Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
- Mini20
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, englanti ja huonoa svenskaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Mini20
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
Siis autot oli rinnakkai niin, että toine meni toiseen suuntaa ja toine toiseen ja sie tömäytit persiisee? Vauhtia oli tietysti jonku verra? Ja saisko focuksesta kuvaa? Näitä sattuu, eteki tämmösillä keleillä.

Intel i3 6100|Asus H110M-A|8gb Crucial Ballistix sport|500 watt Be quiet!|
Sapphire rx 460|Crucial 250gb SSD l Seagate Barracuda 64MB 2TB 3.5" 7200rpm
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Molempien nokka oli samaan suuntaan, sehän siinä jännää olikin. Edessä oli rekkakin tulossa mutta oli jo pysähtynyt ennen kuin itte tulin paikalle, ilmeisesti joku läheltä piti -tilanne ollu siinä aiemmin. Oli joo vauhtia rajoituksen mukaan mutta eipä sitä osannu odottaa että tiellä on autoja pysähdyksissä. Oliskin ollu Focus niin olis tullu vaan viiden tonnin edestä vitutusta, mutta oli vähä parempi auto alla sillä kertaa.Mini20 kirjoitti:Siis autot oli rinnakkai niin, että toine meni toiseen suuntaa ja toine toiseen ja sie tömäytit persiisee? Vauhtia oli tietysti jonku verra? Ja saisko focuksesta kuvaa? Näitä sattuu, eteki tämmösillä keleillä.

-
Seurasit sit meikän jalanjälkiä.Neliveto kirjoitti:Molempien nokka oli samaan suuntaan, sehän siinä jännää olikin. Edessä oli rekkakin tulossa mutta oli jo pysähtynyt ennen kuin itte tulin paikalle, ilmeisesti joku läheltä piti -tilanne ollu siinä aiemmin. Oli joo vauhtia rajoituksen mukaan mutta eipä sitä osannu odottaa että tiellä on autoja pysähdyksissä. Oliskin ollu Focus niin olis tullu vaan viiden tonnin edestä vitutusta, mutta oli vähä parempi auto alla sillä kertaa.Mini20 kirjoitti:Siis autot oli rinnakkai niin, että toine meni toiseen suuntaa ja toine toiseen ja sie tömäytit persiisee? Vauhtia oli tietysti jonku verra? Ja saisko focuksesta kuvaa? Näitä sattuu, eteki tämmösillä keleillä.

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Viesti:
Niin tein joo, ei sitä tiedä koska omalle kohalle kolahtaa. On mulla puhelimessa liuta kuvia, mutta en taida niitä tänne laittaa. Huomisessa lehdessä voi olla jotain.

- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Kerro nyt ihmeessä millä autolla mälläsit jos focus on ehjänä.
-
08 Mondeo sanos wapis.Teemu kirjoitti:Kerro nyt ihmeessä millä autolla mälläsit jos focus on ehjänä.

-
- Kielet: suomi,ruotsi,englanti
Näinhän se on että peltiä saa mutta ihmisiä ei, ja tiedän mistä puhun. Itse menetin viime elokuussa lasteni äidin liikenneonnettomuuden seurauksena. auto on hankittu uusi mutta tässä koitetaan lasten kanssa touhata eteenpäin kolmistaan.Neliveto kirjoitti:Näin pääsi työmatkalla käymään. Suoralla tiellä edessä kaksi autoa pysähdyksissä vierekkäin ja itte satuin tulemaan seuraavana paikalle. Ei nähny kyllä sataa metriä pitemmälle siinä lumipyryssä. No pääasia että kaikki selvis ehjin nahoin, mutta auto koki kovia ja vakuutus ei korvaa. Mut autoja saa aina uusia ja elämä jatkuu.Valtra655 kirjoitti:Ajoitko kolarin.Neliveto kirjoitti:Harvemmin sattuu kohdalle niitä päiviä ettei pitäisi herätä aamulla ollenkaan, mutta tänään sattui olemaan sellainen. Hyviä puolia jos haluaa ajatella niin ittelle ei käyny juuri kuinkaan mutta kymppitonnin takaisku ei mieltä paljoa lämmitä.
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Viesti:
On siitä varmaan Ilkan sivuillakin jotain. Voi vaan kuvitella kuinka kova paikka oli sulle ja lapsillesi tuo kumppanin menettäminen. 

- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Osanotot pelihenkalle. Ihtiä alakaa pikkuhiljaa tympiä läksyt.
-
- Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
- Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Läksyt on on aika pieni vitutuksen aihe tässä kohtaa, kun vertaa mitä muut on kokenu..POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Osanotot pelihenkalle. Ihtiä alakaa pikkuhiljaa tympiä läksyt.

-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Eli meinaat että näissä asioissa pitäisi julistaa suru-aika jolloin kukaan ei manaisi mitään muuta?Deereman kirjoitti:Läksyt on on aika pieni vitutuksen aihe tässä kohtaa, kun vertaa mitä muut on kokenu..POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Osanotot pelihenkalle. Ihtiä alakaa pikkuhiljaa tympiä läksyt.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
-
- Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
- Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
En, vaan yleisesti tarkoitan, että ei tarttisi mistään läksyistä täällä mainita, mutta omapahan on asianne.. Jätän tämän vain tähänValtra655 kirjoitti:Eli meinaat että näissä asioissa pitäisi julistaa suru-aika jolloin kukaan ei manaisi mitään muuta?Deereman kirjoitti:Läksyt on on aika pieni vitutuksen aihe tässä kohtaa, kun vertaa mitä muut on kokenu..POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Osanotot pelihenkalle. Ihtiä alakaa pikkuhiljaa tympiä läksyt.

