German Meisterwerk.
Fendt 1000 Vario on Fendt-traktorisarjaan kuuluva täysin uusi suuritehoinen vakiotraktori. Tehokas 380–500 hevosvoiman traktori on suunniteltu erityisesti vetotöihin ja globaaleille markkinoille. Traktorin vakuuttavia ominaisuuksia ovat sen kompakti rakenne, uusi x5 S -ohjaamo sekä palkittu ja traktoriin täydellisesti integroitu Fendt Variotronic -järjestelmä.
1038 Vario 380 hv 279 kW
1042 Vario 420 hv 309 kW
1046 Vario 460 hv 338 kW
1050 Vario 500 hv 368 kW
Maksimiteho (ECE R24 -standardin mukaisesti)
Ei millään pahalla kettunen mutta kuka tuota vois oikeesti sydämmestään haluta? Meinaan tuohan on karkiasti sanottuna ruma ko rankkitynnyri. Toistan ei tosiaan millään pahalla mutta tämä on minun mielipiteeni.
Edit: Yritin pitää omana asianani, mutta rupes häirihtee kun tää on kuitenkin jo toinen kerta ku tuost on laitettu kuvaa nii oli sit ihan pakko kysyy et kelle muka tuommoonen kelpais.
Viimeksi muokannut RehuriFin, 16.12.2015 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä .
Niinno jos nyt sille linjalle lähetään nii kyllähän mä mieluummin tuon ottasin kuin olisin ilman. Ja voihan sen konepellin halutessaan irrottaa jos se nyt niin hirveästi häiritsee.
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä .
Yhtäkää nykyraktoria ei voi komiaksi kehua. No onneksi ei oo koskaa rahhaa laittaa uutta ja sitte 20 vuojen päästä jos pystys jonku nykysen uuden mallin raktorin ostamaan nii ei enää kannata. Taitavat olla jo niin epävarmoja kapistuksia.
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Kieltämättä taitavat olla hiemam päästään sekoja jotka nuita suunnittelee. Viiatinki konepelti suunnille kanttinen loota ja on se komiampi kyllä kun tuom ventin konepelti ja uus kasekin.
Itteäni toi T4 ei vakuuta mutta ännä oli kyllä iha näppärän kokone ja ihan järkevänlaine mitä tänää kävi molemmis ja vertailin niitä.
Mutta kyllähän toi ännä on ottanu etumatkaa vanhoihin ja hyvä niin. Mutta emmää nykysiä siihe vaihtaas.
Maon^ kirjoitti:Kieltämättä taitavat olla hiemam päästään sekoja jotka nuita suunnittelee. Viiatinki konepelti suunnille kanttinen loota ja on se komiampi kyllä kun tuom ventin konepelti ja uus kasekin.
Jep, uudet ventit ja reutsitkin on suuniteltu näyttämään joltakin urheiluautolta. Ne on ne italialaiset.Tekeevät niistä "aggressiivisen näköisiä" ,työkoneitahan ne vain on.
Maon^ kirjoitti:Kieltämättä taitavat olla hiemam päästään sekoja jotka nuita suunnittelee. Viiatinki konepelti suunnille kanttinen loota ja on se komiampi kyllä kun tuom ventin konepelti ja uus kasekin.
Jep, uudet ventit ja reutsitkin on suuniteltu näyttämään joltakin urheiluautolta. Ne on ne italialaiset.Tekeevät niistä "aggressiivisen näköisiä" ,työkoneitahan ne vain on.
7250 kyllä on komea mut 6210 konepellistä en tykkää. Lokarit on kyllä komeat. Hommata jostakin vanhan mallinkone pelti. .