Ootko päättäny että tuleeko ulkoota laitettavat parit yms vai ostettavat? Etupainonki varmaa värkkäät?Ei siinä mitään valittamista, komiaa on.Ännä kirjoitti:
FS15 Screenshotit
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
Re: FS15 Screenshotit

-
- Kielet: englanti,ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Komiaa ännällä

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno

Voi voi ku teistä ny joku nakkais jonkumoisen suomimapin jakoon..
Alkaa nää mapit oleen niin puhki nussittuja jo ja ku niitä teillä mappaajilla näkyy kyllä olevan vaikkan jakoon asti laittaa..

-
- Kielet: Suomi & englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmingmies
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mikä helvetti siinä on ku tarvii joka aiheessa koko ajan kinuta jotain? Opetelkaa ite tekeen mappeja ja modeja, kun kerran noin kova tarve niille on. Ja modeja on joka fs-nettisivu täynnä, pitäis löytyä sopivat jokaselle. Mua henkilökohtasesti ei enää kiinnosta, että tuleeko modi jakoon vai ei.. Tekijä varmasti tietää ite. Ja muutenki monesta mapista ainaki on sanottu että on jaossa jossain WhatsApp ryhmässä yms.
Ja asiasta kukkaruukkuun niin komioita koneita, kuvia, mappeja ja kaikkia mitä täällä on näkyny.
Ja kyllä tuo Valtra_Mies sinänsä totta puhu, että kaikki jaossa olevat suomimapit on täysin puhkinussittuja, mutta nii ei siinä mitään.
Juu ei mulla muuta, jatkakaa
.
Ja asiasta kukkaruukkuun niin komioita koneita, kuvia, mappeja ja kaikkia mitä täällä on näkyny.
Ja kyllä tuo Valtra_Mies sinänsä totta puhu, että kaikki jaossa olevat suomimapit on täysin puhkinussittuja, mutta nii ei siinä mitään.
Juu ei mulla muuta, jatkakaa

Painu helvettiin tai tuun hakeen sut tänne.
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Tää nykyajan jonnesukupolvi jakaa modejaan ja mappejaan WA:ssa ja tiesmissä ryhmissään.
- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Ennemmin jaan modeja WA:ssa ja tiesmissä ryhmissä niin kinuajat jää iliman, eikä ulukomaalasetkaan saa levitettyä omissa nimissään muille sivustoille.Teemu kirjoitti:Tää nykyajan jonnesukupolvi jakaa modejaan ja mappejaan WA:ssa ja tiesmissä ryhmissään.

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
No eihän tule jos on hyviä ja toimivia modeja.Ruutana kirjoitti:EI kukaan uskalla mitään jakoon laittaa kun tulee heti paskaa niskaan.
- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
En ymmärrä, mitä sä menetät jos jaat ediittejäsi julkisesti? Vastaus on että et mitään, ulkomaalaset välillä aina noita pöllii, mutta niistä ny kannattaa aina ilmoittaa sivuston pitäjälle, useasti olen FS15.LT sivulle laittanut ilmoitusta modeista joissa on virheelliset krediitit, ja ne on sittemmin korjattu.ViljamiFIN kirjoitti:Ennemmin jaan modeja WA:ssa ja tiesmissä ryhmissä niin kinuajat jää iliman, eikä ulukomaalasetkaan saa levitettyä omissa nimissään muille sivustoille.Teemu kirjoitti:Tää nykyajan jonnesukupolvi jakaa modejaan ja mappejaan WA:ssa ja tiesmissä ryhmissään.

-
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
Rehukasan polkemista

FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!
Parhaalla on värinsä.Sininen.
Parhaalla on värinsä.Sininen.
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Ei taida olla sivuakaan ilman että olis paskamyrsky ilmassa tästä aiheesta. Tapelkaa pojat, saatte tupakkia. 

