Ja kromiputki vaan kiiltää

Rehut tehty ja koneet parkissa tallissa

Kyl mäki käytän sitä. Se vaikuttaa ny olevan ainoo mappi joka ei lagaa melkee ollenkaa tälläsellä romulla.Mattimies_ kirjoitti:Nätti F130 Wiineri!Ja kiva et joku käyttää mun mappia. :p
Mäki käytän =D sori OTValtra6250 kirjoitti:Kyl mäki käytän sitä. Se vaikuttaa ny olevan ainoo mappi joka ei lagaa melkee ollenkaa tälläsellä romulla.Mattimies_ kirjoitti:Nätti F130 Wiineri!Ja kiva et joku käyttää mun mappia. :p
Jakoon!!!Simulation kirjoitti:Nyt saa jo kärryäkin vedettyä tällä
Eiku niin tietysti. SorkkeSimulation kirjoitti:Ei ole viel valmis, pitää saada niinku että rattorit molempiin päihin
Mä teen semmosta veto puomia skehtupissa Muuten on valmis mut pitää laittaa värit ja sit nosto varsien korvat.
Ehkä tuli vähä kaponen takalasi ,koska nuo takasivulasit tuli liian leveeksi.. (nuo pyöristetyt) :[juketsu kirjoitti:Hienoa työtä, mutta miksihän se näyttää minun silmään hirmusen kaposelta varsinkin takaapäin..
Komee Voimajuhta tuo on! Kyllä jaksais p@skavaunua vetää..meikäpoeka kirjoitti:Tässä tämmönen verku =)
Kiva kiva! Otin mallia kun RIPARIN vieres oli tommonen niin zoomasin kaukaa ja otin kuvanValmet702s kirjoitti:Vähän heino kun meil on oikeesti saman lainen kuivuri!