Tulipahan pitkästä aikaa teeveestä mielenkiintoinen autoihin liittyvä ohjelma, semmonen ku Wheeler Dealers. Pari jobbaria ostaa päräytti "netin halvimman" SLK Merseedeksen vuosituhannen vaihteen tietämiltä. Kaikenlaista pikkuvikaa oli aika reippaasti ja mersulle tyypilliset ruosteongelmat siihen päälle, mutta lopputulos oli hyvä. Aukeava katto ei pelittäny niin se vaati uuden releen ja hydraulipumpun, kompressori ahdin vaihdettiin purkaamolta ostettuun käytettyyn, samoin jarrujen työsylinterissä oli häikkää ja moottorin hihnat vaihtokunnossa. Lopuksi vielä kittailivat enimmät ruosteet pois ja uuskäytetyn vannesarjan laittoivat.
Sehän noissa vääristää totuutta, kun eivät omalle työlle laske mitään arvoa eikä muutaman tonnin hintaluokan autolla suurta tiliä pysty tekemäänkään, mutta silkkaa tositeeveetähän tuo on. Sitä en tiedä millaisia autoja ne muissa jaksoissa on rassanneet, mutta tuollaisten enempi tai vähempi rahvaan autojen kunnostusta on huomattavasti mieluisampi katsoa kuin joidenkin Ferrareiden saatika sitten niitä amerikanpoikien chopperipyörä pelleilyjä joissa keskitytään enemmän toisille vittuiluun ja kiroilemiseen.
Killerhangar kirjoitti:Tossa on Aeron tehdaskorjattu ahdin paikallaa, eikös ne oo mitsun puhaltimia? Kilsoja on mutta pomminvarmoja turbovehkeitähä noi o.
Ja VV, vaikka sillä tavalla että ei synnytä taivaalle valopatsasta niinku tänää tuli nähtyä :DD
Juu se aeron puhallin on just se mitsu, sillä on kyllä luotettava peli, kannattaa kattoo saabklubin sivuilta niitä ohjelmointeja, jotkut tuntuu tekevän niitä n.85€ hintaan siellä.
Neliveto kirjoitti:Tulipahan pitkästä aikaa teeveestä mielenkiintoinen autoihin liittyvä ohjelma, semmonen ku Wheeler Dealers. Pari jobbaria ostaa päräytti "netin halvimman" SLK Merseedeksen vuosituhannen vaihteen tietämiltä. Kaikenlaista pikkuvikaa oli aika reippaasti ja mersulle tyypilliset ruosteongelmat siihen päälle, mutta lopputulos oli hyvä. Aukeava katto ei pelittäny niin se vaati uuden releen ja hydraulipumpun, kompressori ahdin vaihdettiin purkaamolta ostettuun käytettyyn, samoin jarrujen työsylinterissä oli häikkää ja moottorin hihnat vaihtokunnossa. Lopuksi vielä kittailivat enimmät ruosteet pois ja uuskäytetyn vannesarjan laittoivat.
Sehän noissa vääristää totuutta, kun eivät omalle työlle laske mitään arvoa eikä muutaman tonnin hintaluokan autolla suurta tiliä pysty tekemäänkään, mutta silkkaa tositeeveetähän tuo on. Sitä en tiedä millaisia autoja ne muissa jaksoissa on rassanneet, mutta tuollaisten enempi tai vähempi rahvaan autojen kunnostusta on huomattavasti mieluisampi katsoa kuin joidenkin Ferrareiden saatika sitten niitä amerikanpoikien chopperipyörä pelleilyjä joissa keskitytään enemmän toisille vittuiluun ja kiroilemiseen.
Totahan tulee melkee joka päivä ja tehty varmaa yli 10 tuotantokautta jo
Mutta hyvä ohjelma on tykkään kattoa
On se joo parempi kun jenkkien misä laitetaan vaan isolohko Chevyn motti ja lasketaan tonttiin.
Ainoa vaan, että vähän turhan helposti mennee remontin teko. Ei oo pultit ja mutterit jumissa ja
lekaa tarvita juuri koskaan. Taikka paljastu pohja ihan mädäksi.
Hyvä ohjelma mustakin. Isännälläkin aikoinaan saappeja ollut. Joskuskin oli joku pikkusen ajanut nokkaan niin pari naarmua vaan tullut Nyky muovipulkat heti rutussa.
Hyvin lumet lenti jäällä, aura toimii kuin unelma. Lukuun ottamatta liian löysää jousta, kippaa melkeen heti naamalleen, niin pittää pitää vinssillä vähän kannatuksellaan..
Rata nyt varmaan kaks kertaa leveempi mitä aiempina vuosina.
Ei kun vaan, kyl tossa mahtuu useempikii ajamaan, kunhan vähän vahvistuu jäät.
Kasitonni kirjoitti:Viimesessä kuvassa olis vielä komiampaa jos olis takaveto. Hyvin DP händlää nää kaiken maailman rakentelemiset.
Ihan samalta se takavedollakii näyttäs, kun auto on paikoillaan. Vaan hitto ku menee joka mutkassa perä edeltä, ei tossa hirveesti takavetoo oikeesti kaipaa sen puoleen. Vähän vielä vaatii tosiaan hienosäätöö tuo aura, mut ihan tyytyväinen tuohon saa olla.
Vaikka tuo etuvedolla jäällä ajaminen onkii muka turhanpäivästä leikkimistä, nii laitetaa silti pari kuvaa kolopallosta.
Kesti näkkyy radan ulkopuolellakii.
Neliveto kirjoitti:Tulipahan pitkästä aikaa teeveestä mielenkiintoinen autoihin liittyvä ohjelma, semmonen ku Wheeler Dealers. Pari jobbaria ostaa päräytti "netin halvimman" SLK Merseedeksen vuosituhannen vaihteen tietämiltä. Kaikenlaista pikkuvikaa oli aika reippaasti ja mersulle tyypilliset ruosteongelmat siihen päälle, mutta lopputulos oli hyvä. Aukeava katto ei pelittäny niin se vaati uuden releen ja hydraulipumpun, kompressori ahdin vaihdettiin purkaamolta ostettuun käytettyyn, samoin jarrujen työsylinterissä oli häikkää ja moottorin hihnat vaihtokunnossa. Lopuksi vielä kittailivat enimmät ruosteet pois ja uuskäytetyn vannesarjan laittoivat.
Sehän noissa vääristää totuutta, kun eivät omalle työlle laske mitään arvoa eikä muutaman tonnin hintaluokan autolla suurta tiliä pysty tekemäänkään, mutta silkkaa tositeeveetähän tuo on. Sitä en tiedä millaisia autoja ne muissa jaksoissa on rassanneet, mutta tuollaisten enempi tai vähempi rahvaan autojen kunnostusta on huomattavasti mieluisampi katsoa kuin joidenkin Ferrareiden saatika sitten niitä amerikanpoikien chopperipyörä pelleilyjä joissa keskitytään enemmän toisille vittuiluun ja kiroilemiseen.
Mä tykkään kans kattella sitä , eile taisivat kynnostaa markki kakkosen escortin.
Meseen tuli koulun yhdeltä opettajalta ostettuu "uudet" ja ehjät umpiot kun vanhoissa oli kummassaki jo enempi vähempi vikaa, toisessa mm. pikkurillin mentävä reikä lasissa
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09 [Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]