Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Kaikki ajo menee maatalousajoon.
Ihan sama, vaikka oot bilistä heittämässä kylällä. Pitäähän sitä konetta joskus siirtää ilman työkoneitakin.

|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
- sierraman
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi englanti Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: sierraman
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Perhana kun tuulee ja just meni sähköt pitkään ne räpsikin ja nyt 10min ollu kokonaan pois ja täälä jos sähköt menee ni ne on sit pitkään pois. 

Kiitos JGFin!
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Niin, ainahan voi vedota että on menossa hakemaan peräkärrejä jostain. Tai miten, olihna jollain muutamama paristo mukana jaValmeksi kirjoitti:Kaikki ajo menee maatalousajoon.Ihan sama, vaikka oot bilistä heittämässä kylällä. Pitäähän sitä konetta joskus siirtää ilman työkoneitakin.
on aina hakemassa lypsyrobotin pattereita.

Joo, ei oo tullu heitetty pillurallia traktorilla, vaikka myönnänkin että muutamaan otteeseen on tullu käytyä koulussa sen kanssa.
Miksei täällä humppa soi?
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Projektii. Katsellaa sitä sitte myöhemmi juhannukse jälkee, et mitä sieltä tulee. Neljä pyörää ja ratti, alunperin ei oo edes ollu radioo.Mini20 kirjoitti:Saapiko udella että mitäs?Teemu kirjoitti:Tämähän päättyi parhainpäin, kaupat sovittu ja juhannuksen jälkeen käydä hakemassa, appiukko suostu lähtee auttamaan hakemisessa.Teemu kirjoitti:Nettiautoo on hyvä selata joo, kiinnostavia kohteita on muutama mut miksei nuo myyjät vois vastata puhelimeen..

-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Koulussa ja pesis harkoissa oon ite käynyt. Mutta ei kyllä huvikseen täällä traktorilla pörrää kun hirveitä koloja ja patteja.Aecel kirjoitti:Niin, ainahan voi vedota että on menossa hakemaan peräkärrejä jostain. Tai miten, olihna jollain muutamama paristo mukana jaValmeksi kirjoitti:Kaikki ajo menee maatalousajoon.Ihan sama, vaikka oot bilistä heittämässä kylällä. Pitäähän sitä konetta joskus siirtää ilman työkoneitakin.
Joo, ei oo tullu heitetty pillurallia traktorilla, vaikka myönnänkin että muutamaan otteeseen on tullu käytyä koulussa sen kanssa.

Voorumin kovin deutzimies.

- Diesel Power
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Kai sie sen kuplanräppänän haet tai sen laduxin?Teemu kirjoitti:Projektii. Katsellaa sitä sitte myöhemmi juhannukse jälkee, et mitä sieltä tulee. Neljä pyörää ja ratti, alunperin ei oo edes ollu radioo.

Made by: Jespa
- sierraman
- Kielet: suomi englanti Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: sierraman
Ei tuu kyl nukkumisesta mitään parituntia tuli sängyssä pyörittyä, mutta kun ei ni ei 

Kiitos JGFin!
-
Jos sitä rupeis yrittää nukkua, tais venähtää kans.

- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Niistä ei taida kumpikaan kulkee ominvoiminDiesel Power kirjoitti:Kai sie sen kuplanräppänän haet tai sen laduxin?Teemu kirjoitti:Projektii. Katsellaa sitä sitte myöhemmi juhannukse jälkee, et mitä sieltä tulee. Neljä pyörää ja ratti, alunperin ei oo edes ollu radioo.

Ketään tulossa tänään TSKM miittiin?

Kiitos allarista Mini20
#Kuukkelijutut
- Kone kuski
- Kielet: Suomi,Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: kone kuski
- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Tosiaan kaupungissa ajaminen on lähinnä perseestäMaon^ kirjoitti:Koulussa ja pesis harkoissa oon ite käynyt. Mutta ei kyllä huvikseen täällä traktorilla pörrää kun hirveitä koloja ja patteja.Aecel kirjoitti:Niin, ainahan voi vedota että on menossa hakemaan peräkärrejä jostain. Tai miten, olihna jollain muutamama paristo mukana jaValmeksi kirjoitti:Kaikki ajo menee maatalousajoon.Ihan sama, vaikka oot bilistä heittämässä kylällä. Pitäähän sitä konetta joskus siirtää ilman työkoneitakin.
Joo, ei oo tullu heitetty pillurallia traktorilla, vaikka myönnänkin että muutamaan otteeseen on tullu käytyä koulussa sen kanssa.Ja pää asiassa natikalla ajanut.

Legenda kertoo, että poliisi olis jollekkin sanonut kun oli tyttöystävä ollu kyydissä, että kyllähän se emännänhakureissu maatalousajoa on!

|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
-
Sato kivasti yöllä, onneks ny paistaa aurinko.

-
- Kielet: englanti,ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Täällä tulee helkatisti.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Ei täällä tuu tytöt rattorin kyytiin.Valmeksi kirjoitti: Tosiaan kaupungissa ajaminen on lähinnä perseestäPaljon hidasteita ja epätasaisuuksia asfaltissa.
Legenda kertoo, että poliisi olis jollekkin sanonut kun oli tyttöystävä ollu kyydissä, että kyllähän se emännänhakureissu maatalousajoa on!

