Esmeltä tuo vaikuttaa, löytyy täältä päin aika samanlainen rungoltaan, ja uudempi, tuossa ei taida rungon-kääntöä olla?Ännä kirjoitti:Ei oo kyllä mitää hajua, kenen tekele.Simppa kirjoitti:Minkä merkkinen juontokoura Ännällä? Hyvässä vauhissa näyttänee valmistelut olevan.
Mitä tilalla tapahtuu (Yleinen keskustelu)
- Simppa
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Mitä tilalla tapahtuu (Yleinen keskustelu)

- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
On tuos rungonkääntö.Simppa kirjoitti:Esmeltä tuo vaikuttaa, löytyy täältä päin aika samanlainen rungoltaan, ja uudempi, tuossa ei taida rungon-kääntöä olla?Ännä kirjoitti:Ei oo kyllä mitää hajua, kenen tekele.Simppa kirjoitti:Minkä merkkinen juontokoura Ännällä? Hyvässä vauhissa näyttänee valmistelut olevan.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Metristä polttopuuta ruuvataan ja ootellaan pellolle pääsyä 

Kiitos RAPE
-
Lietettä kierrätetty niin uudessa, kuin vanhassakin navetassa, kun ei tahdo tuo vasikan paska oikein kulkea kuiluissa.
Kyllähän siinä tuli aika keväinen tunnelma, kun paska haisi.

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Huomenna olis veden ajohommia tiedossa. Paskatkin pumpata toiseen kaivoon.Matias98 kirjoitti:Lietettä kierrätetty niin uudessa, kuin vanhassakin navetassa, kun ei tahdo tuo vasikan paska oikein kulkea kuiluissa.![]()

Mitenkäs te oikeen kierrätätte paskalla? Täällä otetaan imuvaunulla vettä ojasta ja ruutataan ritilän väliin.

Voorumin kovin deutzimies.

-
Vanhassa navetassa menee, kun vaan puottaa pumpun kaivoon ja laittaa kaikki talon letkut pumppuun kiini niin yltää hyvin kuilun päähän. Uuteen navettaan haetaan yleensä livakalla vettä jostain ojasta tai lietesäiliön pinnasta, kun sehän on sekottamattomana pinnasta melkein vettä. Ja ritilän väliin siis laitetaan vaan kolmen tuuman letkulla.Maon^ kirjoitti:Huomenna olis veden ajohommia tiedossa. Paskatkin pumpata toiseen kaivoon.Matias98 kirjoitti:Lietettä kierrätetty niin uudessa, kuin vanhassakin navetassa, kun ei tahdo tuo vasikan paska oikein kulkea kuiluissa.![]()
Kyllähän siinä tuli aika keväinen tunnelma, kun paska haisi.![]()
Mitenkäs te oikeen kierrätätte paskalla? Täällä otetaan imuvaunulla vettä ojasta ja ruutataan ritilän väliin.

- Ezmo
- Moderaattori
Onko kuinka leveät kuilut? Mää oon sellasia rakennusvirhekuiluja huuhtonu useamman vuoden ajan. Yhteen huuhdontaan menee vähintään päiviä ja se piti tehä useasti vuodessa. Siinä paskan piti kuilun päässä leikkautua 80cm leveiksi palasiksi ja tippua kuilun kylessä olevasta aukosta.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Meille joku idiootti piirti kuilun keskelle navettaa. Sen mielestä se oli säästöä ku sai halvemmalla. Nyt ei sitte paska liiku vaikka ajas 500 mottia vettä kuiluu. Tosin osa syynä on että rakennus kesä oli märkä niin ei voinu upottaa lietesäiliötä ihan niin syvälle ku piti.

-
Lehmien ja hiehojen alla on 360 ja 380, leveitä, ja ne on kyllä toiminu aivan kohtuullisesti. Kulujen kummassakin päässä on muistaakseni 70cm leveä putoajakuilu. Yhen kerran alkuaikoina piti hiehojen kuiluun laitaa vettä, kun paska oli niin kuivaa ja ei laitettu vettä kuilun pohjalle ennen kuin sinne tuotiin hiehot. Vasikkalan kuilussa tehtiin selvä virhe, kun se kuilu on kokonaan erillinen, ja se yhistyy lehmien kuiluun liianpienillä rumpuputkilla, niin se ei toimi huonostikkan. Vanhassa navetassaki toimii siksi nyt niin huonosti, kun siellä on pelkkiä hiehoja, niin paska sielläki niin kuivaa, että ei oikein toimi.Ezmo kirjoitti:Onko kuinka leveät kuilut? Mää oon sellasia rakennusvirhekuiluja huuhtonu useamman vuoden ajan. Yhteen huuhdontaan menee vähintään päiviä ja se piti tehä useasti vuodessa. Siinä paskan piti kuilun päässä leikkautua 80cm leveiksi palasiksi ja tippua kuilun kylessä olevasta aukosta.
Ja kyllä meilläkin oli rakennuskesä aiva käsittämätömä märkä. Vettä tul harva se päivä, mutta ei se kyllä saa estää sitä että lietesäiliötä ei saada tarpeeksi syvälle.

-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Aamusella kävin ottamassa aurausviitat pois tien varsilta.

Ja perunanistutuskoneeseenkin saatiin matot paikalleen, kohta vähän raivaussahalla mettään heilumaan. Klapiakin pitäisi vielä tehdä.

