Mulla ei ainakaa tullu tuo ku lohiluomas.John Deere 2650 kirjoitti:Hei FS 2011 pelurit! Onko teillä käynyy nii että peli kaatuu ja tulee virheilmotus "Bad allocation"? Pystyykö sen jotenki korjaamaa? Ja tämä tapahtuu kaikissa mapeissa.
Saabilla ajaa kyllä myös sen 400 000 - 500 000 kevyesti.. Pitää huolta vaan autosta..Maatila kirjoitti:Olis jännä tietää miten tuo lista muuttuu kun vaihdetaan tuo 300tkm-->500tkm. Luulen ,että ainaki 3 ekaa autoa pysyy samana. Mutta luulen ,että opel, bmw ja nissan vois pudota alemmaksi useammanki pykälän..
Mikään muu ei herätä yhtä paljon tunteita kun Saabi. Joidenkin mielestä se on laadukas auto ja toiset taas sitä mieltä että aivan sairas auto.Matias kirjoitti:Saabilla ajaa kyllä myös sen 400 000-500 000 kevyesti.. Pitää huolta vaan autosta..Maatila kirjoitti:Olis jännä tietää miten tuo lista muuttuu kun vaihdetaan tuo 300tkm-->500tkm. Luulen ,että ainaki 3 ekaa autoa pysyy samana. Mutta luulen ,että opel, bmw ja nissan vois pudota alemmaksi useammanki pykälän..
No itelläni on saab 900s vm -94. Ite rullannut autolla reilu 30 000km ja mitään oikeastaan oo ollu, etuiskarit vaihtanut, tuulilasin ja kaikki huollot tehnyt, öljyt, suodattimet jne jne..Valtra655 kirjoitti:Mikään muu ei herätä yhtä paljon tunteita kun Saabi. Joidenkin mielestä se on laadukas auto ja toiset taas sitä mieltä että aivan sairas auto.Matias kirjoitti:Saabilla ajaa kyllä myös sen 400 000-500 000 kevyesti.. Pitää huolta vaan autosta..Maatila kirjoitti:Olis jännä tietää miten tuo lista muuttuu kun vaihdetaan tuo 300tkm-->500tkm. Luulen ,että ainaki 3 ekaa autoa pysyy samana. Mutta luulen ,että opel, bmw ja nissan vois pudota alemmaksi useammanki pykälän..
Pitäs myös moottorit ottaa vertailuun. Mersuja on kasakaupalla dieselinä ja minun arvion mukaan valtaosa Volvoista on bensoja. Volvolla on myös niitä volkkari ja rellu viritelmiä.Jespa kirjoitti:Noiski nyt on taas se huono puoli, että ei oo otettu huomioon niitä määriä mitä on yleensäottaen laskettu liikenteeseen.
Älä yhtää hauku deekua.Ezmo kirjoitti:Pitäs myös moottorit ottaa vertailuun. Mersuja on kasakaupalla dieselinä ja minun arvion mukaan valtaosa Volvoista on bensoja. Volvolla on myös niitä volkkari ja rellu viritelmiä.Jespa kirjoitti:Noiski nyt on taas se huono puoli, että ei oo otettu huomioon niitä määriä mitä on yleensäottaen laskettu liikenteeseen.