei yhtään välystä telissä ja kohta 40v ajettu.Aecel kirjoitti: Onkos niissä vielä ryssänlaakerit alla? Tuosta yhestä on teli kulahtanu vituilleen ja pyöränlaakerit menny.
No ei tua niin kovin kummonen oo. EK kone, mutta silti kolmen kepin taktiikalla ja huonommalla hydrauliikalla. Eikös nuo classikit nimenomaan kuuluis suolle?Kasitonni kirjoitti: http://www.nettikone.com/valtra/t160/1503001 Unelma teeläinen.Mitä mahtais joutua maksamaan väliä 6400sesta?
20-25k?