Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Mutta jos ootte kavereitten kans koulun koneilla, niin eihän se teidän koneelle se porttikielto tuu.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Maatila
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
Kylläpä tekee kipiää lyyä valametti pihalta -30 asteesta käymään.. 5 tuntia oli kuitenki roikassa, ois voinu kyllä kauvemminki olla.
- Ezmo
- Moderaattori
Polttoöljylämmitin on hyvä lämmitysapu kylmillä keleillä. Traktorin alla, kun sellanen tunnin lämmittää, niin perässäkin öljyt on lämpimämmät. Autoa lämmittäessä, kannattaa varoa sulattamasta puskureita.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Maatila
- Moderaattori
Oishan se. Tunnin jo käydä röykyttäny ulosotto päällä eikä vieläkää ota 1500 kierrosta enempää. Ajamisesta tietoakaan vielä hyvä ettei sammu ku yrittää liikkeelle.
E: Enää ei ota ees tuhatta kierrosta.. Taitaa olla sama sammuttaa ja unohtaa koko juttu. Milläkähä sitä halakoja lämpökeskukseen hakee lissää ,jontikassa ei toimi lohkolämppäri ja massikkaa ei todellakaan oo mahollista saada tämäpäivän puolella käyntiin ilman ,että nuotiota kyhää rattorin alle ja laittaa akkua latinkiin..
E: Enää ei ota ees tuhatta kierrosta.. Taitaa olla sama sammuttaa ja unohtaa koko juttu. Milläkähä sitä halakoja lämpökeskukseen hakee lissää ,jontikassa ei toimi lohkolämppäri ja massikkaa ei todellakaan oo mahollista saada tämäpäivän puolella käyntiin ilman ,että nuotiota kyhää rattorin alle ja laittaa akkua latinkiin..
- Lännen c110
- Kielet: Suomi,englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Länkkäri!
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
- Viesti:
Ai onko tuommosta opetustaki.Kerro lisää.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Onneksi mun ei tarvi lähtee tuonne pakkaseen,mutta mul onki sit ysistä eteenpäin seuraavat viis tuntii etäopetusta läppäriltä ja otta päähän ku en oo saanu sähkökatkon takia nettikirjojen läksyikää tehtyy.
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Se on vaan lomilla kun en oo turussa nii soittavat mulle sitten skypessä ja kertovat tunnin tehtävät/läksyt. Mulla on melkein kaikkien mua opettavien opejen kontaktit juuri tätä varten.
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Kaupungilla tuli käytyä ajelemas ja kylmät on kelit vieläkin. Illemmalla taas ulkojäille lätkimään.

Jaa.Täälä on kyllä sitä varten wilmat.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Se on vaan lomilla kun en oo turussa nii soittavat mulle sitten skypessä ja kertovat tunnin tehtävät/läksyt. Mulla on melkein kaikkien mua opettavien opejen kontaktit juuri tätä varten.
-
- Kielet: Suomi ja Ruotsia vähän
Tänään oli migreeni joten en mennyt kouluun. Minulle tulee vasta huomenna kevät lukukauden ensimmäinen päivä.
Euro Truck Simulator 2
- Ezmo
- Moderaattori
Wilman kautta on pikkusen hankalempi opettaa.luppe kirjoitti:Jaa.Täälä on kyllä sitä varten wilmat.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Se on vaan lomilla kun en oo turussa nii soittavat mulle sitten skypessä ja kertovat tunnin tehtävät/läksyt. Mulla on melkein kaikkien mua opettavien opejen kontaktit juuri tätä varten.

- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Hyvinhän se jää kesti ajaa autolla, vähän kyl tuntu jännältä kun jatkuvasti kuulu ritinää ja rutinaa alta.. 

Made by: Jespa
-
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
Eihän se tuukkaa mutta ois kiva päästä niilläki koneilla tänne ku on ollu hyvä näyttää joitaki modejaki kaverille koulus.Ezmo kirjoitti:Mutta jos ootte kavereitten kans koulun koneilla, niin eihän se teidän koneelle se porttikielto tuu.

FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!
Parhaalla on värinsä.Sininen.
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Eikös ne luurillaki saa näytettyä.
Kaukalolla kävin kattomassa nii jäädytys oli menossa. Ehkä sitä täälläki jäille kohta pääse
Kaukalolla kävin kattomassa nii jäädytys oli menossa. Ehkä sitä täälläki jäille kohta pääse
-
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
No totta tuokinMattiI kirjoitti:Eikös ne luurillaki saa näytettyä.

FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!
siltiki kuulostaa tuo etäopetus jotenki jännältä.No kait sitä vajaan parintuhannen asukkaan kunnassa ei järjestetä.Ezmo kirjoitti:Wilman kautta on pikkusen hankalempi opettaa.luppe kirjoitti:Jaa.Täälä on kyllä sitä varten wilmat.POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Se on vaan lomilla kun en oo turussa nii soittavat mulle sitten skypessä ja kertovat tunnin tehtävät/läksyt. Mulla on melkein kaikkien mua opettavien opejen kontaktit juuri tätä varten.
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Kehtaan sanua että se on ihan koulukohtanen
- Mini20
- Kielet: Suomi, englanti ja huonoa svenskaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Mini20
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... on-rattipo
Alustavasti kysyn, että kiinnostaisko ketään ostaa kyseinen ratti poljin setti
Ollut todella vähäsellä käytöllä. Ratti ja polkimet uudenveroiset. Yv:llä voi tarjota jotai, jos kiinnostaa.
Alustavasti kysyn, että kiinnostaisko ketään ostaa kyseinen ratti poljin setti

Intel i3 6100|Asus H110M-A|8gb Crucial Ballistix sport|500 watt Be quiet!|
Sapphire rx 460|Crucial 250gb SSD l Seagate Barracuda 64MB 2TB 3.5" 7200rpm
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Eikös sen valtran juur pitäis pohjoisiin oloihin luotu? Deutzi 2h roikassa niin moottori lämmöt vihreällä. Sitten antaa käydä puol tuntia reipasta tyhjäkäyntiä niin voi töihin jo lähteä.Maatila kirjoitti:Oishan se. Tunnin jo käydä röykyttäny ulosotto päällä eikä vieläkää ota 1500 kierrosta enempää. Ajamisesta tietoakaan vielä hyvä ettei sammu ku yrittää liikkeelle.

Voorumin kovin deutzimies.

- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Aika hassulta kyllä kuulostaa jos 30 asteen pakkanen aiheuttaa noin paljon ongelmia. Itte ajoin Foortin kanssa viime talvena pariinkin otteeseen -30 asteessa ja parintunnin lohkolämmityksellä, eikä ongelmista ollu tietoakaan.Maon^ kirjoitti:Eikös sen valtran juur pitäis pohjoisiin oloihin luotu? Deutzi 2h roikassa niin moottori lämmöt vihreällä. Sitten antaa käydä puol tuntia reipasta tyhjäkäyntiä niin voi töihin jo lähteä.Maatila kirjoitti:Oishan se. Tunnin jo käydä röykyttäny ulosotto päällä eikä vieläkää ota 1500 kierrosta enempää. Ajamisesta tietoakaan vielä hyvä ettei sammu ku yrittää liikkeelle.
E: Enää ei ota ees tuhatta kierrosta.. Taitaa olla sama sammuttaa ja unohtaa koko juttu. Milläkähä sitä halakoja lämpökeskukseen hakee lissää ,jontikassa ei toimi lohkolämppäri ja massikkaa ei todellakaan oo mahollista saada tämäpäivän puolella käyntiin ilman ,että nuotiota kyhää rattorin alle ja laittaa akkua latinkiin..![]()

Viimeksi muokannut Traktorimies_, 07.01.2016 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Lähettiläs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Niin se vaan saatiin 359 pari vuotta sitte käymään -25 asteessa, kone oli vielä sillon väljä ku helvetti eikä lohkolämppäristä tietoakaan.
Nykyään ei kyllä viihtis enää ees koittaa, turhaan vaan rasittaa rempattua konetta.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Kuustonni on 3h roikassa ja lähtee nätisti käymään. Vähän aikaa tyhjäkäyntiä, niin voi jo lähteä töitä tekemään. Ei meidän valmetissa ainakaan ole ongelmia kovilla pakkasilla. Oli muuten vähän liian kylmä ajaa mopolla -35c, vähäsen meinaa sormia paleltaa .
Näköjään jo kolme vuotta tullut täällä pyörittyä.
Näköjään jo kolme vuotta tullut täällä pyörittyä.

Kiitos allarista Mini20
#Kuukkelijutut
- Maatila
- Moderaattori
Harvinaista käytöstä tuo oliki. Ei tuo oo koskaan pakkasesta mitään välittäny. Liekkö sitte pa-suodatin ollu jotenki kohmeessa, ku ihan yhtäkkiä alko normaalisti käymään ja otti normaalisti kierroksia, käyntiinhän se siis lähti melkeen ku kesällä. Olishan seki pa-suodatin joskus hyvä vaihtaa, ku olla vaihettu koko meillä olon aikana yhtään kertaa sitä.
Eli 7 vuotta ollu sama suodatin paikollaan.
E: Ja tosiaan seki vihajas polttoaineen saanti ongelmasta ku oli lämmöt kohtalaisen hyvin noussut.

E: Ja tosiaan seki vihajas polttoaineen saanti ongelmasta ku oli lämmöt kohtalaisen hyvin noussut.
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Tulipas hyvät terät luistimiin kaverin isseen omavalmiste teroituskoneella. 

- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Iso muki kahvia ja alkaa ehtiä valokuvia maatalousblokiin ja nelivedolle kahvipurkkien kuvat.