Missä vika? Alan tekemään mappiprojektia mutta GE huutaa tätä.

Okei, kiitos!mikebirdie kirjoitti:Ei jumalauta mikä Jonnelandia tääkin nykyään on...
Ja alkuperäiseen niin tuo vissiin vaikuttaa siltä, että nuo kaikki virheissä mainitut objektit puuttuvat mapin alikansioista ja onko sitten XML-tiedostossakin jtn virhettä tapahtunu. En osaa muuten auttaa mutta voit kokeillaa asentaa Editorin uusiksi ja ladata kunnon toimivan tyhjän mapin.
Niinpä, minua aletaan syyttämään kusetuksesta(moilonen/kone-mies) kun kysyn että mikäköhän voisi olla vikana kun tulee erroria.Kasitonni kirjoitti:Täytätte aina nää Logliftin asialliset aiheet paskamyrkyillä. Sitten ihmetellään että mikä tätä foorumia vaivaa.Alkaa näyttämään siltä että vois olla kurinpidon paikka jollekki muullekin kun Lokkerille.
Valtra Driver kirjoitti:Ei sitä ilma perusteluja voi toista ruveta haukuu tietääkseni. Kuulkaas poijaat jos teil ei oo muuta tekemist ku haukkuu toista nii menkää vaik omaa huoneesee ja tutustukaa tein oikeeseen käteen vaikka ja keksikää mitä sillä voi tehä.
Taas tämä kaennuun murreRuzi kirjoitti:Kyllähä se o intteneti taakse piiloutuo ja sen turvin huuella ko ee tartte ommaa naamaa näöttää. Ja jokane tekkee omassa elämässään aena virheitä, elekee puuttuko toeste elämmää va yrittäkkää ellää jokane ommaa elämmää. Itte oon tosin teheny hieman rankempiaan virheitä mitäte..![]()
Ja toesekseen, tää on intternet, en ymmärrä minkä takkie otatte kaeke ni tosissaan?Se taetaa olla suurin ongelma nyt tässä. Ja jos joku o teheny toesenni käöttäjän, mitä vitun väliä? Mitäse teiä muitte persettä kutittaa, mistä seo teiltä poesa? Ei mistään, sitä minäki.
Ja vaekka joku kusettasihi, ni mitä sitte. Kyllä sitä jossae vaeheessa totuus lyö naamaan. Yrittäkkää nyt ees vittu jollae tappaa käöttäötyö, ei tästä tällämenolla tuu yhtään parempaa foorumie. Sitte itkettää ko on paska foorumi. Iha oma syy.
Kattokkaa peiliin, siellä on syy. Vaekka oottehi 10-15v, ni yrittäkkää olla hiema viisaampie ja "aekuismaesempie", vaekka tiijän että seo mahotonta.
Itteä alakaa pilluhilijaa vituttammaa tää teiä touhu. Olen puhunut. Peace.
Juu, se varmaan muuten toimisi mutta näyttää mustaa ruutua kokoajan.N141H kirjoitti:Mun tietääkseni noista warning jutuista ei tarvii välittää, mielestäni ei vaikuta mapin toimivuuteen.
Kokeele käyttää sitä Komaalin "Tyhjä" nimistä mapin pohjaa ittellä se ainakin toimii.LogLift kirjoitti:SampleModMap ja GE versio 6.0.3