Matikaisen Tila
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
-
- Kielet: Suomi Englani ja erittäin vähän Ruotsia
- Multiplayer tunnuksesi?: Emppuz7000
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Matikaisen Tila
Moro! Oon Esko Matikainen, 39 vuotias mies. Olen metsuri, ja maanviljeliä, ja sorakeisari. Perheeseen ei kuulu kuin minä, ja kaksi tytärtäni, Elina (8), ja Emilia (15), tytärten rakas äiti, Maria On edesmennyt, 9 kuuukautta sitten, auto-onnettomuudessa. Onhan meillä myös 2 koiraa, Laku(Dalmatialainen) Ja Roma (Boxeri). Tilani sijaitsee Pirunpelossa. Alueeni on kooltaan noin 200 hehtaaria, peltoa ja metsää, ja sora/hiekkamonttua. Metsurihommiin minulla on Valmet metsäkoneet, Viljelyyn minulla on John Deere 4755, Fendt 939 Black Beauty, Steyr Multi 4115 etukuormaajalla paalienkäsittelyä varte ja New Holland T5.90 puimuri, Soran/hiekan ajoon minulla on Sama Fendt kuin viljelyssä, mutta siihen on Krampen kärry. Lastaamiseen minulla on Liebherr Litrobic 900 kaivuri, ja onhan noita jotain isoisäni romuja tuolla metsän uumenissa. Eläiminä meillä on 18 lehmää,9 lammasta ja 5 kanaa
(PS: en tykkää sit käyttää noita monttujen triggereitä, vaan teen lastaukset ite)
Päivitystä tulloo viim. sunnuntaina
Kommentoikaahas!
(PS: en tykkää sit käyttää noita monttujen triggereitä, vaan teen lastaukset ite)
Päivitystä tulloo viim. sunnuntaina
Kommentoikaahas!
Viimeksi muokannut emppuz7000, 09.01.2016 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
-
Re: Matikaisen Tila [Päivitys 1]
Moro taas! Tuli tossa ostettua maanajo välineet, jotta voi ajaa soraa aina välillä. Siis Maakärry(Krampe) ja Kaivuri lastaamisee. Pellot on puitu, Paalaaminen kesken, tyttäret koulussa, rahat loppumassa, ei muutaku pitempää päivää 7 päivää viikossa.
Tuli myös tilan koneisii muutoksia, Steyr sai lähteä ja tilalle tuli New Holland T6.160 etukuormaajalla.

Voin testailla modeja laittakaa linkki yv:llä!!
Ei riemulla rajaa kun Scanialla ajaa!!!!!!!
- savi_ukko
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomee ,ralli englantii ja vähä tuota svenskaa
- Multiplayer tunnuksesi?: NEO FIN
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Matikaisen Tila
Pitempiä päivityksiä niin on hyvä! Ainakaa ei heti mieleen tullu muuta moitittavaa.

"Smotoilla läpi talven!"
-
Re: Matikaisen Tila [Päivitys 2]
Ja Taas vähä päivityst xDD
Moro moro! Tuli just vanhemmalta tyttäreltä soitto, että hän voi tulla lastaamaan huomenna pari hiekkakuormaa montulle, olin aika yllättyny, sillä hän ei juurikaan ole kiinnostunut mistään työkoneista. No, ihan hyvä vaan että saan apua ja hän voi opetella käyttämään kaivinkonetta. Kuten sanoin. yötämyöten pitää painaa, jotta saa leivän pöytää aamuksi tyttäriä varten. Ei oo aina helppoo olla farmari...
Toinen metsäkone tuli vihdoinkin sieltä tehtaalta kun tilasin, toinen vasta matkalla käytettynä Kemin alueelta. Hyvän näköisiä nuo valmetin koneet, ja kuulemma toimivia, toisin kuin John Deeren laitteet...Ei mulla mitään niitä rattoreita vastaan ole, mutta ne metsäkoneet
Pitäis huomenissa jatkaa palaamista, tosin Fentillä koska nyykkärillä ei se paalain oikein jaksa liikkua...Nyykkäri paalikärryyn, John Deere hiekka/sora kärryn etee ja Fentti sitte siihe paalaimee. Kalliiks tulloo...
Moro moro! Tuli just vanhemmalta tyttäreltä soitto, että hän voi tulla lastaamaan huomenna pari hiekkakuormaa montulle, olin aika yllättyny, sillä hän ei juurikaan ole kiinnostunut mistään työkoneista. No, ihan hyvä vaan että saan apua ja hän voi opetella käyttämään kaivinkonetta. Kuten sanoin. yötämyöten pitää painaa, jotta saa leivän pöytää aamuksi tyttäriä varten. Ei oo aina helppoo olla farmari...

Voin testailla modeja laittakaa linkki yv:llä!!
-
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
Komeeta blogia jatka ihmeessä. 

FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!
Parhaalla on värinsä.Sininen.
Parhaalla on värinsä.Sininen.
-
- Kielet: Suomi & englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmingmies
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Juu, jatka vaan komiaa on! Mut ky sais jonkun verran pitempää vlogia tehä. 

Painu helvettiin tai tuun hakeen sut tänne.
-
- Kielet: Engalnti ja suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Luukaspoeka
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen