Sovitaan näin. Minä lopetan kokonaan täällä olemisen. Kaikki on nousseet minua vastaan niin mitäpä minä "inisemään".
Sovitaan näin. Minä lopetan kokonaan täällä olemisen. Kaikki on nousseet minua vastaan niin mitäpä minä "inisemään".
3 kuukauden päästä onkin fs17 jo julkaistu.Kasitonni kirjoitti:Omistaako Loglift muuten aikakoneen jos oot pelaillu fs15 jo 3 vuotta? Ei muistaakseni ollu koko peliä vielä 2013.
Aika märkä ilma ku koko päivän tullu vettä.
MINÄOLENMIKKO laulaa osuvasti tänne; "aurinko paistaa, ei oo huolen häivää, koska on niin hiton hyvä päivä"Kasitonni kirjoitti:Aika märkä ilma ku koko päivän tullu vettä.
Täytyy tänään laittaa tulemaan jos meen tietokoneelle.Teemu kirjoitti:MINÄOLENMIKKO laulaa osuvasti tänne; "aurinko paistaa, ei oo huolen häivää, koska on niin hiton hyvä päivä"Kasitonni kirjoitti:Aika märkä ilma ku koko päivän tullu vettä.
Ei oo muute shotteja näkyny
No joo saa sillä, muttei mitää järkevää moottori jarrutusta.Aecel kirjoitti:Jaa ei saa vai: https://www.youtube.com/watch?v=vVx9Yzzq5-0Viki kirjoitti:Kyl se o lämpimänä tosi nopee vaihtaa, vaikka onha joku 4000 vielä astetta nopeampi. Alas päin synkronoimattomalla ei toki paljoo vaihella.
Kyllä se onnistuu, ite saan jotenkin välikaasulla alaspäin, ei toki nii sujuvasti kun ammattilaiset mutta jotenkin.
Pelin fs15LogLift kirjoitti:Oikeitten vai pelin??
Eipä sitä koskaan tiiäTeemu kirjoitti:Kenestähän modesta eka kuva? Ezmo vai joku muu?
Täällä taas sataa vettäKasitonni kirjoitti:Tuli oikeen nätti ilta ja nyt on hamppareita ja makkaraa grillissä.
???valmetti705 kirjoitti:Löytyykö autojen editoijaajia?
Joo suorahampaiset ne oikeita laatikoita on muilla tee mitää.Viki kirjoitti:No joo saa sillä, muttei mitää järkevää moottori jarrutusta.Aecel kirjoitti:Jaa ei saa vai: https://www.youtube.com/watch?v=vVx9Yzzq5-0Viki kirjoitti:Kyl se o lämpimänä tosi nopee vaihtaa, vaikka onha joku 4000 vielä astetta nopeampi. Alas päin synkronoimattomalla ei toki paljoo vaihella.
Kyllä se onnistuu, ite saan jotenkin välikaasulla alaspäin, ei toki nii sujuvasti kun ammattilaiset mutta jotenkin.
No minun kuvalla siitä ei tuu lasten kateltava, mutta toisaalta kukaan ei varmaan kinua sitä.Teemu kirjoitti:Kenestähän modesta eka kuva? Ezmo vai joku muu?
Juu täältä suunnasta myös juhannuksia kaikillearska fs11 kirjoitti:Hyviä juhannuksia itse kullekin.