Ja perunanistutuskoneeseenkin saatiin matot paikalleen, kohta vähän raivaussahalla mettään heilumaan. Klapiakin pitäisi vielä tehdä.
-
8 kuormaa verkulla lisää ajettu vettä. ~32kuutiota, samalla vielä paskat pumpattiin toiseen kaivoon niin nytten ei tarvitse taas pitkään aikaan tehdä mitään.
Meillä tahtoo jäädä kynnyksiin kiinni nytten tuo lypsyaseman kuilun kynnys on tehty erillailla on kiilamainen kun nuo muut pystysuoria. Niin tuo ainakin on pelannut aivan ongelmitta.
Ja nytten oli osasyynä tuohon että kaivo oli täynnä tuntu että ei kaivossa pinta laskenut ollenkaan kun rupes navetasta tulemaan kunnolla.
Hyvä treenata verkulla välikaasua kun tuota vettä ajaa tuolla 4 kuution paskervillerillä.
Tuntuu että verku tekee töitä kärryn edessä. 

Hyvä treenata verkulla välikaasua kun tuota vettä ajaa tuolla 4 kuution paskervillerillä.

-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Koskas te verkun ootte hommannut vai enkö oo vaan kuullu siitä aikasemmin?

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
-
On kai tuo 135 ollu jo parikin vuotta harrastepelinä ja pienissä töissä.
Katkaisuhoitoa pitää antaa kun kerkiää, vaihtaessa täys kuorma päällä niin luistaa hetken. 

- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Ei nyt tällä tilalla tapahtunutta mutta kuitenkin.
Tuli tuo OP kultajyvä -lehti ja siinä oli juttua Manuporkista.
Tämä pisti silmään:
Mitenkä tuo nyt on mahollista? Ännä varmaan osaat vastata?
Sikojen kierto pitäis tuolla paikkamäärällä olla viisi ja puoli vuodessa.
Normaali on 3,5-4.
Vai onko tuo tietopalsta kustu kun jutussa kuitenkin luki, että kaikki osakkaat tuottavat yhteensä 30 000 teurassikaa vuodessa?
Mutta kyllä siellä pohojammaalla kaikki on suurta.
Tuosta 5400 ku ottaa nollan pois ni ollaan melkein meidän paikkamäärässä(550) 
Tämä pisti silmään:

Sikojen kierto pitäis tuolla paikkamäärällä olla viisi ja puoli vuodessa.

Vai onko tuo tietopalsta kustu kun jutussa kuitenkin luki, että kaikki osakkaat tuottavat yhteensä 30 000 teurassikaa vuodessa?
Mutta kyllä siellä pohojammaalla kaikki on suurta.

|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
-
Tänään tuli siemenperunaa, huomenna pitäisi tulla toinen rekka viemään jäteperunaa. Perjantaina käydään istuttamassa pari hehtaaria perunaa yhdelle toiselle tilalle. Puutakin kerkesin tänään jonkinverran ruuvvilla halkomaan.
-
Mihin jäte potut meenee ? Ja eikö oo ruuvilla hyvä halkoo puitasuperpottu kirjoitti:Tänään tuli siemenperunaa, huomenna pitäisi tulla toinen rekka viemään jäteperunaa. Perjantaina käydään istuttamassa pari hehtaaria perunaa yhdelle toiselle tilalle. Puutakin kerkesin tänään jonkinverran ruuvvilla halkomaan.

Kiitos RAPE
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Ihte pisti silmään takakans jossa oli Valtran loppuunmyyntimainos.Valmeksi kirjoitti:Ei nyt tällä tilalla tapahtunutta mutta kuitenkin.
Tämä pisti silmään:Mitenkä tuo nyt on mahollista? Ännä varmaan osaat vastata?
Sikojen kierto pitäis tuolla paikkamäärällä olla viisi ja puoli vuodessa.Normaali on 3,5-4.
ssä(550) :
Mutta kyllä siellä pohojammaalla kaikki on suurta.Tuosta 5400 ku ottaa nollan pois ni ollaan melkein meidän paikkamääräD
Miksei täällä humppa soi?
-
Nuo lajittelujätteet menee perunahiutaleiksi vissiin. Eli ne mitkä ei kelpaa ruokaperunaksi niin menee sitten tuommoseen käyttöön. Ja juu ruuvilla täytyy vaan olla tarkkana, kun ei oo työturvallisuus huipussaan.casepuma kirjoitti:Mihin jäte potut meenee ? Ja eikö oo ruuvilla hyvä halkoo puitasuperpottu kirjoitti:Tänään tuli siemenperunaa, huomenna pitäisi tulla toinen rekka viemään jäteperunaa. Perjantaina käydään istuttamassa pari hehtaaria perunaa yhdelle toiselle tilalle. Puutakin kerkesin tänään jonkinverran ruuvvilla halkomaan.

- Ännä
- Moderaattori
Tuos on laskettu kaikkien osakkaitten määrät yhteensä.Valmeksi kirjoitti:Ei nyt tällä tilalla tapahtunutta mutta kuitenkin.
Tämä pisti silmään:
Sikojen kierto pitäis tuolla paikkamäärällä olla viisi ja puoli vuodessa.Normaali on 3,5-4.
Mutta kyllä siellä pohojammaalla kaikki on suurta.Tuosta 5400 ku ottaa nollan pois ni ollaan melkein meidän paikkamäärässä(550)

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Shellillä käymäs. 

Vein teekkarin huollettavaksi näin illalla/yöllä nii ei isän tarvinnu lähtiä aamulla viemään.

Vein teekkarin huollettavaksi näin illalla/yöllä nii ei isän tarvinnu lähtiä aamulla viemään.

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
-

Kiitos RAPE
- Lännen c110
- Kielet: Suomi,englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Länkkäri!
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
- Viesti:
Ainaki heijän käytös, en sit tiiä onko pankin vai oma.Lännen c110 kirjoitti:Meinaatko, että on iha oma kone?