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Kinuajat jää ilman mutta se on vain murto-osa siitä porukasta mikä myös jää ilman sitä modia. Minusta aiva naurettavaa touhua jaella tietyissä piireissä vaan modeja sen takia ettei joku tietty/pari tyyppiä sitä saa.ViljamiFIN kirjoitti:Ennemmin jaan modeja WA:ssa ja tiesmissä ryhmissä niin kinuajat jää iliman, eikä ulukomaalasetkaan saa levitettyä omissa nimissään muille sivustoille.Teemu kirjoitti:Tää nykyajan jonnesukupolvi jakaa modejaan ja mappejaan WA:ssa ja tiesmissä ryhmissään.
Eikä tuo teiän touhu minusta yhtää ainakaa helpota tätä "kinuamiskulttuuria"

Volvomies on erimies.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Eikö tuo nyt ole jokaisen ihan itse päätettävissä missä, miten, miksi ja kenelle modejaan käyttöön jakaa. Miksei sitten vaan kielletä kaiken maailman esittelyketjuja, jos niistä joku voi kerran mielensä pahoittaa? Minä en henkilökohtaisesti ole tehnyt yhtäkään mappia vain siksi, että laittaisin sen jakoon kaikkien iloksi. Innostus koko mappaustouhuun lähti siitä, kun en löytänyt mieleistä mappia, en sitten millään. Kaikilla on omat syynsä jaella modejaan eri keinoin. Itse näen tuon mainitsemasi pienen piirin (lue rinkirunkun) hyvänä keinona saada mapeilleni asiallisia testaajia. Jos niitä nyt joku esittelee niin silloin ainakin minun kohdallani se modinhimoinen voi olettaa esiteltävän mappini tulevan jakoon jossain vaiheessa. Miksi pitää yleisesti päivitellä: "Laittais nyt joku jonkun modin/mapin jakoon." Voisi aivan yhtä hyvin kysyä suoraan modaajalta, onko modi x tai y tulossa jakoon. Minulta saa aina kysellä ja tulen aina vastaamaan parhaani mukaan kysymyksiin. Nyt on vaan joidenkin kohdalla käynyt niin, ettei edes vaivauduta vastaamaan kysymyksiin millään muotoa. Tämä kyllä harmittaa itseänikin ja sen johdosta pyrin toimimaan itse toisin.RainBow_ kirjoitti:Kinuajat jää ilman mutta se on vain murto-osa siitä porukasta mikä myös jää ilman sitä modia. Minusta aiva naurettavaa touhua jaella tietyissä piireissä vaan modeja sen takia ettei joku tietty/pari tyyppiä sitä saa.ViljamiFIN kirjoitti:Ennemmin jaan modeja WA:ssa ja tiesmissä ryhmissä niin kinuajat jää iliman, eikä ulukomaalasetkaan saa levitettyä omissa nimissään muille sivustoille.Teemu kirjoitti:Tää nykyajan jonnesukupolvi jakaa modejaan ja mappejaan WA:ssa ja tiesmissä ryhmissään.
Eikä tuo teiän touhu minusta yhtää ainakaa helpota tätä "kinuamiskulttuuria"
Ei mulla muuta tähän asiaan ole sanottavaa, pääpointtina kehotan kysymään asioista suoraan henkilöiltä, jotka niistä tietävät.
- Petrimies
Motia --> http://psorvali.ltd/
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
Mutta on se mun mielestä kyllä ihan vittumaista jos aletaan jakeleen modei esim vain "parhaille" modaajille... Olis se kyllä aika ärsyttävää jos esim. Ännä julkasis sen omia komeita modeja vain henkilöille x ja z. En siis tällä viestillä pakota laittamaan mitään modia jakoon... Tämä oli vain minun mielipide.
-
Tuskin kukaan haluaisi jakoon testaamatonta, huonoa modia. Pakko ne on jotenkin testauttaa ja sen toteuttamiseen ei yleisjakelun lisäksi ole oikein muuta toimivaa keinoa kuin pienemmässä, luotettavassa porukassa testaaminen. Mä ainakin toivon, ettei ne modit jäis sinne pieniin piireihin, varsinkaan siinä tapauksessa jos ne ovat täysin valmiita ja pelikelpoisia.Tuputin kirjoitti:Mutta on se mun mielestä kyllä ihan vittumaista jos aletaan jakeleen modei esim vain "parhaille" modaajille... Olis se kyllä aika ärsyttävää jos esim. Ännä julkasis sen omia komeita modeja vain henkilöille x ja z. En siis tällä viestillä pakota laittamaan mitään modia jakoon... Tämä oli vain minun mielipide.
Edit: Valmetti Jätkän kanssa täysin samaa mieltä.
Viimeksi muokannut Petrimies, 17.06.2016 00:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Motia --> http://psorvali.ltd/
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet
Petrimies puhuu täyttä asiaa. Itekkin aloitin mappauksen, kun ei löytynyt hyvää mappia millään. Olenhan mä niitä jakoonkin laittanut, mutta en edes murtoosan puolikastakaan siitä määrästä mitä multa löytyy. Ja jos noin perkuleesti on pakko modi saada, niin itekkin voi tehdä. Ja ellei riitä niin ainahan voi tehdä, vaikka kokonaisen pelin. Yritän itekkin vastata parhaani mukaan, mutta se ei aina ole helppoa. Ei muuta.
-Valmetti Jätkä