Kaikkea sitä voi löytääkin, kuten meidän vanhan ännäläisen: https://www.instagram.com/p/BF_9BC6J74S ... athiaswarn
Piti pikkasen hierassta silmiään, että voiko se olla se.
- Maatila
- Moderaattori
Tuli tänään myytyä pari kesärengasta. Vielä semmoset mitä luulin ,ettei mene ikinä kaupaksi.. 40€ kahesta renkaasta joista toinen oli hieman sisälaidalta kulunut enemmän. Voi kyllä olla tyytyväinen.. Nyt on laitettu kaupan kunniaksi lisää tavaraa toriin myyntiin. Stihlin järeä moottorisaha ja uudet 14" pölykapselit. Toivottavasti sais edes jomman kumman kaupaksi nii sais varastoihin lisää tilaa. Se on kyllä jännä jos jotain saa myytyä niin täytyy heti laittaa lisää romua myyntiin ja sitte ku on hiljasempaa nii viiti sitten uusiakaan laittaa myyntiin 

Ite kävin varmaan yli 10 kertaa kuluneen 9.luokan aikana traktorilla koulussa, yli 20km päässä. Ei siinä muuta mutta joku opettaja tais joskus inistä että miten on varaa käydä traktorilla koulussa kun kumminki hesassa osotetaan mieltä maatalouden puolesta, ja että eikös traktorit kuuluis pellolle.Maon^ kirjoitti:Koulussa ja pesis harkoissa oon ite käynyt. Mutta ei kyllä huvikseen täällä traktorilla pörrää kun hirveitä koloja ja patteja.Aecel kirjoitti:Niin, ainahan voi vedota että on menossa hakemaan peräkärrejä jostain. Tai miten, olihna jollain muutamama paristo mukana jaValmeksi kirjoitti:Kaikki ajo menee maatalousajoon.Ihan sama, vaikka oot bilistä heittämässä kylällä. Pitäähän sitä konetta joskus siirtää ilman työkoneitakin.
Joo, ei oo tullu heitetty pillurallia traktorilla, vaikka myönnänkin että muutamaan otteeseen on tullu käytyä koulussa sen kanssa.Ja pää asiassa natikalla ajanut.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Akseli(Fin)
Meillä oli päättäreillä semmone tapahtuma, että seittemän ihmistä tuli rattoreilla ja veti ne opettajien parkkipaikoille poikittain.

Ford 4 ever!
- Ezmo
- Moderaattori
Tällainen pila voi käydä aika kalliiksi, jos joku opettaja hermostuu. Mukava ois maksaa joku 40-80€ pienestä pilasta.Akseli(Fin) kirjoitti:Meillä oli päättäreillä semmone tapahtuma, että seittemän ihmistä tuli rattoreilla ja veti ne opettajien parkkipaikoille poikittain.![]()

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Viki
Meillä tehtii vuos takaperin saman lailla, mutta ajeltii vain niitten opettajien paikalle, kenelle muutenki kettuiltiin puolin jos toisin.Ezmo kirjoitti:Tällainen pila voi käydä aika kalliiksi, jos joku opettaja hermostuu. Mukava ois maksaa joku 40-80€ pienestä pilasta.Akseli(Fin) kirjoitti:Meillä oli päättäreillä semmone tapahtuma, että seittemän ihmistä tuli rattoreilla ja veti ne opettajien parkkipaikoille poikittain.![]()
Viimeksi muokannut Viki, 19.06.2016 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
-
Hotelli varattu 7-9 ens kuuta Tampereelta. Elikkä okraan olis tarkotus tulla, jos vain saadaan siihen mennessä rehut pakettiin. 

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
On tosi kova hinku näyttelyyn jos sieltä Torniosta saakka lähtee porukalla katselemaan.Matias98 kirjoitti:Hotelli varattu 7-9 ens kuuta Tampereelta. Elikkä okraan olis tarkotus tulla, jos vain saadaan siihen mennessä rehut pakettiin.

Ei siinä, ihan mukava tuolla on aina ollut käydä. Tullu yleensä myös nähtyä paljo tuttuja ja opittua jotain.
- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Ite pitäis enskuussa pohjosee lähtee käymää, Pelloon. 14-17.7 poikkinaintiajot. Mutta saa nähä missä nukkuu :d joko jonku mökistä pummii nukkuma paikan tai sitte kylmästi vaa telttaa
Pellonhoviin en maksa... vaikka se hotelli huone oikeasti kallis oo mutta liikaa tasoon nähden..
Mutta tässä nukkumaan päin.

Mutta tässä nukkumaan päin.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
- sutki
- Moderaattori

Hyvään käyttöön menee intin pitempi loma kun voi pieni hullun kiilto silmäkulmassa painaa meneen. Noo aika pätkä hommaahan tää on kun 4-5h pari kertaa päivään tarttee ajaa noita bunkkereita tyhjäksi ja muu aika ootella että ne täyttyy. Hyvää tuntihommaa ei ole kiire

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa