Traktorit:
-Valmet 702S 2WD EK
-Valmet 702S 4WD Forest
Peräkärryt:
-Lame 13m3
-Palmu 9m3
Työlaitteet:
-Varpajyrä äes
-Tume Nova Combi 3000
-Tempo juonto koura
Puimurit:
Claas 58S

LATAUS!
Muokata saa, jos on creditit oikein.
Koitas nyt. (:ValtraT202 kirjoitti:Hienot vehkeet!! Mutta ei pysty lataamaan, siinä lukee näin: Datei existiert nicht auf unserem Server! = Tiedostoa ei löydy palvelimelta! Google kääntäjällä käänsin
Juu on.. Ja lataukseen menee!!Timzze kirjoitti:Nätti päkki!!
Ai niin. Voisin upata sen erikseen.Mattimies_ kirjoitti:Joo hieno,mutta eikö ValtraN111:sen mappia tulekkaan? =(
Jes!!ValtraN111 kirjoitti:Ai niin. Voisin upata sen erikseen.Mattimies_ kirjoitti:Joo hieno,mutta eikö ValtraN111:sen mappia tulekkaan? =(
Pomppiiko se sulla? Jos pomppii ni vaiha raktorii itellä autto se.Valmet702s kirjoitti:Muuten tosi heino pakki mutta tuo tume on semmonen susi että.....
Mulla ei auttanut vaikka kokeili millä raktorilla tahansa.Azceli kirjoitti:Pomppiiko se sulla? Jos pomppii ni vaiha raktorii itellä autto se.Valmet702s kirjoitti:Muuten tosi heino pakki mutta tuo tume on semmonen susi että.....
jiiikoo kirjoitti:Mikäs tossa forest vallussa on ku aina ku meen sen kyytiin nii ohjeet häiviää tuolta vasemmasta yläkulmasta eikä ne tuu missään koneessa takasi ennenku sammuttaa pelin
Onkos sulla sitä Massikka päkkiä, missä on yhessä se nosturi?jiiikoo kirjoitti:jiiikoo kirjoitti:Mikäs tossa forest vallussa on ku aina ku meen sen kyytiin nii ohjeet häiviää tuolta vasemmasta yläkulmasta eikä ne tuu missään koneessa takasi ennenku sammuttaa pelin
Azceli kirjoitti:Kyl se Tume mulla pelittää, ja jiiikoo mun mielestä siihe on joku nappi mistä saa kellon takas jossen väärin muista F1/F2 tjs..