Ja jos on niin ku vaivalla sain avattua mapin .i3D tiedoston auki niin onko toi se saha?

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »


Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”
Tänään on 24.06.2026 23:02
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)
