Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
No vapari deeku on siinä sen 80hv.
Ookko ees ajanu ikinä millään muulla,mihin voisit verrata...Eipä siinä kuka tykkää mistäkin.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Minusta se suunnanvaihtaja on just kätevä ratin alla. Tet-jaksolla olin kyntääs 6820:mpillä nii totesin yllättävän helppokäyttöiseksi.
- Maatila
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
Huomenna pitäs kävästä hakemassa sedani pössöön vikalista... Toivottavasti ei mee polttoaine suodatin tukkoon ,ku ei oo tietoa millon se on vaidettu viimeksi..
- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Kai se polttoainesuodatin olis hyvä vaihtaa silloin tällöin kuten vaikka öljyt tai jakopää... En tiiä missä pösös on mutta ainaki relluu oli helppo vaihtaa... riippuu toki merkistä.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
- Maatila
- Moderaattori
Siinä se on heti ku konepellin avaa. Muttei viiti kovilla pakkasilla pihalla alkaa muovista suodatin kuppia/koteloa alkaa aukomaan. Se ei oo mitenkää erityisen halpa semmonen suodatin kuppi jos sattuu halkeamaan... Ja ku ei meillä oo lämmintä halliakaan ja jos katotaan ennenku kovat pakkaset ees alko nii ei ollu tietoa kummalla tämän vuoden ajan. Mutta eiköhän tuo pellaa.
- Ezmo
- Moderaattori
Hiluksiin oli pakko vaihtaa, kun suodatin ruostu puhki. EI ollu ihan vasta ilmeisesti vaihdettu. 

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Tele
Joo sitte se on varmaa samanlaine ku rellus, kannattaa kahtoo sitte että tulee hyvin se tiiviste sinne.
- kallek
- Kielet: suomi, englanti(heikko), Ruotsi(erit.heikko)
- Multiplayer tunnuksesi?: maajussi[fin]
Saatiin varmaan osittain sen takia se 240 halvalla kun oli tosi huono lähtemään kylmänä käymään... No vaihdettiin sitten polttoaine suodatin ja samantien hörähti käyntiin. 

H61 | Pentium G860 3.0Ghz | 4GB 1333Mhz | GeForce Gt630 1GB
- Maatila
- Moderaattori
Joo oon mää tuohon farmariin 2 kertaa vaihtanu, ekalla kerralla meni vähä huonosti nii se vuoti sitte vähän.. Se on kyllä aika tarkka laitettava. Ompa sitä tullu usiammat suodattimet vuosien aikana tullu vaihettua.Tele kirjoitti:Joo sitte se on varmaa samanlaine ku rellus, kannattaa kahtoo sitte että tulee hyvin se tiiviste sinne.
- Tele
Joo, jos siinä on käsipumppu vieres nii helppo kahtoo tuliko kunnolla...
Nyt on ihan ok pakkaset, ehkä vielä pikkusen vois laskea... ehkä 8-10 astetta pakkasella on iha hyvä
Nyt on ihan ok pakkaset, ehkä vielä pikkusen vois laskea... ehkä 8-10 astetta pakkasella on iha hyvä

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Työ mies
Tänää laiettiin sierraa ja huomattin et sisärengas puhki ja laitettiin uus bensansuodatin kun entinen räjähti.

- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
No en peuralla mut nyykkärin t5:sta olen ajanut. Mutta muistakaa,että nämäkin ovat korkeimmillaan sen 5h tetissä saatuja ajokokemuksia kun muualla en hirveemmin rattiin pääse kun aattelevat et oon liikuntavammanen nii en voi ajaa. Nyt on tyydyttävä niihin ajokokemuksiin mitä on.luppe kirjoitti:Ookko ees ajanu ikinä millään muulla,mihin voisit verrata...Eipä siinä kuka tykkää mistäkin.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Minusta se suunnanvaihtaja on just kätevä ratin alla. Tet-jaksolla olin kyntääs 6820:mpillä nii totesin yllättävän helppokäyttöiseksi.
- Maatila
- Moderaattori
TD koneessa semmonen muistaakseni on, muttei nuissa HDi malleissa semmosta ole.Tele kirjoitti:Joo, jos siinä on käsipumppu vieres nii helppo kahtoo tuliko kunnolla...
Justhan tossa aikasemmassa viestissä sanoit kyntänees jontikalla ja nyt yhtäkkiä et oo ees ajanu koko vehkeellä..?POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:No en peuralla mut nyykkärin t5:sta olen ajanut. Mutta muistakaa,että nämäkin ovat korkeimmillaan sen 5h tetissä saatuja ajokokemuksia kun muualla en hirveemmin rattiin pääse kun aattelevat et oon liikuntavammanen nii en voi ajaa. Nyt on tyydyttävä niihin ajokokemuksiin mitä on.luppe kirjoitti:Ookko ees ajanu ikinä millään muulla,mihin voisit verrata...Eipä siinä kuka tykkää mistäkin.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Minusta se suunnanvaihtaja on just kätevä ratin alla. Tet-jaksolla olin kyntääs 6820:mpillä nii totesin yllättävän helppokäyttöiseksi.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
- Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsiki taittuu
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Ei sitä uskalla kertoa. Tulee porilaisilta turpaan.
Pirkule vie kaverin kanssa pelattiin ensi pokeria ja sitte vaihdettii sokko texasii. Ekat pari keirrost voitin, mutta sitte kaverille rupes tulemaan jokeria kokoajan. Heti kyl huomas että kusetti mutta ei vaan nähny että miten. Kiisti kusettamisenki kunnes sitte käytiin tupakilla ja myöns vihdoiviimein kusettaneensa ja näytti että miten. Perkele oli fiksu kaveri 

-
Kasitonni kirjoitti: Ookko ees ajanu ikinä millään muulla,mihin voisit verrata...Eipä siinä kuka tykkää mistäkin.
No en peuralla mut nyykkärin t5:sta olen ajanut. Mutta muistakaa,että nämäkin ovat korkeimmillaan sen 5h tetissä saatuja ajokokemuksia kun muualla en hirveemmin rattiin pääse kun aattelevat et oon liikuntavammanen nii en voi ajaa. Nyt on tyydyttävä niihin ajokokemuksiin mitä on.
Tarkoitti varmaan ettei ole ajanut millään muulla peuralla (muun mallisella siis).Justhan tossa aikasemmassa viestissä sanoit kyntänees jontikalla ja nyt yhtäkkiä et oo ees ajanu koko vehkeellä..?
Motia --> http://psorvali.ltd/
Aa joo tuli aivopieru taasen.Petrimies kirjoitti:Kasitonni kirjoitti: Ookko ees ajanu ikinä millään muulla,mihin voisit verrata...Eipä siinä kuka tykkää mistäkin.No en peuralla mut nyykkärin t5:sta olen ajanut. Mutta muistakaa,että nämäkin ovat korkeimmillaan sen 5h tetissä saatuja ajokokemuksia kun muualla en hirveemmin rattiin pääse kun aattelevat et oon liikuntavammanen nii en voi ajaa. Nyt on tyydyttävä niihin ajokokemuksiin mitä on.Tarkoitti varmaan ettei ole ajanut millään muulla peuralla (muun mallisella siis).Justhan tossa aikasemmassa viestissä sanoit kyntänees jontikalla ja nyt yhtäkkiä et oo ees ajanu koko vehkeellä..?

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Ihan 6/5 arvostella muita merkkejä ja niiden malleja jollei ole niillä minuuttiakaan ajanut. Hyvin voi perustella sen perusteella koneen laadun: "Istuin penkillä kaksi minuuttia ja räpläsin joka ikisen perkeleen napin läpi ja totesin ettei ole hyvä". Joopa joo ja sillee...
#Kuuukkelijutut
- Mini20
- Kielet: Suomi, englanti ja huonoa svenskaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Mini20
Huomenna tutustumaa Mikkeli pöllikouluu. 

Intel i3 6100|Asus H110M-A|8gb Crucial Ballistix sport|500 watt Be quiet!|
Sapphire rx 460|Crucial 250gb SSD l Seagate Barracuda 64MB 2TB 3.5" 7200rpm
- Belkku
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Tämäpä. Joillakin kuullemma jonkin merkin haukkuminen verissä, vaikkei varmaan ole käynyt edes kopissa. Se on se kokemuksen syvä rintaääni..mikebirdie kirjoitti:Ihan 6/5 arvostella muita merkkejä ja niiden malleja jollei ole niillä minuuttiakaan ajanut. Hyvin voi perustella sen perusteella koneen laadun: "Istuin penkillä kaksi minuuttia ja räpläsin joka ikisen perkeleen napin läpi ja totesin ettei ole hyvä". Joopa joo ja sillee...

#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Kertokaa nyt mulle että mikä helevetin buumi kaikilla on pistää toi Wapin kuu ukko tohon avatarikseen.
Jotkut ihmiset pystyi (ei enään) tunnistamaan pelkästä avatarista. Nelivedonkin tunnisti ennen siitä no, mikä hitto se nyt olikaan kuvasta. Liitty kyllä foordiin muistaakseni. Mutta ei enään vahingossakaan.

Jotkut ihmiset pystyi (ei enään) tunnistamaan pelkästä avatarista. Nelivedonkin tunnisti ennen siitä no, mikä hitto se nyt olikaan kuvasta. Liitty kyllä foordiin muistaakseni. Mutta ei enään vahingossakaan.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- savi_ukko
- Kielet: Suomee ,ralli englantii ja vähä tuota svenskaa
- Multiplayer tunnuksesi?: NEO FIN
En kyllä tiiä, Tän puoliksi kusipään luulis tunnistavan.Valtra655 kirjoitti:Kertokaa nyt mulle että mikä helevetin buumi kaikilla on pistää toi Wapin kuu ukko tohon avatarikseen.![]()

"Smotoilla läpi talven!"
-
- Viesti:
Juuri tätä oon ihmetellyt ja sitä myös mikä tuon (emojiko se nyt sitte on) tarkoitus on.savi_ukko kirjoitti:En kyllä tiiä, Tän puoliksi kusipään luulis tunnistavan.Valtra655 kirjoitti:Kertokaa nyt mulle että mikä helevetin buumi kaikilla on pistää toi Wapin kuu ukko tohon avatarikseen.![]()
Viimeksi muokannut arska fs11, 11.01.2016 21:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Suora putki on kaiken A ja O.