Sadonmaan viljatila
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi & englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmingmies
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Sadonmaan viljatila
Päivää! Mun nimi on Jussi Lehti ja pidän noin 120ha viljatilaa Sadonmaassa yhdessä kihlattuni Saran kanssa. Sara auttelee joskus töissä mutta useimmiten teen työt yksin. Ja tosiaan ite oon vasta 26v. ja Sara on 24v. Joskus myös omalla isälläni on intoa hypätä traktorin puikkoihin ja kyllähän minä sille maksankin, kerran kun töitä tekee.
Traktoreina meillä on tällä hetkellä New Holland 110-90, John Deere 3030 ja Valmet 6600. Kaikki on ollut luotettavia ostosta saakka, paitsi tietysti kulutus osia on pitänyt vaihdella. Ja sitten lisää koneista.
Ja kommenttia!

Painu helvettiin tai tuun hakeen sut tänne.
- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Re: Sadonmaan viljatila
New Hollandin merkillä 110-90:ä sai vasta -98 eteenpäin jos oikein muistan...
No, jatkoa ootellaan.
No, jatkoa ootellaan.

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
-
- Kielet: Suomi & englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmingmies
Re: Sadonmaan viljatila
En oikein oo tarkemmin perehtyny noihin Nyykkäreihin mutta ainaki Fiiatin merkillä tuota tehtiin vuosina 86-88. (Konedatan mukaan) Nyykkäri osastolla Konedatassa ei etes oo 110-90:ä..ViljamiFIN kirjoitti:New Hollandin merkillä 110-90:ä sai vasta -98 eteenpäin jos oikein muistan...

E: Sen verran kylmä pihalla, että saattaa tulla eka päikkäri tnää.

Painu helvettiin tai tuun hakeen sut tänne.