- Ruutana
- Kielet: Suomi Ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Ruutana
No jos se jotain v***ttaa niin kai sen täällä voi sanoa,eikö se ole tämän alueen aihe? 

- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Ainakin minun mielestä läksyt kuuluu tänne kirjoittaa ennemmin kuin raportit kuolemista ja muista oikeasti vakavista aiheista. Tämä on kuitenkin yleinen foorumi, eikä yleensä oo ollu tapana kertoilla yleisesti lähiomaisten kuolemista. En oo muualla kyllä moiseen käytäntöön törmänny.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Haasa90
Perkeleen nc-jyrsin kurssi vaan tuntuu jatkuvan hamaan tulevaisuuteen vaik näyttökin jo tehty. Tänään pitäs alkaa koneesta vanhoja leikkuu nesteitä poistamaan ja si repii säiliöt irti et ne saa pestyä. Samal täytyy kaikki pumput irrotella kun ne on niis säilissä kiinni ja si suodattimet vaihtaa kans. Si joskus ku saadaan uudet liemet koneeseen ni pitäs alkaa ajeleen jotain alumiini kikkareita joku 20kpl, ja kuvan näin niist ni ei ollu simppelin olonen kappale kysees
Muuten mut olis kiva saada paperitki joskus käteen ku kuiteski viä tars kolme kurssia käydä. Ton jyrsinnän piti olla noin 3kk pitkä mut täs oltu jo varmaan reilut 4kk. Toisaalta eipä sitä liikaa saa kokemusta hankittua moisista koneista.

Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Joooh, vaihteeks taas kylmävesi jäässä. Oikeesti mikä idea laittaa putket tonne katolle? Helppo ehkä huoltaa ja vetää eri asuntoihin, mut näköjään menevät jäähän näillä pakkasilla...

Made by: Jespa
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Varmaan ollu halpa vaihtoehto aikoinaan 

- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Niin no se kans.
Vaan ei tonne sulanapitokaapelitkaan maltaita varmasti maksais, halvemmaks varmaan tulis sellaset tuolla ku että kaks kertaa viikkoon pittää jonkun käydä sulattelemassa vesiputkia.. 

Made by: Jespa
-
- Kielet: Suomi, Ruotsi ja englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: LOLPETO(FIN)
koira on nyt historiaa... 

Åloe kiinnikkeiden laitto onnistuu.
Leipää syö leipää, niin kasvat.

- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
On se nyt perkele kun kone ylikuumenee tyyliin kymmenen minuutin välein. Mahtaa olla tuulettimet menny päin helvettiä
.

-
- Kielet: Suomi, Ruotsi ja englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: LOLPETO(FIN)
Itellä auttaa se, kun imurilla imaset kaikki paikat tyhjiks. Meinaan pölyt. Eipä oo mulla kone kuumentunu 1kk kohta, ku imuroinu oon.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:On se nyt perkele kun kone ylikuumenee tyyliin kymmenen minuutin välein. Mahtaa olla tuulettimet menny päin helvettiä.

Åloe kiinnikkeiden laitto onnistuu.
Leipää syö leipää, niin kasvat.

Niin mutta tietokonettahan ei saisi imuroida koska se synnyttää taattista sähköö ni se pitäs puhaltaa paineilmalla.lolpetooo kirjoitti:Itellä auttaa se, kun imurilla imaset kaikki paikat tyhjiks. Meinaan pölyt. Eipä oo mulla kone kuumentunu 1kk kohta, ku imuroinu oon.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:On se nyt perkele kun kone ylikuumenee tyyliin kymmenen minuutin välein. Mahtaa olla tuulettimet menny päin helvettiä.

Btw. Ittee vituttaa nää jatkuvat valmet805:n uudet käyttäjät ja se että matikan kokeest pamahti 7.

-
- Lähettiläs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Matikan kokeesta saattaa hyvällä tuurilla tulla 7,5, mutta oli se sen verran veemäinen koe että ihan tyytyväinen siihen oon.Jonatha kirjoitti:Niin mutta tietokonettahan ei saisi imuroida koska se synnyttää taattista sähköö ni se pitäs puhaltaa paineilmalla.lolpetooo kirjoitti:Itellä auttaa se, kun imurilla imaset kaikki paikat tyhjiks. Meinaan pölyt. Eipä oo mulla kone kuumentunu 1kk kohta, ku imuroinu oon.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:On se nyt perkele kun kone ylikuumenee tyyliin kymmenen minuutin välein. Mahtaa olla tuulettimet menny päin helvettiä.
![]()
Btw. Ittee vituttaa nää jatkuvat valmet805:n uudet käyttäjät ja se että matikan kokeest pamahti 7.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Mini20
- Kielet: Suomi, englanti ja huonoa svenskaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Mini20
Eitää nyt varsinaisesti vituta, mutta vähä ketuttaa kummiki. Aina kun laittaa puhelimeen suojakalvoa/lasia, ni jos ei jää kuplia nii alle menee jotai paskaa ja se paska paistaa sieltä kivasti.

Intel i3 6100|Asus H110M-A|8gb Crucial Ballistix sport|500 watt Be quiet!|
Sapphire rx 460|Crucial 250gb SSD l Seagate Barracuda 64MB 2TB 3.5" 7200rpm