-Valmetti Jätkä

-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
Juu no puhutte kyllä aivan asiaa! No eiköhän tää voida lopettaa tähän ja jatkaa kuvilla?
-
Asian juju piilee varmaankin siinä, ettei edes puolet tämän sivuston ihmisistä osaa tehdä modeja/mappeja. Itsekkin kyllästyin tähän peliin sen takia, kun mapit kävivät liian tylsiksi... Helppo niitten on sanoa jotka osaa tehdä, että jakaa vain paikassa x ja z, ja tietyille henkilöille.(en nyt tarkoita modien testaajia). Tottahan se on, että jotkut ei vaan malta pysyä pöksyissään kun näkee jonkun hienon modin.Valmetti jätkä kirjoitti:Petrimies puhuu täyttä asiaa. Itekkin aloitin mappauksen, kun ei löytynyt hyvää mappia millään. Olenhan mä niitä jakoonkin laittanut, mutta en edes murtoosan puolikastakaan siitä määrästä mitä multa löytyy. Ja jos noin perkuleesti on pakko modi saada, niin itekkin voi tehdä. Ja ellei riitä niin ainahan voi tehdä, vaikka kokonaisen pelin. Yritän itekkin vastata parhaani mukaan, mutta se ei aina ole helppoa. Ei muuta.
-Valmetti Jätkä

Kiitokset Finskille.
KTM=Kovin Taitavat Mopoilijat
- Tasaaja
Kauhee paskamyrsky.
Mut komeet kuvat.

Mut komeet kuvat.
Viimeksi muokannut Tasaaja, 17.06.2016 10:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kun tietämättömät lähtevät puhumaan asioista joista eivät tiedä mitään ja toiset tietämättömät lähtevät korjaamaan asioita niin loppu tulos on että kukaan ei tiedä mistä puhuu...
-------------------------
Paska_myrsky. Mut joo eiköhä lopeteta tämä ja laitetaan niitä kuvia välilläTasaaja kirjoitti:Kauhee paska myrsky.![]()
Mut komeet kuvat.

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
- Tasaaja
Oho kirjotus________virhe.Haxa kirjoitti:Paska_myrsky. Mut joo eiköhä lopeteta tämä ja laitetaan niitä kuvia välilläTasaaja kirjoitti:Kauhee paska myrsky.![]()
Mut komeet kuvat.

Kun tietämättömät lähtevät puhumaan asioista joista eivät tiedä mitään ja toiset tietämättömät lähtevät korjaamaan asioita niin loppu tulos on että kukaan ei tiedä mistä puhuu...
-------------------------