Kiva kun eilen olis alkanu koulu ja mä meen vasta ens viikolla tiistaina sinne kunhan pääseen teoriakokeesta. Taas omaa lomaa lisää. Vaihteeks.

Ookko suorittamas LT korttia vai jotain muuta korttia?Valtra655 kirjoitti:Vittu rupee oikee huvittaan tää koko koulunkäynti touhu.Aamulla tuli terkkarilta viesti kutsuntatarkastuksesta ja mä sitä siirsin kun en ollut varma että ehinkö ja onneks siirsin kun kouluunpaluu myöhästyy vielä puoltoispäivää lisää ton ajokorttihomman takia.
![]()
Kiva kun eilen olis alkanu koulu ja mä meen vasta ens viikolla tiistaina sinne kunhan pääseen teoriakokeesta. Taas omaa lomaa lisää. Vaihteeks.
Keväämmällä varmaan itekki ajaa se. Eikös sinne tarvii ite viiä raktori?98Farminggame kirjoitti:Ookko suorittamas LT korttia vai jotain muuta korttia?Valtra655 kirjoitti:Vittu rupee oikee huvittaan tää koko koulunkäynti touhu.Aamulla tuli terkkarilta viesti kutsuntatarkastuksesta ja mä sitä siirsin kun en ollut varma että ehinkö ja onneks siirsin kun kouluunpaluu myöhästyy vielä puoltoispäivää lisää ton ajokorttihomman takia.
![]()
Ikä lähentelee kolmea kymmentä ja sellasia ajat.Kasitonni kirjoitti:Keväämmällä varmaan itekki ajaa se. Eikös sinne tarvii ite viiä raktori?
4 vuotta vanha juttu.Ezmo kirjoitti:Ikä lähentelee kolmea kymmentä ja sellasia ajat.Kasitonni kirjoitti:Keväämmällä varmaan itekki ajaa se. Eikös sinne tarvii ite viiä raktori?
Joo, tarvii ilmeisesti olla liikenneraktori vaikkei siinä tielle mennäkkä?Iiro kirjoitti:Omasta takaa pitää viiä traktori ja kärri.
Jos olet ennen vuoden vaihdetta hankkinu kortin tai enne viime vuotta rekisteröity traktori.valtravalmet900 kirjoitti:Mitenkä tuo liikennetraktori nyt sitte menee, saako sitä ajaa maatalous käytössä traktorikortilla vai ei?
valtravalmet900 kirjoitti:Mitenkä tuo liikennetraktori nyt sitte menee, saako sitä ajaa maatalous käytössä traktorikortilla vai ei?
Eli riittää että jompi kumpi täyttyy? Tämän perusteella saa, siis ajaa vaikka vanhalla kortilla tänä vuonna rekisteröityäkin 60 kulkevaa liikennetraktoria?Jos olet ennen vuoden vaihdetta hankkinu kortin tai enne viime vuotta rekisteröity traktori.
Ei kun ei tullu pien virhe eli siis et saa ajaa jos kumpikaan ehto ei täyty.valtravalmet900 kirjoitti:valtravalmet900 kirjoitti:Mitenkä tuo liikennetraktori nyt sitte menee, saako sitä ajaa maatalous käytössä traktorikortilla vai ei?Eli riittää että jompi kumpi täyttyy? Tämän perusteella saa, siis ajaa vaikka vanhalla kortilla tänä vuonna rekisteröityäkin 60 kulkevaa liikennetraktoria?Jos olet ennen vuoden vaihdetta hankkinu kortin tai enne viime vuotta rekisteröity traktori.
Tarkoitat varmaan kumpikin?Suomi mies kirjoitti:Ei kun ei tullu pien virhe eli siis et saa ajaa jos kumpikaan ehto ei täyty.valtravalmet900 kirjoitti:valtravalmet900 kirjoitti:Mitenkä tuo liikennetraktori nyt sitte menee, saako sitä ajaa maatalous käytössä traktorikortilla vai ei?Eli riittää että jompi kumpi täyttyy? Tämän perusteella saa, siis ajaa vaikka vanhalla kortilla tänä vuonna rekisteröityäkin 60 kulkevaa liikennetraktoria?Jos olet ennen vuoden vaihdetta hankkinu kortin tai enne viime vuotta rekisteröity traktori.
Itellä ollu minkäänlaista jonoa..Valtra655 kirjoitti:Para aikaa taas konttorilla ja jono o pitempi kuin nälkävuosi.Maatila kirjoitti:Lähtiä suunnistamaan kohti pulkkilan A-katsastusta..