Ihan ilman alustaa ja 18-55 kittiputkella. Runkona Canonin 700DRainBow_ kirjoitti:Ootko jalustalla ja minkälaisella putkella nuita kuvannu?

Ihan ilman alustaa ja 18-55 kittiputkella. Runkona Canonin 700DRainBow_ kirjoitti:Ootko jalustalla ja minkälaisella putkella nuita kuvannu?
On se komia. Ite suunnitellu hankkivani kanssa tommosen 240, ja tosa ois yhellä takapihallaMaon^ kirjoitti:5v ja ohjaus tehostin.
Pieniä jälkiä siellä täällä niitä korjailla. Ja turbopakosarjakin löytyy hyllystä.
Mielummi mä ton volvon valitsisin ku jonkun pienen tonnikalapurkiksi menevän ranskalaisen.Aecel kirjoitti:On se komia. Ite suunnitellu hankkivani kanssa tommosen 240, ja tosa ois yhellä takapihallaMaon^ kirjoitti:5v ja ohjaus tehostin.
Pieniä jälkiä siellä täällä niitä korjailla. Ja turbopakosarjakin löytyy hyllystä.
rojektikuntonen 240 Turbo. Paljon vaa tarttis, mutta vielä joskus.
Issee vaan vastustaa viimeiseen saakka. Kuulemma mitään järkiä ostaa hirveän rumaa, raskasta,
laiskaa ja bensaasyövää vanhaa Volvoa ja ehdottanu jotain pientä ranskalaista.
Juu-uh...
Ihan niinku meikäläisen suusta, mutta lisänä olis kauhea ajettavuus.. Muttei kyllä mitään pientä ranskalaista ehottas vaan isoa pösöä. 406 tai 605 turbodieseli konneella...Aecel kirjoitti:
Issee vaan vastustaa viimeiseen saakka. Kuulemma mitään järkiä ostaa hirveän rumaa, raskasta,
laiskaa ja bensaasyövää vanhaa Volvoa ja ehdottanu jotain pientä ranskalaista.
Juu-uh...
8v on pomminvarma ja 16tappine myös kunhan muistaa jakopääremmin vaihtaa. Ovien alalaidathan noissa vectroissa ainankin tuppaa lähteä happanemaan.Tele kirjoitti:Foortista en sano mitään mutta 8venaset ooppelit 90luvulta ja 2000luvun alkupäästä on aika lujia pelejä oikeasti(?). Tai ainakin moni kertonu että hyviä autoja... aina sinne 400tuhanteen kilsaan asti..? Se on sitten eri asia kuka sellasella kehtaa ajaa.