Rohkenisin kyllä olla sitä mieltä, että tekniikka se on, joka Mersussa kestää, etenkin noissa ennen 2000-lukua tehdyissä. Pelti häviää reipasta tahtia ympäriltä muuttuen ruosteeksi, kokemusta on, pihassa 500tkm ajettu W202, joka on ollu todella moitteeton tekniikaltaan, mutta pohjaa ja peltejä saa olla joka vuosi paikkailemassa. Kuten Valtra655 sanokin jo, niin kaikissahan jotain vikoja on, toisissa enemmän ja toisissa vähemmän. Vois melkeen sanoa, että Mersun vanhaa Disel-konetta ei ajamalla rikki saa. Elävä esimerkki löytyy tuolta muutamankymmenen kilsan päästä, yksi taksina ollut W123, jolla ajettu samalla koneella hiukan reilut 3 miljoonaa.Valtra655 kirjoitti:Rungon osaltahan mersu on kestävintä laatua. Mutta muuten keskitasoa. Tiedän monia joilla mersussa on paljon vikaa. Tänään viimeksi istuin kyydissä kun isäntä manaa jotain vikaa. Ja kuulemma ei oo eka jota niitä manaa.Traktorimies_ kirjoitti:Noihin Killerin juttuihin ei kannata ees kiinnittää huomiota. Jääny sellaselle pienen, kiukuttelevan lapsen tasolle ja kaikki on parasta mitä omalla isällä on (tai tässä tapauksessa ittellä, taitaa Saapin omistaminen ottaa koville) ja muu on täyttä p@skaa.Parempaa autoa ku Mersu saa jonkin aikaa ettiä, jos nyt vaikka tekniikallisesti vertaa kestävyyttä yms.
Mutta suotta tästä aiheesta alotetaan tappelua. Kenenkäkin perseen alla saa olla se peli minkä itse haluaa. Ei sen pitäisi toisten persettä kutittaa.
Ja jokasesta autosta löytää vikaa ja on sitä vikaa. Ainootakaan autoa ei ole tehty missä ei olisi jotain vikaa. Paitti meidän mondeo pääsee lähelle.
